TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יצא SP2 for WinXP!!
Pages (2): « 1 [2]
טוב חפיף שנשיג של החידוש הזה באקספי מובנה אז נעשה פורמט.

| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON טוב חפיף שנשיג של החידוש הזה באקספי מובנה אז נעשה פורמט. |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs נו ? ואיך "מסירים" מערכת הפעלה ? עושים לה uninstall ? לא.. מפרמטים את המחשב... בדיוק כמו שאמרתי... |
| quote: |
| Originally posted by taltul נו נכון...אף אחד לא מתווכח...פשוט מיכאל אמר שהוא רוצה להתקין את החלונות מעל הישנים...אז...קיצר הבנת אותי... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.