TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gezellig in Bloomingdale
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Jay M on Aug-06-2004 11:41:

quote:
Originally posted by Gonzo
Beetje jammer allemaal weer. Vooral dat ophitsgedoe van de Telegraaf.


Inderdaad, dat stukje slaat werkelijk nergens op. "De verdachte gilde het uit van de pijn", ik zeg in deze context leedvermaak. Wat een zielige krant! "Badgasten sarren, rotzooi trappen" zijn ook mooie benoemingen voor last bezorgen.


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.