TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Echt gaaf dit! Ti�sto kan me eigenlijk totaal niet meer boeien, maar dit is toch wel heel erg cool. Goed voor de dance in het algemeen en Nederland en Ti�sto in het bijzonder. We mogen best trots op hem zijn |
| Originally posted by magrec Volgens mij zullen we er alleen niet veel van horen. De presentatoren moeten altijd er doorheen lullen met wetenswaardigheden. |
Straks een interview met de gepasseerde Griekse Nana Moeskouri op NOVA ivm het optreden van DJ Tiesto (wie is da was haar reactie
)
Effe sjekke!
Nova heeft trouwens ook een 'bekijk online naderhand' optie op internet dus niemand hoeft dit te missen 
| Originally posted by Disney Precies!!! Ben er wel een beetje bang voor ja dat we weinig van de muziek kunnen horen. Kan me van andere jaren niet herinneren dat ik overweldigende muziek hoorde... |
ik lees er ook net zo graag overheen
Die oude heks had beter op de openingsceremonie van Athene 1896 kunnen gaan zingen
Die Australiers hadden het in 2000 goed voor elkaar met Midnight Oil en Men at Work, wat een leuk afsluitingsfeest was dat!
| Originally posted by MaGiK54 Straks een interview met de gepasseerde Griekse Nana Moeskouri op NOVA ivm het optreden van DJ Tiesto (wie is da was haar reactie ) |
| Originally posted by SnuggLe Zo he, d'r wordt hier EEUWEN gezeken, maak ik een keer een post met een ontzettend en 'kommaar' gehalte, krijg je dit. Das ook nieuw. |
Uit de Telegraaf:

Kon je dat stuk van Minister de Geus niet meescanenn?
In Noordhollands Dagblad stond ook nog een stuk over meneer Verwest

Staan een paar aparte quotes in...
| Originally posted by Tim81 Staan een paar aparte quotes in... |

| Originally posted by Optimus Kon je dat stuk van Minister de Geus niet meescanenn? |
Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer
| Originally posted by Chicane Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer |
Misschien heeft Tosti zelf een beetje lopen opscheppen 
| Originally posted by jp Misschien heeft Tosti zelf een beetje lopen opscheppen |
| Originally posted by Hitman "meneer de verslaggever, maak daar maar 3 keer van. Ik win dit jaar toch wel weer..." Ik hoor het 'm al zeggen |
| Originally posted by Chicane Foei, meneer verwest is nog geen 3x op rij de beste DJ van de wereld.. slecht vooronderzoek van de Telegraaf weer |
ach leuk voor hem jammer voro het publiek! 
Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein...
Hun wraak zal zoet smaken 
| Originally posted by jp Zie het al helemaal voor me. De leden van Zulu stam in Africa zitten voor de enige televisie in de wijde omtrek. Ze horen de klanken van Tiesto en doen spontaan hun peniskokers af. Er volgt een rituele dans op de beats van de vermaarde dj. De oogst mislukt, er komt een sprinkhanenplaag, alle eerstgeborenen sterven ter plekke. Boos stappen de inboorlingen in hun krakkemikkige roeibootjes en beginnen aan de lange reis naar Europa. Na 12 jaar zweet en tranen bereiken ze dan eindelijk Breda en slaan de boel bij Black Hole helemaal klein... Hun wraak zal zoet smaken |
| Originally posted by dj_spare Ok� noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!! Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien |
deze thread verdient een zegel
hij is erg leuk geworden!!
Daarom stond ie niet op Sensation, twee keer Griekse thema's in een jaar is te natuurlijk te veel van het goede
Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd?