TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik zal me effe opgeven, maar ik zal toch als laatste eindigen |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Is dat zelfkennis of het creeren van een underdog-positie? |
zit er nu ook in
Jeetje, wat moeilijk om een team samen te stellen van 7.000.000
Gelukkig kost het veranderen van je team geen doekoe
Ik heb ook een team! 
Met daarin 2 Graafschappers en 1 Ex-Graafschapper, waarvan de laatste meteen de beste van mijn team is: Hans van der Haar! 
Verder is Sjakie een koopje, if you know what i mean 
Ik ga winnen, ik voel het! 
En die vitessespelers zijn ook duur zeg, ik zie nergens 'een knaak en een bos uien' staan 
waarom kan je niet gewoon met een hotmailadres aanmelden,w at een knuppels :s
Ik weet me nickname en me wachtwoor dniet van me ouwe fokaccount.
En die is gemaakt met me enige mail die wel kan
Schiet dus lekker op. Jullie moeten het zonder mij doen 
later 
ilse lukt wel
trouwens probeer de passmailer optie eens op het forum...
| quote: |
| Originally posted by New Wave waarom kan je niet gewoon met een hotmailadres aanmelden,w at een knuppels :s Ik weet me nickname en me wachtwoor dniet van me ouwe fokaccount. En die is gemaakt met me enige mail die wel kan Schiet dus lekker op. Jullie moeten het zonder mij doen ![]() later |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mietje, je bent gewoon bang....! Echt! Doe eens wat moeite, leven is niet zo makkelijk! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mietje, je bent gewoon bang....! Echt! Doe eens wat moeite, leven is niet zo makkelijk! |
| quote: |
| Originally posted by Jappio echt h�! wat een homo, je hoeft je team 1 x in de 2 weken aan te passen mwhehe echt de slechtste smoes ooit |
I'm in 
Ben benieuwd. Omdat ik toch een drietal dure namen erin heb staan hoop ik maar dat een aantal jongens van ADO, Den Bosch en De Graafschap goed hun best gaan doen 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik dacht dat ik de enige was die dat als politiek incorrect scheldwoord gebuikte |
| quote: |
| Originally posted by Jappio no offence bram |


Het wordt al wat met de Tranceaddict-poule! Met 13 deelnemers ondertussen zijn er slechts 2 subleagues groter... De meesten houden hun team angstvallig geheim! Iedereen heeft een andere tactiek op zijn teamsamenstelling losgelaten.
Moge de beste winnen!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Het wordt al wat met de Tranceaddict-poule! Met 13 deelnemers ondertussen zijn er slechts 2 subleagues groter... De meesten houden hun team angstvallig geheim! Iedereen heeft een andere tactiek op zijn teamsamenstelling losgelaten. Moge de beste winnen! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh, en BasD MOET ook meedoen, doettie al mee? Meestal is hij ook te lui etc en doettie niet mee aan spellen |
| quote: |
| Originally posted by basd Je hebt je eigen vraag al beantwoord. Vind het wel leuk om een keer een team te maken, maar niet om em elke week aan te moeten passen (bovendien ga ik dat gewoon vergeten) en met een en hetzelfde team het hele seizoen wordt het toch niks. Bovendien, wat betreft de 'traditionele' top 3 gaat mijn voorkeur uit naar Ajax en dan heb je volgens jou toch geen verstand van voetbal |

We zijn met 14 (mooi getal voor een voetbalcompetitie!) deelnemers...
Misschien worden de eerste wedstrijden van het seizoen wel afgelast met al die regen!!
ik ga over een kwartiertje weg dus dat hopen we maar niet 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 We zijn met 14 (mooi getal voor een voetbalcompetitie!) deelnemers... |
Hoe meer zielen hoe meer vreugd...!!
Hoe zit het eigenlijk met wisselen? Kan je zodra je punten hebt gepakt (en dus geld) meteen andere spelers kopen... Waarschijnlijk verkoop je je andere spelers dan wel met verlies of zo
Ik heb niet eens de spelregels doorgelezen... dus weet er nog niks vanaf. Hopelijk scoren (letterlijk & figuurlijk) mijn spelers een beetje 
Ik heb in ieder geval al wat puntjes, Nick Hofs heeft al 2x gescoord 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare Ik heb in ieder geval al wat puntjes, Nick Hofs heeft al 2x gescoord |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.