TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
er schieten me steeds meer dingen te binnen, best kewl opzich!
DAVID DE KABOUTER hahaha
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Ik wilde altijd Donatello zijn, die paarse met die stok, ik weet ook niet meer waarom maar hij vond pizza erg lekker volgens mij ![]() ! |

| Originally posted by Little Theseus ! En kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel. |
WAAR IS SYBERT!!!!!!!!!????????!!!!!!!!!!
Die roeleerde echt wel.
Sybert ook al is ie klein,
je niet hoe slim, een zeehondje kan zijn,
Sybert is voor niemand bang,
helpt bedreigde dieren waar ie kan.
Nou ja, ik heb maar op de Fraggles gestemd, die beesten waren vet geflipt.
| Originally posted by Optimus Trance Ehmmm...na 3x doorlezen heb ik ff zitten na denken... Is t niet The Racoons ofzoiets??? Met een h��l lelijk mormel dat de vijand was??? Ik kan op nix anders komen... |
) als vijand. En dan altijd met die ruimtescooters aan t scheuren enzo..
Ovide en zijn vriendjes !!! zekers !

Kijk uit ! een kokosnoot ! Ovide en zijn vriendjes........ en hoe ging 'ie dan verder...... ????
Die tekenfilm met die dieren in het bos en met die snelweg ken ik ook nog wel.... die gast van die snelweg zat dan in een kasteel d8 ik (of is dat 'n andere?)
Bij een aflevering hadden die dieren dan de tijd stilgezet ofzow... was echt spannend 
| Originally posted by Little Theseus [BEn kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel. [/B] |
Hee Jukx! IDD dat wat jij en de anderen beschreven is het, we worden steeds warmer... Hoe heette het nou joh! Was echt vet gaaf altijd. Argh nu wil ik het echt weten!
En ik weet er ook weer 1, een beetje tijdperk David de Kabouter: SUPERTED!
Een of andere teddybeer met superpowers, geweldig was dat.
| Originally posted by Optimus Trance nee man, das Michaelangelo, die oranje, die zat altijd pizza te vreten ![]() Leonardo was die blauwe met die zwaard, die was de leider ofzo Donatello was de paarse met een stokkie, die was technisch Raphael was die rooie met die mesjes, hij was de grappenmaker Michaelangelo was die oranje met die nunchaku's, hij was de vreetzak en dumbass |
M.A.S.K was toch wel het wreedst hoor!!
Met die vliegende auto...
en Ghostbusters, later X-men & Spider-man op RTL 4 
Enne, wie weet hoe deze ook alweer heet:
speelt in de middeleeuwen, groep beertjes, allemaal verschillende felle kleuren, middeleeuwse kleding aan, wonen in een boom. Ze hebbben ook altijd mot met een soort graaf. Die heeft altijd een mali�nkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte
was ook van Disney, die was ook grappig 
Ik ben trouwens al die themes aan het downloadne op AG
ah...the memories 
| Originally posted by Jesse M.A.S.K was toch wel het wreedst hoor!! Met die vliegende auto... ![]() en Ghostbusters, later X-men & Spider-man op RTL 4 ![]() Enne, wie weet hoe deze ook alweer heet: speelt in de middeleeuwen, groep beertjes, allemaal verschillende felle kleuren, middeleeuwse kleding aan, wonen in een boom. Ze hebbben ook altijd mot met een soort graaf. Die heeft altijd een mali�nkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte was ook van Disney, die was ook grappig ![]() Ik ben trouwens al die themes aan het downloadne op AG ah...the memories |

| Originally posted by Jukx Jajajajaja, ik weet welke je bedoelt!!! Die slechte gast woonde in een soort kasteel en heette Clandestien. Hij had zo'n vage robot-butler... en hij had een of ander geheim en daar ging de serie dan eigenlijk om. In dat bos woonden allemaal dieren en de uil was dan het slimste. ooooooohhhh ik weet welke je bedoelt maar de naam weet ik alleen niet meer!!!!!!! Het liedje van die tekenfilm was ook zooooooooo mooi trouwens! Kom op, iemand moet toch weten hoe dit heet??????????? |
| Originally posted by Boss Ovide en zijn vriendjes !!! zekers ! ![]() Kijk uit ! een kokosnoot ! Ovide en zijn vriendjes........ en hoe ging 'ie dan verder...... ???? |
| Originally posted by Jesse M.A.S.K was toch wel het wreedst hoor!! Met die vliegende auto... ![]() |

| Originally posted by Optimus Trance DE BLUFFERS OFZO TOCH????? |
| Originally posted by MetzZ_!! Dat is toch dat het begint met : zwart beeld, en dan alle gezichten die langs het beeld komen... Toch?? |

| Originally posted by Dr Mystical Ik heb nog wat speelgoed ervan liggen, kopen? ![]() I'll make special price 4 you my friend |

| Originally posted by Jesse hehehe ![]() welke spullen heb je allemaal? ik had alleen dat robotje + dat ventje, |

| Originally posted by Jesse hehehe ![]() welke spullen heb je allemaal? ik had alleen dat robotje + dat ventje, verder had ik niets van MASK.. had wel allemaal transformers en heman poppetjes ![]() jammer dat ze allemaal 'verdwenen' zijn .. |
voor Jukx: ik d8 even dat jij die serie bedoelde met die wasberen die als vijand zegmaar een magnaat hadden die het bos wilde verkopen ofzo. Die slechterik was een roze figuur met een neus als een omlaaghangende L vorm wiens zoon (die weer met de "goede" wasberen heulde) cedric heette...ik d8 dat deze serie THE RACOONS heette, maar kan mij helemaal vergissen.
anyhow, ik bed8 me laatst nog zo een topserie:
FOOFER!!!!!
dat was met die blauwe hond en die andre honden/katten, ook een redelijk toppertje,
nog een paar alltime claxxix:
Denver, the last dinosaur (of iets dergelijks, zo ging het liedje ten minste, dat ik nog steeds uit mijn hoofd ken
)
DJ Cat (met linda de mol)
Lady lovelylocks
dat was mijn geheugen wel weer ff!
grtz!
| Originally posted by Vinyl Boy voor Jukx: ik d8 even dat jij die serie bedoelde met die wasberen die als vijand zegmaar een magnaat hadden die het bos wilde verkopen ofzo. Die slechterik was een roze figuur met een neus als een omlaaghangende L vorm wiens zoon (die weer met de "goede" wasberen heulde) cedric heette...ik d8 dat deze serie THE RACOONS heette, maar kan mij helemaal vergissen. |

| Originally posted by Vinyl Boy DJ Cat (met linda de mol) |
terugdenk, moet ik altijd denken aan een reclame van Nescafe vroeger, met dat deunje van een panfluit, sommigen zullen deze reclame zich wel herinneren. Dan werd er op t einde zoo "Neeeeeescafeeee" geroepen.
| Originally posted by Vinyl Boy Denver, the last dinosaur (of iets dergelijks, zo ging het liedje ten minste, dat ik nog steeds uit mijn hoofd ken )DJ Cat (met linda de mol) |
| Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik aan die "periode" terugdenk, moet ik altijd denken aan een reclame van Nescafe vroeger, met dat deunje van een panfluit, sommigen zullen deze reclame zich wel herinneren. Dan werd er op t einde zoo "Neeeeeescafeeee" geroepen. |
Teddy staat op #1!!!!!!!!!!!
wooohoooo
Jaaaaaaa, DE BLUFFERS!!! zo heette het inderdaad! Optimus je bent een held!!
ik hoop echt dat dat liedje ervan te downloaden, want dat was echt mooi!
Keek er trouwens wel eens iemand BRAVESTAR?
....Champion of Justice, MARSHALL BRAVESTAR!!
dat was die cowboy die op een of andere vage planeet woonde en die dan speciale krachten kon oproepen:
eyes of the hawk,
ears of the wolf,
strengt of the bear,
speed of the puma.
ik heb ff het liedje ervan ge-attached, kan je hem luisteren!
JAAAA! Bravestar ken ik nog wel ja!
Dat was echt een gave serie, daar had ik ook speelgoed van herinner ik me nu ineens! In die serie hadden ze geen goud maar lichtroze stenen ofzo...Dat paard + bravestar was echt wel wreed!
Nog een serie die ik vroeger ook vaak keek: Heathcliff
Die oranje kat die zn eigen 'gang' had
Ze hadden ook een eigen auto enzo
Echt lachen.
Inspector Gadget keek ik ook heel vaak, ik heb niet veel tv gekeken ook toen ik klein was 
Trouwens best wel leerzaam, want het is zeker wel goed voor je Engelse woordenkennis, en dat allemaal dankzij tekenfilms 
EN trouwens: David de Kabouter??Keken jullie dat niet??