TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2004
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by EsseT jaag vill dit jag vill dit men hur kommer man dit o s�?... jaja hoppas det �r lite folk som sluter upp som man k�nner =) vill ju ha roligt |
sett linan...� damn den e grym...
klart n�tt man hade velat ha p� kryssen lr liknande...e l�tt d�r
om den nu blir s� h�r vill s�ga
...n�tt f�r house � techno �lskare...wee
| Originally posted by Amnezia sett linan...� damn den e grym... klart n�tt man hade velat ha p� kryssen lr liknande...e l�tt d�r![]() om den nu blir s� h�r vill s�ga ...n�tt f�r house � techno �lskare...wee |

| Originally posted by SteveTranz4ever Vart i helvete har du sett den ?!?!?!?!?!?! Posta den or STFU !!! ![]() [edit] har ocks� sett den nu p� Tribe... men undrar om den e sann... kan va on�digt att posta den f�r�nn man vet helt s�kert |

*hoppas*
Jag �r s� sugen s� jag g�r s� h�r
Jag kan inte konfirmera att detta �r den officiella linan. Har l�st detta p� ett annat forum
LUCIEN FOORT (HOLLAND),
FILTERHEADZ (BELGIUM),
LISA LASHES (UK),
KAI TRACID (GERMANY),
SHAPESHIFTERS (SE/UK),
SEAMUS HAJI (UK),
ADAM BEYER,
CARI LEKEBUSCH,
JOEL MULL,
DALLAS SUPERSTARS,
ERIC PRYDZ,
PARHAM,
ALF TUMBLE,
AXWELL,
STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO,
TONY ZOULIAS,
VIET-NAAM,
SLEEPY, och det kommer mera...
Word Steve!
Snacka om f�delsedagskalas f�r mig!!!! 
om my tjiis!
Har just f�tt det bekr�ftat... den d�r linan st�mmer

blir galet fint...
lucien foort....yay..fick bara se typ 20min av han p� mysteryland f�r mina v�nner ja va d�r me
...blir great...
� Joel Mull, Beyer, filterheadz, lekebusch mfl..alltid sev�rda..ujuj cant wait
sicken panglina, allt en person som gillar techno och trance beh�ver 
synn att de e 20, ska nog f�rs�ka ta mig in iaf...kan ju va v�rt ett f�rs�k 
n�n som vet hur h�rda dom va sist?
Med denna lineup s� l�r jag v�l g� p� detta!
har bilj sl�ppts �n???....d� ska man bara v�lja ut vilken sl�kting man ska v�ldg�sta i 2dar s� man har n�nstans � bo

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har v�l skrutit om vem som var delaktig i TV reklamen till 2003 ![]() [special edit] Grundmaterialet f�r reklamen som rullar i bakgrunden har productionsbolaget f�tt fr�n mig, material fr�n Fokused i Nacka... lite lasers & dansande folk ![]() S�g den p� MTV n�gra g�nger, vet inte om de va p� andra ocks�... 3Mb http://sweta.mine.nu/sweta/SMC3.mpg Tror det �r f�r tidigt att spekulera vilka DJs som kan komma men om man ska hoppas p� guda DJs s� kan man ju b�rja med att hoppas p� Carl Cox |
| Originally posted by SteveTranz4ever Blev uppringd idag och �ven i �r kommer material fr�n mig st� som grund f�r kommande TV-reklam |
F�r du bra betalt?
| Originally posted by reveal Gratulerar F�r du bra betalt? |
Lineup
- Lucien Foort (HOLLAND)
- Filterheadz (BELGIUM)
- Lisa Lashes (UK)
- Kai Tracid (GERMANY)
- Shapeshifters (SE/UK)
- Seamus Haji (UK)
- Adam Beyer (SE)
- Cari Lekebusch (SE)
- Joel Mull (SE)
- Dallas Superstars (FI)
- Eric Prydz (SE)
- Parham (SE)
- Alf Tumble (SE)
- Axwell (SE)
- Steve Angello & Sebastian Ingrosso (SE)
- Tony Zoulias (SE)
- Viet-Naam (SE)
- Sleepy (SE)
+ more to be announced
TICKETS
Presale
- Tuesday or Wednesday: 200 SEK
- Both days: 350 SEK
At the door
- Tuesday or Wednesday: 250 SEK
- 2-Day tickets are only available through presale
RETAILERS
Chinateatern
Berzelii Park 9, Stockholm
08-566 323 50
Ticnet
http://www.ticnet.se
Date: 2004-11-02
Time: N/A
City: Stockholm
Country: Sweden
Arranger:
Price: Tickets will be available in september.
From 200 SEK See below for detalis
Tider och mer detaljer kommer att presenteras snart ocks�... kan va bra att veta om man bara har r�d att g� ena dagen...
Har sett en f�rsta version av kommande reklamen f�r TV.... j�vligt snygg allts� !
L�r v�l b�rja rulla p� TV snart... Reklamsnutten har en l�t som fan �r het !!! grymt sk�n feeling i den... Swing to harmony sl�ng dig i v�ggen !
H�ll i er snart brakar de loss...en stor sk�n fest !
| Originally posted by SteveTranz4ever Tider och mer detaljer kommer att presenteras snart ocks�... kan va bra att veta om man bara har r�d att g� ena dagen... Har sett en f�rsta version av kommande reklamen f�r TV.... j�vligt snygg allts� ! L�r v�l b�rja rulla p� TV snart... Reklamsnutten har en l�t som fan �r het !!! grymt sk�n feeling i den... Swing to harmony sl�ng dig i v�ggen ! H�ll i er snart brakar de loss...en stor sk�n fest ! |
2dagars biljett k�pt 
2dagars biljett k�pt h�r med!!!!
Blir nog ett j.vla �s!!
| Originally posted by DjDanniKay 2dagars biljett k�pt h�r med!!!! Blir nog ett j.vla �s!! |
Nu kan ni som inte har r�d att g� b�da dagarna fundera p� vilken dag ni skall g� p�
TISDAG 2 NOVEMBER
MAIN FLOOR
- Swedish DeeJay Awards
- SLAM
- Lucien Foort
- Filterheadz
- Parham
- Loud Connection
LOUNGE
- Dreem Teem
- Eric Prydz
- DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso
- Calle Dernulf
LE
- DJ Qute
- Sleepy
- Viet-Naam
- Will-ROCK
ONSDAG 3 NOVEMBER
MAIN FLOOR
- Lisa Lashes
- Kai Tracid
- Dallas Superstars
- Antiloop
LOUNGE
- Seamus Haji
- Alf Tumble
- Axwell
P3 LIVE & P3 DANS - LIVE inspelning fr�n SMC 21:00 - 23:00 (DJ's TBA)
LE
- Adam Beyer
- Cari Lekebusch
- Joel Mull
Dubbelkv�ll f�r mig med ja! 
nu har jag lyssnat p� Lisa Lashes, f�r att skaffa mig en ordentlig uppfattning om hennes stil...
Vad fan g�r hon p� SMC? eller r�ttare sagt hardhouse? Man kan ju inte ens dansa till skiten...f�r snabbt, f�r h�rt...
som vanligt folk s�ger, de e ju ba dunka, dunka...
ingen k�nsla, ingenting...
bort med henne f�rr�n hon g�r bort sig p� SMC...
| Originally posted by Versace nu har jag lyssnat p� Lisa Lashes, f�r att skaffa mig en ordentlig uppfattning om hennes stil... Vad fan g�r hon p� SMC? eller r�ttare sagt hardhouse? Man kan ju inte ens dansa till skiten...f�r snabbt, f�r h�rt... som vanligt folk s�ger, de e ju ba dunka, dunka... ingen k�nsla, ingenting... bort med henne f�rr�n hon g�r bort sig p� SMC... |