TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Ik hoop dat je dit bedoeld als zelfspot, anders is het de meest lachwekkende post OOIT! |
Hopelijk blijft het droog morgen voor de mensen in Bloemendaal...
Hoe wasset ??
erg druk rond 21:00 bij Tiesto
maar zijn set was goed. Veel nieuwe ( voor mij dan
) nummers maar ook een aantal oudere.
Le Blanc draaide ook niet verkeerd
heb van de rest niet veel gezien. Het weer viel me alles ook nog mee.
Vond het matig tot zeer matig. Tel daarbij op dat het weer matig was en het volk erg matjes en je hebt niet veel bijzonders.
Positieve puntjes: muzikale vertoningen van Sander Kleinenberg, Luci�n Foort, The Funky Bastard & Marcel Woods.
Absolute dieptepunten: de drukte bij Tosti [lekker slim van Bloomingdale om Tosti in een klein tentje te gooien] & Leblanc.
Report volgt mes amies.
| Originally posted by AversusZ erg druk rond 21:00 bij Tiesto maar zijn set was goed. Veel nieuwe ( voor mij dan ) nummers maar ook een aantal oudere. Le Blanc draaide ook niet verkeerd heb van de rest niet veel gezien. Het weer viel me alles ook nog mee. |
Report online HIER
voor diegene die willen weten wat Tiesto draaide hier de tracklist
01 ID
02 ID
03 Interstate - I Found U
04 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
05 De Nuit - All That Mattered (Junior Jack Dub)
06 Beastie Boys - Intergalactic (Matthew Dekay Remix)
07 ID
08 Re: Locate - Typhoon
09 Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
10 Deep Dish - Flash Dance
11 ID
12 Tiesto - Slice
13 Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
14 ID
15 ID
16 Tiesto ft. Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Remix)
17 ID
18 ID
19 ID
20 Rah - Pole Position (AIrbase Remix)
| Originally posted by AversusZ voor diegene die willen weten wat Tiesto draaide hier de tracklist 01 ID 02 ID 03 Interstate - I Found U 04 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) 05 De Nuit - All That Mattered (Junior Jack Dub) 06 Beastie Boys - Intergalactic (Matthew Dekay Remix) 07 ID 08 Re: Locate - Typhoon 09 Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision) 10 Deep Dish - Flash Dance 11 ID 12 Tiesto - Slice 13 Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix) 14 ID 15 ID 16 Tiesto ft. Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Remix) 17 ID 18 ID 19 ID 20 Rah - Pole Position (AIrbase Remix) |
Ik heb eerlijk gezegt erg genoten van tiesto`s set. Vond het geen standaard of hitjes set, veel IDs zie ik ook. En achter in de tent had je nog aardig wat beweegruimte. (behalve toen t effe ging regenen)
Rest van het feest was ook aardig te doen, de house djs op het feest draaide eigenlijk nog de meeste hitjes.
Luci�n en Woods draaide inderdaad top.
En het weer viel nog mee als ik naar vanacht en vandaag kijk.
Kortom, ik vond het een goede afsluiter van mijn vakantie
Vond Tiesto ook echt wel TOP!!