TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Pages (2): « 1 [2]
Moet die post niet in de Tiesto @ Olympische Spelen-thread? 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Anyway, weet er eigenlijk al iemand wat hij effectief gaat doen? Gewoon een setje draaien, eigen nummers "live" spelen, of iets compleet anders of vernieuwend? |
ik geloof dat hij (lees: Geert) een aantal nummers speciaal gecomponeerd heeft voor de Spelen. hij zal ze waarschijnlijk dan aan elkaar mixen tijdens de optocht van de atleten.
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Moet die post niet in de Tiesto @ Olympische Spelen-thread? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.