TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by Tim81 on Aug-11-2004 14:58:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik zal me effe opgeven, maar ik zal toch als laatste eindigen


Is dat zelfkennis of het creeren van een underdog-positie?


Posted by Jappio on Aug-11-2004 15:03:

quote:
Originally posted by Tim81
Is dat zelfkennis of het creeren van een underdog-positie?


haha toegeven dat hij gewoon eigenlijk geen verstand van voetbal heeft en daarom laatste gaat worden


Posted by Opti on Aug-11-2004 18:29:

zit er nu ook in Jeetje, wat moeilijk om een team samen te stellen van 7.000.000


Posted by jp on Aug-11-2004 18:39:

Gelukkig kost het veranderen van je team geen doekoe


Posted by SnuggLe on Aug-11-2004 18:42:

Ik heb ook een team!
Met daarin 2 Graafschappers en 1 Ex-Graafschapper, waarvan de laatste meteen de beste van mijn team is: Hans van der Haar!

Verder is Sjakie een koopje, if you know what i mean

Ik ga winnen, ik voel het!

En die vitessespelers zijn ook duur zeg, ik zie nergens 'een knaak en een bos uien' staan


Posted by New Wave on Aug-11-2004 18:47:

waarom kan je niet gewoon met een hotmailadres aanmelden,w at een knuppels :s
Ik weet me nickname en me wachtwoor dniet van me ouwe fokaccount.
En die is gemaakt met me enige mail die wel kan Schiet dus lekker op. Jullie moeten het zonder mij doen
later


Posted by jp on Aug-11-2004 18:50:

ilse lukt wel

trouwens probeer de passmailer optie eens op het forum...


Posted by SnuggLe on Aug-11-2004 19:03:

quote:
Originally posted by New Wave
waarom kan je niet gewoon met een hotmailadres aanmelden,w at een knuppels :s
Ik weet me nickname en me wachtwoor dniet van me ouwe fokaccount.
En die is gemaakt met me enige mail die wel kan Schiet dus lekker op. Jullie moeten het zonder mij doen
later


Mietje, je bent gewoon bang....! Echt!
Doe eens wat moeite, leven is niet zo makkelijk!


Posted by New Wave on Aug-11-2004 20:17:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mietje, je bent gewoon bang....! Echt!
Doe eens wat moeite, leven is niet zo makkelijk!


Als je er niets van begrijpt, zeg dan niets.....wat ik al zei, ik kan geen account bij fok aanmaken, snap je het nu? jij hebt toch op de Uni gezeten? dan lijkt het er toch op dat je een beetje verstand hebt...onee, je zit bij de politie.....geeft niet hoor.

Oja, en ik heb inderdaad de tijd niet om een team samen te stellen. Ik kom pas de 15de thuis. dus succes met jullie poule........


Posted by Jappio on Aug-11-2004 21:07:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mietje, je bent gewoon bang....! Echt!
Doe eens wat moeite, leven is niet zo makkelijk!


echt h�! wat een homo, je hoeft je team 1 x in de 2 weken aan te passen mwhehe echt de slechtste smoes ooit


Posted by Miss Proximus on Aug-11-2004 21:17:

quote:
Originally posted by Jappio
echt h�! wat een homo, je hoeft je team 1 x in de 2 weken aan te passen mwhehe echt de slechtste smoes ooit


ik dacht dat ik de enige was die dat als politiek incorrect scheldwoord gebuikte


Posted by Djeebie on Aug-11-2004 21:17:

I'm in

Ben benieuwd. Omdat ik toch een drietal dure namen erin heb staan hoop ik maar dat een aantal jongens van ADO, Den Bosch en De Graafschap goed hun best gaan doen


Posted by Jappio on Aug-11-2004 21:40:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik dacht dat ik de enige was die dat als politiek incorrect scheldwoord gebuikte


no offence bram


Posted by SnuggLe on Aug-11-2004 22:22:

quote:
Originally posted by Jappio
no offence bram


Eh Jasper, ikke niet snappen
Het gaat om Tim zijn team, en TIM is te lui om even kort een ander mailadres aan te maken, dussssssssssssssssss

Oh en als het om het HOMO zijn gaat, dan is Tin nog steeds de Ta-homo , ook al issie het niet.


Posted by Tim81 on Aug-12-2004 11:15:

Het wordt al wat met de Tranceaddict-poule! Met 13 deelnemers ondertussen zijn er slechts 2 subleagues groter... De meesten houden hun team angstvallig geheim! Iedereen heeft een andere tactiek op zijn teamsamenstelling losgelaten.

Moge de beste winnen!


Posted by SnuggLe on Aug-12-2004 12:30:

quote:
Originally posted by Tim81
Het wordt al wat met de Tranceaddict-poule! Met 13 deelnemers ondertussen zijn er slechts 2 subleagues groter... De meesten houden hun team angstvallig geheim! Iedereen heeft een andere tactiek op zijn teamsamenstelling losgelaten.

Moge de beste winnen!


13? Netjes.
Nu Tim nog, die miet! Hij is gewoon lui!

Oh, en BasD MOET ook meedoen, doettie al mee?
Meestal is hij ook te lui etc en doettie niet mee aan spellen, maar deze keer vind ik dat hij verplicht is om mee te doen!!!


Posted by basd on Aug-12-2004 13:01:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, en BasD MOET ook meedoen, doettie al mee?
Meestal is hij ook te lui etc en doettie niet mee aan spellen

Je hebt je eigen vraag al beantwoord.

Vind het wel leuk om een keer een team te maken, maar niet om em elke week aan te moeten passen (bovendien ga ik dat gewoon vergeten) en met een en hetzelfde team het hele seizoen wordt het toch niks.

Bovendien, wat betreft de 'traditionele' top 3 gaat mijn voorkeur uit naar Ajax en dan heb je volgens jou toch geen verstand van voetbal


Posted by SnuggLe on Aug-12-2004 17:44:

quote:
Originally posted by basd
Je hebt je eigen vraag al beantwoord.

Vind het wel leuk om een keer een team te maken, maar niet om em elke week aan te moeten passen (bovendien ga ik dat gewoon vergeten) en met een en hetzelfde team het hele seizoen wordt het toch niks.

Bovendien, wat betreft de 'traditionele' top 3 gaat mijn voorkeur uit naar Ajax en dan heb je volgens jou toch geen verstand van voetbal


Tsja, ik ken je wel een klein beetje, dus
Je bent gewoon een luie flikker


Posted by Tim81 on Aug-13-2004 15:45:

We zijn met 14 (mooi getal voor een voetbalcompetitie!) deelnemers...

Misschien worden de eerste wedstrijden van het seizoen wel afgelast met al die regen!!


Posted by Jappio on Aug-13-2004 16:32:

ik ga over een kwartiertje weg dus dat hopen we maar niet


Posted by moogwai on Aug-13-2004 16:48:

quote:
Originally posted by Tim81
We zijn met 14 (mooi getal voor een voetbalcompetitie!) deelnemers...


Heb me nog net op de valreep als 15e ingeschreven


Posted by Tim81 on Aug-13-2004 17:01:

Hoe meer zielen hoe meer vreugd...!!

Hoe zit het eigenlijk met wisselen? Kan je zodra je punten hebt gepakt (en dus geld) meteen andere spelers kopen... Waarschijnlijk verkoop je je andere spelers dan wel met verlies of zo


Posted by moogwai on Aug-13-2004 17:33:

Ik heb niet eens de spelregels doorgelezen... dus weet er nog niks vanaf. Hopelijk scoren (letterlijk & figuurlijk) mijn spelers een beetje


Posted by dj_spare on Aug-13-2004 19:32:

Ik heb in ieder geval al wat puntjes, Nick Hofs heeft al 2x gescoord


Posted by Jappio on Aug-13-2004 20:37:

quote:
Originally posted by dj_spare
Ik heb in ieder geval al wat puntjes, Nick Hofs heeft al 2x gescoord


je hoort mij ook niet klagen


Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.