TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Jakhira on Aug-09-2004 12:25:

Moet die post niet in de Tiesto @ Olympische Spelen-thread?


Posted by djcresto on Aug-09-2004 12:43:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^

Anyway, weet er eigenlijk al iemand wat hij effectief gaat doen? Gewoon een setje draaien, eigen nummers "live" spelen, of iets compleet anders of vernieuwend?


best eens kijken op het nl forum


Posted by TOR on Aug-09-2004 17:46:

ik geloof dat hij (lees: Geert) een aantal nummers speciaal gecomponeerd heeft voor de Spelen. hij zal ze waarschijnlijk dan aan elkaar mixen tijdens de optocht van de atleten.


Posted by Jasperovitsj on Aug-09-2004 17:50:

quote:
Originally posted by Pumaz
Moet die post niet in de Tiesto @ Olympische Spelen-thread?

Woops, eigenlijk wel...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.