TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 juli = > Armin @ bloemendaal
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Rudy gister nog armin gezien, was niet echt bijzonder |
Heb vrijdag vrijgenomen, ik heb me stapmaatje en een vriendin zo ver gekregen om mee te gaaan, conclusie ik ben van de partij. Wat is denk jullie de beste tijd om die kant op te gaan vanuit Den Haag om voor 20:00 daaro te zijn.
Leuk om een ASOT live mee te maken
Moet vrijdag werken dus van 8 tot 12 is wel een mooie tijd.
Ok wie zullen er present zijn:
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
Emma
Freezel ??
sndh
Roos22 ??
MaGiK54
Asperge ??
kolkiewolkie
Tim81 ??
JP
Tom Lont
dj-spare ??
MagicImpuls <--
| quote: |
| Originally posted by Tom Lont MagicImpuls <-- |
God ik word zo fucking moe van me vrienden, me stapmaatje liep net te zeiken dattie geen geld heeft en dattie donderdag waarschijnlijk niet meegaat. Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee word je ervan. Kom dus nog maar met zijn twee�n. Mocht die vriendin van me afzeggen, dan ga ik relluuuuuuuuuuuh.
Bij mij is ook iedereen nog op vakantie
Zal verder moeten zoeken om iemand mee te krijgen... Hoop op mooi weer, dan krijg ik vast nog wel mensen mee voor een lekker stranddagje (dan krijgen zij daar wel te horen dat we nog wat langer blijven voor de muziek
)!
Ah... ik heb vervoer geregeld, maar nu moet ik weer werken... 't is altijd wat he 
ik moet vrijdag om 7.30 op mijn werk zijn dus ik kom niet 
ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven
maar ff een vraagje erover:
is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was?
Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom.
| quote: |
| Originally posted by sanderheijnen2 ik kom zeker te weten ook. leuke preview voor ocean diva waar ik ook zal vertoeven maar ff een vraagje erover: is het vlakbij q-beach, waar vorige keer het gratis feestje was? Dan zet ik de auto namelijk op die grote parkeerplaats tegenover de duinen. En begint armin gewoon om 8 uur met the newest tunes selected? Want dan moet ik echt op tijd vertrekken vanuit Bergen op Zoom. |
las het op de site van Bloomingdale's idd.
Maar nog ff over de exacte plaats van de tent (wil niet gaan zoeken/vragen daar)
Als je die grote parkeerplaats hebt. Dan steek ik de straat over en ben op het strand. Als ik dan met mijn gezicht naar de zee gericht sta dan heb je aan de rechterkant na een stukje lopen q-beach. Waar moet ik dan heen lopen? verder of terug...?
Hopen dat frenzy met de mk-s rmx de future favourite wordt!!!!!
| quote: |
| Originally posted by sanderheijnen2 las het op de site van Bloomingdale's idd. Maar nog ff over de exacte plaats van de tent (wil niet gaan zoeken/vragen daar) Als je die grote parkeerplaats hebt. Dan steek ik de straat over en ben op het strand. Als ik dan met mijn gezicht naar de zee gericht sta dan heb je aan de rechterkant na een stukje lopen q-beach. Waar moet ik dan heen lopen? verder of terug...? Hopen dat frenzy met de mk-s rmx de future favourite wordt!!!!! |
Heb je voor Bloomingdale geen vernaaid 'pasje' nodig tegenwoordig? Dan komen jullie er allemaal niet in! 
Oh, MischaJonker (schijnt ook TA te zijn) komt ook dacht ik vanuit Enschede. Dus als je een lange slungel (met nadruk op slungel
) ziet, is hij het 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Heb je voor Bloomingdale geen vernaaid 'pasje' nodig tegenwoordig? Dan komen jullie er allemaal niet in! ![]() |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ok wie zullen er present zijn: Emma Freezel ?? sndh Roos22 ?? MaGiK54 Asperge ?? kolkiewolkie Tim81 ?? JP Tom Lont dj-spare ?? |

van de partij 
| quote: |
| Originally posted by Tom Lont Emma Freezel ?? sndh Roos22 ?? MaGiK54 Asperge ?? kolkiewolkie Tim81 ?? JP Tom Lont dj-spare ?? MagicImpuls <-- |



Emma
Freezel
sndh
Roos22
MaGiK54
Asperge
kolkiewolkie
Tim81
JP
Tom Lont
dj-spare
MagicImpuls
Remy D
bartez
TranceRulez (+5)
TommyPi (+2)
leuk lijstje 
K ben er niet bij helaas, ouder zijn gister onverwachts terug gekomen van vakantie, en heb de auto dus niet meer, en ov kost me te veel
Ich bin da auch
[NLGBETA mode]
Allez klar, hes wirdt bestemmt zehr gezellich zulle 
[/NLGBETA mode]
heb er al wel zin in , tis mooi weer!
Over drie kwartier vertrekt de gele Italiaanse sport-bolide rrichting Bloemendaal 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.