TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sporter?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Nix... Othello plus en massa andra sk�na lir som jag dominerar i finns p� GamesDomain.com
d� �r det upplagt f�r Feant att visa hur grym han �r!
Feant vs Mindshooter, Othello p� GamesDomain.com
Fan ox�....nu m�ste jag juh g�ra det
adda mig p� MSN Feant..
[email protected]
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Fan ox�....nu m�ste jag juh g�ra det adda mig p� MSN Feant..[email protected] |

| Originally posted by Feant Jag klara mig r�tt bra utan denna kampen ![]() R�kar �ven vet att Reveal �r en j�kel p� othello han med ![]() Har inte MSN. |
| Originally posted by mindshooter HAH! Jag visste att du skulle banga p� utamningen! Du skulle ALDRIG sl� mig! HAH! *H�ller f�r �ronen, och �gonen och skriker h�gt* |

| Originally posted by Feant Det �r bara att n�r jag t�vlar i Othello s� spelar vi p� rikitgt och i p� datorn och det �r en helt annan sak att spela p� dator �n p� riktigt ![]() Det blir ingen k�nnsla med IT Othello och Othello kr�ver k�nsla f�r att spela *muumuuuhahahHAHAHAHAHAHAH* |
och det v�rsta �r att ni �r fullt seri�sa 

| Originally posted by reveal och det v�rsta �r att ni �r fullt seri�sa ![]() ![]() |
det �r precis det jag menar 
Men men det �r ju deras fight m� b�sta man vinna.....
jepp, undrar om den g�r att f�lja i realtid �ver n�tet 
mind och feant, har ni webcams redo? 
| Originally posted by reveal jepp, undrar om den g�r att f�lja i realtid �ver n�tet ![]() mind och feant, har ni webcams redo? |
nepp... har inte funderat s� mkt iofs, men det �r r�tt sv�rt att komma p� n�t "vettigt".. man vill g�rna ha n�t som �r lite personligt eller s�
eller du har kanske n�gra coola f�rslag? 
| Originally posted by reveal nepp... har inte funderat s� mkt iofs, men det �r r�tt sv�rt att komma p� n�t "vettigt".. man vill g�rna ha n�t som �r lite personligt eller s� eller du har kanske n�gra coola f�rslag? |
| Originally posted by x-dream Och hur kan man vara det n�r det g�ller en match othello.... |

| Originally posted by x-dream Ja du vet inte riktigt...Jag hade ju dumondeaddict f�rst men det hade ju redan technohead..... Sen bytte till maydayaddict f�r att det gilla jag f�rst inom trance � techno... |
den l�ten som fick mig
| Originally posted by reveal och det v�rsta �r att ni �r fullt seri�sa ![]() ![]() |
k�nns som...
att en bunt av dessa posts har sp�rat ur av threaden "sporter?" haha. snackar om att battla varandra i othello o s�nt.. sport? jag kan battla em som helst i webcam-bmx.. flatland stylee..
| Originally posted by reveal SparklesAddict? den l�ten som fick mig |
just d.. gl�mde s�ga att jag �ker snowboard.... o har gjort det i snart 6 �r.. e det n�n annan som g�r det?
nja.. har �kt skidor i 15 �r eller s� 
| Originally posted by fruktsoppa just d.. gl�mde s�ga att jag �ker snowboard.... o har gjort det i snart 6 �r.. e det n�n annan som g�r det? |
| Originally posted by Feant �kt snowbord en g�ng och det gick s� d�r.. r�knas det |
Har aldrig provat att �ka snowboard.....
�r det n�gon som har spelat biljard eller?
Sj�lv har jag spelat biljard p� h�g niv�...Har varit med i sm och spelat i klass 2....I andra t�vlingar...
Fast det var ett par �r sen....