TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דברים שישתחררו בקרוב
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Glenn-Holmes on Sep-15-2004 11:08:

אלקס אתה יכול לסמוך גם עלי
שמעתי אותו אתמול בתוכנית השבועית של אבאב אנד ביונד

מי יודע אולי גיא פדרמן ידידם גם כבר נגע בזה ואולי תשמע אותו בקרוב


Posted by markfeldman on Sep-15-2004 13:56:

quote:

כן גבר בטח יש
האלבום יוקלט במועדון אמנזיה שבאיביזה
זה יהיה אלבום הופעה חיה
טרקליסט
Tracklist
01. Synergy - Hello Strings
02. Tilt - The World Doesn't Know
03. Lolo - Why?
04. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix)
05. Audioholics - External Key
06. Perry 'O Neil - Wave Force
07. Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Mix)
08. Probspot - Foreplay
09. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Surrender
10. Mirco De Govia - Voller Sterne (Super 8 Remix)
11. EnMass - CQ (Seek You)
12. Active Sight - Out Of Our Lives
13. Signum - The Timelord
14. Armin vs. M.I.K.E. - Intruder
11. EnMass - CQ (Seek You) מרק פלדמן בשבילך


סטאר, אני חושב שהבחור התכוון לאלבום מקורי ולא אוסף.

בכל אופן לגבי "סי קיו" - ע נ ק ! ! ! קלעת בול לטעמי !


Posted by Star on Sep-15-2004 14:05:

בטח קלעתי בול לטעמך
הייתי לידך ששאלת את ארמין חחח
בכל מקרה זה האלבום שיצא תחת ידיו של ארמין בקרוב
ולגבי פדרמן
יש מצב שהוא נגע בזה מצב גדול!!!


Posted by markfeldman on Sep-15-2004 14:07:

quote:
ולגבי פדרמן
יש מצב שהוא נגע בזה מצב גדול!!!


מה ז"א "נגע" ?

יענתו הפיק ?


Posted by Star on Sep-15-2004 14:09:

חח לא אחי הוא לא מפיק קטעים לא כרגע
נגע זאת אומרת שהתקליט כבר יושב אצלו
מהלייבל


Posted by markfeldman on Sep-15-2004 14:12:

quote:
נגע זאת אומרת שהתקליט כבר יושב אצלו


תקליט ?

הטראקליסט שהבאת זה איזה שעה וחצי לפחות !

איך כל זה נכנס על תקליט ???


Posted by Star on Sep-15-2004 14:15:

רגע אנחנו מדברים על משהו אחר
אני מתכוון לאיזה קטע ואתה מתכוון לדיסק של ארמין ?
חחחחחח
יש בלבול בוא נעשה סדר בבלאגן
חחח
למה אתה מתכוון ?


Posted by markfeldman on Sep-15-2004 14:43:

quote:
רגע אנחנו מדברים על משהו אחר
אני מתכוון לאיזה קטע ואתה מתכוון לדיסק של ארמין ?
חחחחחח
יש בלבול בוא נעשה סדר בבלאגן
חחח
למה אתה מתכוון ?


בוא נדבר על התקליט שקיבל פדרמן.

זה סינגל חדש של ארמין ?

quote:
יש אתר שבו אני יכול לראות תאריך שחרור של כל קטע שיצא אי פעם?


תנסה בג'ונו.


Posted by Star on Sep-15-2004 14:45:

אהההה אחי הבנתי ואני חשבתי שאתה מדבר על השני קטעים החדשים של לאנג'
אז אמרתי שיש מצב שהוא נגע בהם
כי הוא מקבל הכול על גבי תקליטים
שום קשר לדיסק של ארמין

cheers


Posted by markfeldman on Sep-15-2004 15:07:

quote:
אהההה אחי הבנתי ואני חשבתי שאתה מדבר על השני קטעים החדשים של לאנג'


אילו קטעים ?


Posted by Viperon on Sep-15-2004 15:14:

האלבום של ארמין יהיה ממוקסס?


Posted by Sniper on Sep-15-2004 19:26:

quote:
Originally posted by Viperon
האלבום של ארמין יהיה ממוקסס?


מן הסתם אם זה הולך להיות מוקלט במועדון כמו שמישהו פה רשם


Posted by Hell_Copter on Sep-15-2004 19:30:

לא יודע אם מישהו הזכיר את זה...
אבל אילן הוא גם דבר שעומד להשתחרר


Posted by DjChook on Sep-15-2004 19:33:

אילן הטמבל הזה חשב שאני זה אתה


Posted by Glenn-Holmes on Sep-15-2004 21:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע אם מישהו הזכיר את זה...
אבל אילן הוא גם דבר שעומד להשתחרר


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



קרעת אותי עכשיו רועי!!
אחת מהיציאות היותר טובות שאני זוכר בפורום...

ואם כבר מדברים על שחרורים עתידיים אסור לשכוח כמה מאוד מעניינים

נאד מסריח
חרבון עצבני
וילי 1
וילי 2
ירושלים - אופס זה כבר השתחרר ב1967
מחבלים עם דם על הידיים - נראה לי זה של פול ואן דייק והוא לא מתכוון לשחרר את זה כמו הרבה דברים שלו


Posted by Glenn-Holmes on Sep-15-2004 22:00:

quote:
Originally posted by Star
בטח קלעתי בול לטעמך
הייתי לידך ששאלת את ארמין חחח
בכל מקרה זה האלבום שיצא תחת ידיו של ארמין בקרוב
ולגבי פדרמן
יש מצב שהוא נגע בזה מצב גדול!!!


גבר
אם שותים לא מפסטטים

אני הייתי זה ששאל את ארמין לגבי הבחור שמאחורי אנמאס (מארק כמובן היה לידי)

ואני גם הייתי זה שהעריך שפדרמן כבר שם את ידיו על החדש מבית לאנג'

אולי החיוך של מארק באוואטר שלי גרם לך לחשוב שאני זה הוא
והוא זה הוא
אבל בתכלס
אני זה אני
והוא זה הוא

כי אם אני הייתי הוא והוא היה הוא
אז הוא בעצם היה הוא והוא היה גם אני ואני לא הייתי בכלל משהיה מעוות לחלוטין את סדר העולם הקיים

אתה מבין כאן את הבעיה..?

ובלי שום קשר
שמישהו יעשה משהו ויוציא לי בניתוח מוח פתוח את הטראק האדיר
paris & healey - blue מהראש
זה פשוט גורם לי להזיל דמעות כל פעם מחדש כאשר הווקאל האדיר ההוא בשילוב הסאונדים הפרוגים היפהפיים מופיעים

אני לא יכול יותר!


Posted by ronsh on Sep-15-2004 22:21:

http://trance.nu/v3/news_show.php?i...18690748b7ef542

קבלו.....זה האלבום הממוקסס החדש של ארמין


Posted by Rising on Sep-16-2004 08:47:

quote:
Originally posted by ronsh
http://trance.nu/v3/news_show.php?i...18690748b7ef542

קבלו.....זה האלבום הממוקסס החדש של ארמין


quote:

Tracklist:
01. Synergy - Hello Strings
02. Tilt - The World Doesn't Know
03. Lolo - Why?
04. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix)
05. Audioholics - External Key
06. Perry 'O Neil - Wave Force
07. Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Mix)
08. Probspot - Foreplay
09. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Surrender
10. Mirco De Govia - Voller Sterne (Super 8 Remix)
11. EnMass - CQ (Seek You)
12. Active Sight - Out Of Our Lives
13. Signum - The Timelord
14. Armin vs. M.I.K.E. - Intruder


איזה קיץ' !!
90
אחוז מהדיסק יצא מהאף
Tilt - The World Doesn't Know
Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix)
Probspot - Foreplay
נו יאללה נמאס מהקו הזה ..אותו גרוב זה נמרח כמו מסטיק כל אלה בסט אחד..
עוד לפני שארמין נבחר לדיג'יי השנה הוא נהיה מעפן.
יאללה הביתה..


Posted by markfeldman on Sep-16-2004 09:48:

quote:
מן הסתם אם זה הולך להיות מוקלט במועדון כמו שמישהו פה רשם

מסתבר שזה כבר יצא.


Posted by ronsh on Sep-16-2004 09:56:

quote:
Release date: 27 September 2004.


Posted by Glenn-Holmes on Sep-16-2004 10:54:

quote:
Originally posted by Rising
איזה קיץ' !!
90
אחוז מהדיסק יצא מהאף
Tilt - The World Doesn't Know
Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix)
Probspot - Foreplay
נו יאללה נמאס מהקו הזה ..אותו גרוב זה נמרח כמו מסטיק כל אלה בסט אחד..
עוד לפני שארמין נבחר לדיג'יי השנה הוא נהיה מעפן.
יאללה הביתה..


אורן דווקא ממך לא הייתי מצפה ציינת פה 3 טראקים מדהימים
לי לפחות מרידגוקרס וטילט קשה להשתחרר למרות כמות שמיעות מסיבית
הטראקליסט של האלבום לטעמי הוא מצוין
ומעניין באמת לראות איזה טראקליסט של אלבום ממוקסס שכזה של חומר לא של אותו אומן היה בעל טראקליסט כזה איכותי (חוץ מהדיסק של א סטייט אוף טראנס)


Posted by Rising on Sep-16-2004 11:13:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אורן דווקא ממך לא הייתי מצפה ציינת פה 3 טראקים מדהימים
לי לפחות מרידגוקרס וטילט קשה להשתחרר למרות כמות שמיעות מסיבית
הטראקליסט של האלבום לטעמי הוא מצוין
ומעניין באמת לראות איזה טראקליסט של אלבום ממוקסס שכזה של חומר לא של אותו אומן היה בעל טראקליסט כזה איכותי (חוץ מהדיסק של א סטייט אוף טראנס)


אלה 3 קטעים סוף הדרך אבל באמת נמאס מאותו קצב
ושכחתי לציין את אקסטרנל קי שגם נמצא שם..
אולי נוסיף לרשימה עוד שני רמיקסים של פרובספוט וקטע של אנדרו ונגמר הסיפור...


Posted by Glenn-Holmes on Sep-16-2004 11:19:

quote:
Originally posted by Rising
אלה 3 קטעים סוף הדרך אבל באמת נמאס מאותו קצב
ושכחתי לציין את אקסטרנל קי שגם נמצא שם..
אולי נוסיף לרשימה עוד שני רמיקסים של פרובספוט וקטע של אנדרו ונגמר הסיפור...


אחי טראקליסט אדיר
מעניין אותי באנמת איזה טראקליסט היה גורם לך להתפעל כי אני לא חושב שהיה אפשר לעשות יותר טוב...
יש בדיסק קטעים גם שלא שוחררו עדיין שזה מטראקים 9 עד 13
(כן הם לא שוחררו על ויניל השבוע או שבוע הבא הם אמורים להשתחרר וארמין לא אשם שכמה בני זונות שיחררו אותם לאינטרנט עוד לפני זה..)


Posted by Star on Sep-16-2004 12:53:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
גבר
אם שותים לא מפסטטים

אני הייתי זה ששאל את ארמין לגבי הבחור שמאחורי אנמאס (מארק כמובן היה לידי)

ואני גם הייתי זה שהעריך שפדרמן כבר שם את ידיו על החדש מבית לאנג'

אולי החיוך של מארק באוואטר שלי גרם לך לחשוב שאני זה הוא
והוא זה הוא
אבל בתכלס
אני זה אני
והוא זה הוא

כי אם אני הייתי הוא והוא היה הוא
אז הוא בעצם היה הוא והוא היה גם אני ואני לא הייתי בכלל משהיה מעוות לחלוטין את סדר העולם הקיים

אתה מבין כאן את הבעיה..?

ובלי שום קשר
שמישהו יעשה משהו ויוציא לי בניתוח מוח פתוח את הטראק האדיר
paris & healey - blue מהראש
זה פשוט גורם לי להזיל דמעות כל פעם מחדש כאשר הווקאל האדיר ההוא בשילוב הסאונדים הפרוגים היפהפיים מופיעים

אני לא יכול יותר!


חח
הרגת אותי יא שרוט תפסיק עם הסמים זה לא עושה לך טוב
חחחחחח
לגבי BLUE
בעעע
גועל נפש נשמע כאילו ג'ונו הביא את זה ישירות מלבנון כאשר הם ניגנו שם


Posted by Glenn-Holmes on Sep-17-2004 17:27:

quote:
Originally posted by Star
חח
הרגת אותי יא שרוט תפסיק עם הסמים זה לא עושה לך טוב
חחחחחח
לגבי BLUE
בעעע
גועל נפש נשמע כאילו ג'ונו הביא את זה ישירות מלבנון כאשר הם ניגנו שם


חחחחחחחחח
א. מה הקשר לבנון
ב. טראק יפהפה

ג. סם החיים הוא סם משכר


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.