TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דברים שישתחררו בקרוב
Pages (3): « 1 [2] 3 »
אלקס אתה יכול לסמוך גם עלי
שמעתי אותו אתמול בתוכנית השבועית של אבאב אנד ביונד
מי יודע אולי גיא פדרמן ידידם גם כבר נגע בזה ואולי תשמע אותו בקרוב
| quote: |
כן גבר בטח יש האלבום יוקלט במועדון אמנזיה שבאיביזה זה יהיה אלבום הופעה חיה טרקליסט Tracklist 01. Synergy - Hello Strings 02. Tilt - The World Doesn't Know 03. Lolo - Why? 04. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix) 05. Audioholics - External Key 06. Perry 'O Neil - Wave Force 07. Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Mix) 08. Probspot - Foreplay 09. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Surrender 10. Mirco De Govia - Voller Sterne (Super 8 Remix) 11. EnMass - CQ (Seek You) 12. Active Sight - Out Of Our Lives 13. Signum - The Timelord 14. Armin vs. M.I.K.E. - Intruder 11. EnMass - CQ (Seek You) מרק פלדמן בשבילך |
בטח קלעתי בול לטעמך
הייתי לידך ששאלת את ארמין חחח
בכל מקרה זה האלבום שיצא תחת ידיו של ארמין בקרוב
ולגבי פדרמן
יש מצב שהוא נגע בזה מצב גדול!!!
| quote: |
| ולגבי פדרמן יש מצב שהוא נגע בזה מצב גדול!!! |
חח לא אחי הוא לא מפיק קטעים לא כרגע
נגע זאת אומרת שהתקליט כבר יושב אצלו
מהלייבל

| quote: |
| נגע זאת אומרת שהתקליט כבר יושב אצלו |
רגע אנחנו מדברים על משהו אחר
אני מתכוון לאיזה קטע ואתה מתכוון לדיסק של ארמין ?
חחחחחח
יש בלבול בוא נעשה סדר בבלאגן
חחח
למה אתה מתכוון ?
| quote: |
| רגע אנחנו מדברים על משהו אחר אני מתכוון לאיזה קטע ואתה מתכוון לדיסק של ארמין ? חחחחחח יש בלבול בוא נעשה סדר בבלאגן חחח למה אתה מתכוון ? |
| quote: |
| יש אתר שבו אני יכול לראות תאריך שחרור של כל קטע שיצא אי פעם? |
אהההה אחי הבנתי ואני חשבתי שאתה מדבר על השני קטעים החדשים של לאנג'
אז אמרתי שיש מצב שהוא נגע בהם
כי הוא מקבל הכול על גבי תקליטים
שום קשר לדיסק של ארמין
cheers
| quote: |
| אהההה אחי הבנתי ואני חשבתי שאתה מדבר על השני קטעים החדשים של לאנג' |
האלבום של ארמין יהיה ממוקסס?
| quote: |
| Originally posted by Viperon האלבום של ארמין יהיה ממוקסס? |
לא יודע אם מישהו הזכיר את זה...
אבל אילן הוא גם דבר שעומד להשתחרר

אילן הטמבל הזה חשב שאני זה אתה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא יודע אם מישהו הזכיר את זה... אבל אילן הוא גם דבר שעומד להשתחרר |

| quote: |
| Originally posted by Star בטח קלעתי בול לטעמך הייתי לידך ששאלת את ארמין חחח בכל מקרה זה האלבום שיצא תחת ידיו של ארמין בקרוב ולגבי פדרמן יש מצב שהוא נגע בזה מצב גדול!!! |

http://trance.nu/v3/news_show.php?i...18690748b7ef542
קבלו.....זה האלבום הממוקסס החדש של ארמין
| quote: |
| Originally posted by ronsh http://trance.nu/v3/news_show.php?i...18690748b7ef542 קבלו.....זה האלבום הממוקסס החדש של ארמין |
| quote: |
Tracklist: 01. Synergy - Hello Strings 02. Tilt - The World Doesn't Know 03. Lolo - Why? 04. Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix) 05. Audioholics - External Key 06. Perry 'O Neil - Wave Force 07. Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Mix) 08. Probspot - Foreplay 09. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Surrender 10. Mirco De Govia - Voller Sterne (Super 8 Remix) 11. EnMass - CQ (Seek You) 12. Active Sight - Out Of Our Lives 13. Signum - The Timelord 14. Armin vs. M.I.K.E. - Intruder |
| quote: |
| מן הסתם אם זה הולך להיות מוקלט במועדון כמו שמישהו פה רשם |
| quote: |
| Release date: 27 September 2004. |
| quote: |
| Originally posted by Rising איזה קיץ' !! 90 אחוז מהדיסק יצא מהאף Tilt - The World Doesn't Know Ridgewalkers - Find (Andy Moor Mix) Probspot - Foreplay נו יאללה נמאס מהקו הזה ..אותו גרוב זה נמרח כמו מסטיק כל אלה בסט אחד.. עוד לפני שארמין נבחר לדיג'יי השנה הוא נהיה מעפן. יאללה הביתה.. |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אורן דווקא ממך לא הייתי מצפה ציינת פה 3 טראקים מדהימים לי לפחות מרידגוקרס וטילט קשה להשתחרר למרות כמות שמיעות מסיבית הטראקליסט של האלבום לטעמי הוא מצוין ומעניין באמת לראות איזה טראקליסט של אלבום ממוקסס שכזה של חומר לא של אותו אומן היה בעל טראקליסט כזה איכותי (חוץ מהדיסק של א סטייט אוף טראנס) |
| quote: |
| Originally posted by Rising אלה 3 קטעים סוף הדרך אבל באמת נמאס מאותו קצב ושכחתי לציין את אקסטרנל קי שגם נמצא שם.. אולי נוסיף לרשימה עוד שני רמיקסים של פרובספוט וקטע של אנדרו ונגמר הסיפור... |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 גבר אם שותים לא מפסטטים ![]() אני הייתי זה ששאל את ארמין לגבי הבחור שמאחורי אנמאס (מארק כמובן היה לידי) ואני גם הייתי זה שהעריך שפדרמן כבר שם את ידיו על החדש מבית לאנג' אולי החיוך של מארק באוואטר שלי גרם לך לחשוב שאני זה הוא והוא זה הוא אבל בתכלס אני זה אני והוא זה הוא כי אם אני הייתי הוא והוא היה הוא אז הוא בעצם היה הוא והוא היה גם אני ואני לא הייתי בכלל משהיה מעוות לחלוטין את סדר העולם הקיים אתה מבין כאן את הבעיה..? ובלי שום קשר שמישהו יעשה משהו ויוציא לי בניתוח מוח פתוח את הטראק האדיר paris & healey - blue מהראש זה פשוט גורם לי להזיל דמעות כל פעם מחדש כאשר הווקאל האדיר ההוא בשילוב הסאונדים הפרוגים היפהפיים מופיעים אני לא יכול יותר! |
| quote: |
| Originally posted by Star חח הרגת אותי יא שרוט תפסיק עם הסמים זה לא עושה לך טוב חחחחחח לגבי BLUE בעעע גועל נפש נשמע כאילו ג'ונו הביא את זה ישירות מלבנון כאשר הם ניגנו שם |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.