TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »


Posted by Matthijs on Jul-24-2004 18:54:

quote:
Originally posted by Rudy
gister nog armin gezien, was niet echt bijzonder


Lijkt me logisch dat hij op een studentenfeest geen diepgaande/ bijzondere set draait, is toch een vrij oppervlakkig publiek over het algemeen wat vooral de hits zal willen horen...


Posted by MaGiK54 on Jul-24-2004 19:20:

Heb vrijdag vrijgenomen, ik heb me stapmaatje en een vriendin zo ver gekregen om mee te gaaan, conclusie ik ben van de partij. Wat is denk jullie de beste tijd om die kant op te gaan vanuit Den Haag om voor 20:00 daaro te zijn.


Posted by Tom Lont on Jul-25-2004 14:07:

Leuk om een ASOT live mee te maken Moet vrijdag werken dus van 8 tot 12 is wel een mooie tijd.


Posted by MaGiK54 on Jul-25-2004 14:20:

Ok wie zullen er present zijn:

Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??


Posted by Tom Lont on Jul-25-2004 14:29:

Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
MagicImpuls <--


Posted by MaGiK54 on Jul-25-2004 14:44:

quote:
Originally posted by Tom Lont
MagicImpuls <--


Wie is dat dan ??

Edit antwoord op mijn vraag:
http://www.tranceaddict.com/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=20260


Posted by MaGiK54 on Jul-26-2004 19:46:

God ik word zo fucking moe van me vrienden, me stapmaatje liep net te zeiken dattie geen geld heeft en dattie donderdag waarschijnlijk niet meegaat. Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee word je ervan. Kom dus nog maar met zijn twee�n. Mocht die vriendin van me afzeggen, dan ga ik relluuuuuuuuuuuh.


Posted by Tim81 on Jul-27-2004 07:20:

Bij mij is ook iedereen nog op vakantie Zal verder moeten zoeken om iemand mee te krijgen... Hoop op mooi weer, dan krijg ik vast nog wel mensen mee voor een lekker stranddagje (dan krijgen zij daar wel te horen dat we nog wat langer blijven voor de muziek )!


Posted by dj_spare on Jul-27-2004 10:51:

Ah... ik heb vervoer geregeld, maar nu moet ik weer werken... 't is altijd wat he


Posted by franzelare on Jul-27-2004 17:14:

ik moet vrijdag om 7.30 op mijn werk zijn dus ik kom niet


Posted by sanderheijnen2 on Jul-28-2004 11:39:

ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven
maar ff een vraagje erover:
is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was?
Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom.


Posted by MaGiK54 on Jul-28-2004 12:19:

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven
maar ff een vraagje erover:
is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was?
Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom.


Tis in hetzelfde rijtje strandtenten als Q-beach.

En ik mag aannemen dat Armin gelijk om 8 uur begint. Deze hele week zenden ze alle programma's van ID-T uit vanuit de strandtent.


Posted by sanderheijnen2 on Jul-28-2004 12:36:

las het op de site van Bloomingdale's idd.

Maar nog ff over de exacte plaats van de tent (wil niet gaan zoeken/vragen daar)
Als je die grote parkeerplaats hebt. Dan steek ik de straat over en ben op het strand. Als ik dan met mijn gezicht naar de zee gericht sta dan heb je aan de rechterkant na een stukje lopen q-beach. Waar moet ik dan heen lopen? verder of terug...?

Hopen dat frenzy met de mk-s rmx de future favourite wordt!!!!!


Posted by MaGiK54 on Jul-28-2004 13:13:

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
las het op de site van Bloomingdale's idd.

Maar nog ff over de exacte plaats van de tent (wil niet gaan zoeken/vragen daar)
Als je die grote parkeerplaats hebt. Dan steek ik de straat over en ben op het strand. Als ik dan met mijn gezicht naar de zee gericht sta dan heb je aan de rechterkant na een stukje lopen q-beach. Waar moet ik dan heen lopen? verder of terug...?

Hopen dat frenzy met de mk-s rmx de future favourite wordt!!!!!


Als je naar beneden loopt zie een aan je linkerhand een grote strandtent met heeeeeeeeeeeel groot op het dak Bloomingdale. Valt niet te missen.


Posted by SnuggLe on Jul-28-2004 15:39:

Heb je voor Bloomingdale geen vernaaid 'pasje' nodig tegenwoordig? Dan komen jullie er allemaal niet in!


Oh, MischaJonker (schijnt ook TA te zijn) komt ook dacht ik vanuit Enschede. Dus als je een lange slungel (met nadruk op slungel ) ziet, is hij het


Posted by MaGiK54 on Jul-28-2004 16:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb je voor Bloomingdale geen vernaaid 'pasje' nodig tegenwoordig? Dan komen jullie er allemaal niet in!


Je bedoeld zo'n pasje "ik ben lid van de ID&Shit clan"


Posted by Remy D on Jul-28-2004 22:12:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ok wie zullen er present zijn:

Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??

He vieze BETA turk ik kom ook!!! ben er rond 21:00.


Posted by BaRTeZ on Jul-29-2004 08:03:

van de partij


Posted by X4216354 on Jul-29-2004 09:08:

quote:
Originally posted by Tom Lont
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
MagicImpuls <--


+TranceRulez +5 ppl [GTA]
+TommyPi +2 ppl [GTA]

...I'll wear a t-shirt like this one:


Front Print: A STATE OF TRANCE



JP, I will call you there...


Posted by BaRTeZ on Jul-29-2004 09:24:

Emma
Freezel
sndh
Roos22
MaGiK54
Asperge
kolkiewolkie
Tim81
JP
Tom Lont
dj-spare
MagicImpuls
Remy D
bartez
TranceRulez (+5)
TommyPi (+2)

leuk lijstje


Posted by Asperge on Jul-29-2004 11:35:

K ben er niet bij helaas, ouder zijn gister onverwachts terug gekomen van vakantie, en heb de auto dus niet meer, en ov kost me te veel


Posted by ahp2002 on Jul-29-2004 13:20:

Ich bin da auch


Posted by jp on Jul-29-2004 13:37:

[NLGBETA mode]

Allez klar, hes wirdt bestemmt zehr gezellich zulle

[/NLGBETA mode]


Posted by sndh on Jul-29-2004 15:23:

heb er al wel zin in , tis mooi weer!


Posted by MaGiK54 on Jul-29-2004 15:27:

Over drie kwartier vertrekt de gele Italiaanse sport-bolide rrichting Bloemendaal


Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.