TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta DJ contest
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik bedoel met MP3 DJ's gewoon mensen dat achter hun computer kruipen en met allerhande DJ programma'tjes een mixje ineenflansen. MP3's gebrand op CD kan moeilijk uitgesloten worden wegens moeilijk te controleren... |
Ik heb ook niks tegen FS... Ik heb gewoon iets tegen dingen als traktor en zo!
| kunnen misschien beperken tot enkel het gebruik van liedjes die tot dan (een zekere vastgelegde datum) gereleased zijn |
ik ben constant op de hoogte 
I'm in, mixing it is 
| Originally posted by TOR ik ben constant op de hoogte |

Deze jonge is ook ge�nteresseerd, so count me in 
| Originally posted by Meltoz Deze jonge is ook ge�nteresseerd, so count me in |
| Originally posted by Jasperovitsj Om te draaien neem ik aan? |
(was vrij dubbelzinning, geef't toe, schaam mij
) Nog wel ff tijd voor te oefenen he
| Originally posted by Tiger777 Ik heb ook niks tegen FS... Ik heb gewoon iets tegen dingen als traktor en zo! |
| Originally posted by CygnusX Een noobvraag probably, maar wat is het verschil (tussen FS en Traktor)? En waar past BPM Studio in het rijtje? |
Jaja, ik jureer wel
MITS er ruim de tijd voor is 
Owja, niet om lastig te doen, maar ik vind dat elke DJ MINSTENS 30 minuten zou moeten krijgen om zijn ding te doen, 45 zou zelfs nog beter zijn!
Zeker omdat er voornamelijk trance en prog gedraaid zal worden, en als je maar 15 of 20 minuutjes hebt kan je 3 of 4 plaatjes mixen, en daar heb je als jury - en Dj - ook niet veel aan vind ik...
Wat dacht je van gewoon een uur? 
Tis nie dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he 
| Originally posted by eieregooie Wat dacht je van gewoon een uur? ![]() Tis nie dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he |
en vaak komen ze dan van Ei ook nog
, MOOI!!
ik wil ook wel proberen..
neen serieus. ik heb al tegen jack gezegd, dat ik vanaf nu elke dag ga oefenen. en zaterdag (ik had ws gewoon geen zin) 
60 a 80 min zal wel genoeg zijn denk ik
kunt ge mooi n cdke vol mixen
ik zie hier mensen praten over een 'avond'... vindt dit gebeuren dan niet online plaats, zoals op het Hollandse forum?
| Originally posted by eieregooie Tis NIE dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he |
hehe, my bad 
het is ook omdat Jasper het over "laptops meesleuren" had...
never mind what i said 
Het hele gebeuren blijft hier eh, dus geen avond organiseren of zo (teveel werk
)
De duur van een setje moet toch best ergens tussen de 55 & 75 minuten zijn.
Dus, voorlopig hebben we:
Deelnemers
Tiger777
Jasperovitsj
Zehra(??)
dj Zevan
xcape
FredNova
Xilver
Eagle'
Kaidras
Meltoz
Juryleden
Ei(tijd genoeg om alles te jureeren)
Tor(als zijnde de muziekaddict
)
Op het Hollands forum waren er meerdere rondes. Misschien dat we dat kunnen overnemen als er nog meer kandidaten meedoen? Als er bijvoorbeeld 12 deelnemers zijn kunnen we 2 rondes doen waarbij de juryleden 6 setjes moeten selecteren die naar de volgende mogen. na een 2e ronde blijven er nog 3 over. En in een 3e ronde wordt een winnaar gekozen. Zien jullie dat zo zitten of is het een beetje te omslachtig? Het rondesysteem of direct een winnaar kiezen?
ist dan de bedoeling dat voor elke ronde n nieuwe mix moet worden gemaakt?
/me meldt zich aan als jurylid 
| Originally posted by dj Zevan ist dan de bedoeling dat voor elke ronde n nieuwe mix moet worden gemaakt? |

ik zou gewoon alle mixen voor een bepaalde datum inzenden
daar 3 besten uit een nieuwe mix laten maken => beste van die 3 wint (met top3 ofzo)
| Originally posted by Tiger777 ei of freezel, hoe ging dat bij jullie juist? genoteerd freezel ![]() Zeg euh, de winnaar krijgt misschien zijn setje op ETS? |
Misschien de top 3 ofzo