TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fotocamera kopen
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by jp Koop een Ixus als je geen gezeik wilt met instellingen e.d. Ik hou graag het exclusieve gebruik van de Fujifilm F710 op TA |
Maar die wel 50% sneller zijn dan die andere kaarten en tevens maar 1.5x1.5cm groot zijn
| Originally posted by jp Maar die wel 50% sneller zijn dan die andere kaarten en tevens maar 1.5x1.5cm groot zijn |

256mb kostte 80 euro in Mofrica
512mb was 130 euro
Accus zijn belangrijker
| Originally posted by New Wave Ik weet niet welke sony je hebt hoor maar ik kan je verzekeren dat Sony koploper is in de technology van beelddragers. En ik weet niet hoe lang jouw garantie loopt? |
| Originally posted by DJ Gerrit Gemaakt met een Pentax Optio S (3,2 Megapixels) Ik vind het echt een megarelaxte Cam, heerlijk compact megaklein en supersnel! voor niet veel geld! |
Gewoon uit tevredenheid. Maar nogmaals, die keuze heb ik 2 jaar geleden gemaakt, er is inmiddels weer zoveel veranderd, maar de 3 argumenten die ik gegeven heb blijven gelden voor de Ixus natuurlijk
| Originally posted by Jappio ....... en dergelijke bij komt (allemaal natuurlijk kopen op www.direqt.nl ) |
Ik heb sinds kort ook een digicam gekocht, mijn budget was niet zo heel ruim, dus viel mijn oog op de Kodak DX6440 (�275,-):
Met z'n 4 megapixels en Scheinder lens (4x zoom) maakt ie erg mooie foto's! Het voordeel is dat je ook handmatig verschillende instellingen kan aanpassen.
Het nadeel is alleen dat de behuizing vrij groot is. Maar de kwaliteit van de foto's en de mogelijkheden die de camera bied maken dit ruimschoots goed!
Ik heb ook enkele keren een IXUS gebruikt, dit is idd een prima camera. Erg compact en goeie kwaliteit foto's, maar dit zie je ook weer terug in de prijs.. Ik weet alleen niet meer in hoeverre je ook handmatig instellingen kon wijzigen.
Wat foto's van de DX6440 (klik om de grote versie te zien):

| Originally posted by Flipper01 Met z'n 4 megapixels en Scheinder lens (4x zoom) maakt ie erg mooie foto's! Het voordeel is dat je ook handmatig verschillende instellingen kan aanpassen. Het nadeel is alleen dat de behuizing vrij groot is. Maar de kwaliteit van de foto's en de mogelijkheden die de camera bied maken dit ruimschoots goed! |
| Originally posted by Flipper01 Ik weet alleen niet meer in hoeverre je ook handmatig instellingen kon wijzigen. |
Alsie op automatisch staat mis je gewoon een aantal menu's en menu opties...
Ik heb deze topic snel doorgebladerd, maar niemand haalt echt aan:
Wat wil je er mee doen?
Wil je het ding vaak mee naar feesten nemen enzow, dan wil je een klein ding dat gewoon in je broekzak past? Of maakt het formaat niet heel veel uit en neem je um meestal lekker in een tasje mee?
Scheelt nogal veel.
Zelf ging ik voor de laatste optie. Bovendien heb je dan MEER camera voor je geld. Daarom heb ik de Canon Powershot A70 gekocht.
Op vakantie heb ik um toch enkele keren mee op stap mee genomen, past redelijk in zo'n broek met van die zakken aan de zijkant 
Zelf in mijn broekzak kan ik um redelijk meenemen, maar prettig is anders.
Wil je ermee gaan feesten en dus in je broekzak meenemen.
dan zou ik voor de Ixus gaan. Canon heeft in verschillende prijscategori�n nu eenmaal een goede prijs kwaliteit verhouding, zo ook de Ixus. Wel moet ik zeggen dat ik weinig weet over ander "broekzak" camera's.
| Originally posted by raoel Zelf in mijn broekzak kan ik um redelijk meenemen, maar prettig is anders. |

http://www.kieskeurig.nl
De plek om te vergelijken en reviews te lezen
| Originally posted by Hitman Vorige week een SD kaartje gekocht, 256 mb voor �50 (koopje) ik kan dus nu in de hoogste resolutie 312 foto's maken of 891 seconden filmen... |
| Originally posted by Flipper01 Voor de aankoop van SD of andere geheugenkaartjes, kijk hier even: http://www.tweakers.net/pricewatch/...dfilter=Benelux Secure Digital Card 256MB (Kingston), vanaf �35,35 Er is een gigantisch aanbod in digitale camera's en het is erg lastig om ze met elkaar te vergelijken omdat iedere camera weer andere voor/nadelen heeft. Ik heb mijn camera gekocht nadat ik de foto's van een vriendin had gezien en de camera een keertje had geleend. |
)
voor CF: koop een Ridata of een Trascend kaart, die schrijven de data sneller weg dan een Sandisk of ander A-merk
Heb je al een beslissing genomen welke camera je gaat kopen ??
Ik heb die Nature One foto's en filmpjes genomen met een Canon Ixus 430. Prima ding, ben er erg tevreden over.
Heeft er hier iemand ervaring met het afdrukken van digitale foto's bij printshop's? Ik vind dat de prijzen wel meevallen; met alle kortingen bij AH 65 foto's voor ongeveer 9 euri.
Maar iemand ervaring hiermee?
| Originally posted by Jappio Heeft er hier iemand ervaring met het afdrukken van digitale foto's bij printshop's? Ik vind dat de prijzen wel meevallen; met alle kortingen bij AH 65 foto's voor ongeveer 9 euri. Maar iemand ervaring hiermee? |
| Originally posted by Jappio Heeft er hier iemand ervaring met het afdrukken van digitale foto's bij printshop's? Ik vind dat de prijzen wel meevallen; met alle kortingen bij AH 65 foto's voor ongeveer 9 euri. Maar iemand ervaring hiermee? |
Hallo!
Heeft er iemand toevallig nog een kapotte ixus thuis liggen ofzo?
Het verhaal is namelijk zo... op vakantie heeft een of andere vrolijke vriend de batterij lader (en batterij) van me cam gejat
Ik heb ter plaatse een nieuwe batterij gekocht, en kon opladen met de lader van DrOetker gelukkig... Maar nu ben ik dus op zoek naar een lader voor me batterij... Het gaat om het type batterij dat in de ixus v2, v3, 330 etc zit...
Iemand suggesties?
| Originally posted by eieregooie Hallo! Heeft er iemand toevallig nog een kapotte ixus thuis liggen ofzo? Het verhaal is namelijk zo... op vakantie heeft een of andere vrolijke vriend de batterij lader (en batterij) van me cam gejat Ik heb ter plaatse een nieuwe batterij gekocht, en kon opladen met de lader van DrOetker gelukkig... Maar nu ben ik dus op zoek naar een lader voor me batterij... Het gaat om het type batterij dat in de ixus v2, v3, 330 etc zit...Iemand suggesties? |
Op www.digicamshop.nl staan ze voor 79 Eurotjes...
Met dank aan SnuggLe heb ik er voor 10 euri eentje op de kop weten te tikken