TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יצא SP2 for WinXP!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Aug-11-2004 13:49:

טוב חפיף שנשיג של החידוש הזה באקספי מובנה אז נעשה פורמט.


Posted by taltul on Aug-11-2004 13:59:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
טוב חפיף שנשיג של החידוש הזה באקספי מובנה אז נעשה פורמט.

נו יש לי אותו כבר...


Posted by taltul on Aug-11-2004 14:00:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
נו ?
ואיך "מסירים" מערכת הפעלה ?
עושים לה uninstall ?

לא..

מפרמטים את המחשב...

בדיוק כמו שאמרתי...

נו נכון...אף אחד לא מתווכח...פשוט מיכאל אמר שהוא רוצה להתקין את החלונות מעל הישנים...אז...קיצר הבנת אותי...


Posted by Flotser on Aug-11-2004 16:03:

quote:
Originally posted by taltul
נו נכון...אף אחד לא מתווכח...פשוט מיכאל אמר שהוא רוצה להתקין את החלונות מעל הישנים...אז...קיצר הבנת אותי...


יש הרבה אבל שעושים את זה
אם לא בא לך למשל להתקין את כל התוכנות שלך מחדש



טוב על החיים ועל ה.......אהם
אני אמחוק הכל ואתקין עכשיו


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.