TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Disney on Aug-09-2004 16:22:

quote:
Originally posted by Djeebie
Echt gaaf dit! Ti�sto kan me eigenlijk totaal niet meer boeien, maar dit is toch wel heel erg cool.

Goed voor de dance in het algemeen en Nederland en Ti�sto in het bijzonder. We mogen best trots op hem zijn

Precies!!!

quote:
Originally posted by magrec
Volgens mij zullen we er alleen niet veel van horen. De presentatoren moeten altijd er doorheen lullen met wetenswaardigheden.

Ben er wel een beetje bang voor ja dat we weinig van de muziek kunnen horen. Kan me van andere jaren niet herinneren dat ik overweldigende muziek hoorde...

Posted by MaGiK54 on Aug-10-2004 20:27:

Straks een interview met de gepasseerde Griekse Nana Moeskouri op NOVA ivm het optreden van DJ Tiesto (wie is da was haar reactie )

Posted by jp on Aug-10-2004 20:28:

Effe sjekke!

Nova heeft trouwens ook een 'bekijk online naderhand' optie op internet dus niemand hoeft dit te missen

Posted by Miss Proximus on Aug-10-2004 20:33:

quote:
Originally posted by Disney
Precies!!!

Ben er wel een beetje bang voor ja dat we weinig van de muziek kunnen horen. Kan me van andere jaren niet herinneren dat ik overweldigende muziek hoorde...

nou ik ben bang dat we teveel horen en dat dan de hele Spelen verneukt zijn

p.s. ik dacht trouwens tzelfde als snuggle. HEB je weer zo'n tiesto thread. maar aan de andere kant hebben mensen ook gelijk als ze zeggen dat t daarom een trance forum is ik lees er ook net zo graag overheen

bleh

Posted by jp on Aug-10-2004 20:59:

Die oude heks had beter op de openingsceremonie van Athene 1896 kunnen gaan zingen

Die Australiers hadden het in 2000 goed voor elkaar met Midnight Oil en Men at Work, wat een leuk afsluitingsfeest was dat!

Posted by dj_spare on Aug-10-2004 21:00:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Straks een interview met de gepasseerde Griekse Nana Moeskouri op NOVA ivm het optreden van DJ Tiesto (wie is da was haar reactie )

was geen reet aan, je zag alleen een ouwe griekse graftak naar lopen te doen omdat zij niet was uitgenodigd...

Posted by eXos on Aug-10-2004 21:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo he, d'r wordt hier EEUWEN gezeken, maak ik een keer een post met een ontzettend en 'kommaar' gehalte, krijg je dit. Das ook nieuw.

HAP HAP HAP!!

Posted by jp on Aug-11-2004 12:48:

Uit de Telegraaf:

Posted by Opti on Aug-11-2004 12:54:

Kon je dat stuk van Minister de Geus niet meescanenn?

Posted by Tim81 on Aug-11-2004 13:01:

In Noordhollands Dagblad stond ook nog een stuk over meneer Verwest

Staan een paar aparte quotes in...

Posted by basd on Aug-11-2004 13:09:

quote:
Originally posted by Tim81
Staan een paar aparte quotes in...

Inderdaad, wat nou Kylie clich�matig

Toch wel erg stoer voor hem hoor, als het even kan toch maar even proberen te kijken vrijdag.

Posted by jp on Aug-11-2004 13:09:

quote:
Originally posted by Optimus
Kon je dat stuk van Minister de Geus niet meescanenn?

Scannen? Gewoon de digitale camera gepakt en de foto geedit

Posted by Chicane on Aug-11-2004 14:54:

Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer

Posted by TranceFool on Aug-11-2004 15:07:

quote:
Originally posted by Chicane
Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer

Inderdaad, viel mij ook op

Posted by jp on Aug-11-2004 15:23:

Misschien heeft Tosti zelf een beetje lopen opscheppen

Posted by Hitman on Aug-11-2004 15:36:

quote:
Originally posted by jp
Misschien heeft Tosti zelf een beetje lopen opscheppen

"meneer de verslaggever, maak daar maar 3 keer van. Ik win dit jaar toch wel weer..."

Ik hoor het 'm al zeggen

Posted by dj_spare on Aug-11-2004 15:45:

quote:
Originally posted by Hitman
"meneer de verslaggever, maak daar maar 3 keer van. Ik win dit jaar toch wel weer..."

Ik hoor het 'm al zeggen

"of doe maar 4, dat klinkt ook wel aardig, toch Monique??"

Posted by SnuggLe on Aug-11-2004 15:57:

quote:
Originally posted by Chicane

Ha, dat had ik niet eens opgemerkt.
Maar had het artikel ook gelezen, toch best stoer als je denkt aan al die mensen die kijken.
Beetje voorbarig gereageerd zonder na te denken de vorige keer

Posted by franzelare on Aug-11-2004 16:03:

ach leuk voor hem jammer voro het publiek!

Posted by jp on Aug-11-2004 16:04:

Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...

Hun wraak zal zoet smaken

Posted by dj_spare on Aug-11-2004 16:09:

quote:
Originally posted by jp
Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...

Hun wraak zal zoet smaken

Ok� noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!

Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien

Posted by SnuggLe on Aug-11-2004 16:13:

quote:
Originally posted by dj_spare
Ok� noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!

Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien

LoL, dan hoop ik dat Jean toch ECHT niet meer draait

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 16:17:

deze thread verdient een zegel hij is erg leuk geworden!!

Posted by jp on Aug-11-2004 16:22:

Daarom stond ie niet op Sensation, twee keer Griekse thema's in een jaar is te natuurlijk te veel van het goede

Posted by Opti on Aug-11-2004 16:28:

Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd?

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »