TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ליידי דרגון
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by luckystrike דרך אגב יש לך ציוד? סינטי,תוכנות וכאלה? ואם כן איזה |
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant Hi alon! Behazlaha ahi, msor dash le Lady Dragon (he DJ popularit baarez?) Ata kotev: hi natni li ta mispar telefon shela, hi kazot nehmada.. Alon: hakol tov ve yafe aval ma she od yoter meanyen...HI KUSIT??? hehe ya |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts כן, טיפה הגזמתי... צריך כמה שיעורים כדי לדעת ממש לנגן, אני לא הייתי ממליץ על 120 לאקי.... זה לא יותר מדי? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן 120 זה באמת פול... יש כאלה אבל שלוקחים יותר אפילו - זה בגלל שהוא נתן לי להשתמש באולפן שלו באותו סכום שבדרך כלל שימוש באולפן יכול להגיע ליותר מאלף שקל ליום הקלטות... בטח אפשר למצוא גם ב 90 לשעה ואפילו פחות - תלוי מי... אתה רוצה שאני יברר לך על אחד טוב אזור שלך? |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts שעות אולפן הן באמת יקרות ואני מציע לכל מי שעושה את זה שני דברים: 1. תמצאו מישהו שאתם מכירים שיש לו אולפן כדי שתהיה לכם הנחה.. 2. תשקיעו בזה רק אם אתם רציניים כי כבר ראיתי מקרים של אנשים שמשקיעים מאות שקלים לשעות אולפן ובסוף לא יצא מזה כלום... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.