TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De grote Olympische Spelen thread
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by djcresto on Aug-13-2004 13:27:

morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.

Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk.

Posted by Jasperovitsj on Aug-13-2004 13:33:

quote:
Originally posted by djcresto
morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.

Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk.

Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is!

Posted by Jasperovitsj on Aug-14-2004 15:45:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is!

Wat heb ik u gezegd!!

Bettini was met stip d� beste man in koers, maar Axel zat ook h��l goed, en hij heeft verdiend brons gepakt! Echt chapeau van die gast!

Posted by Olju on Aug-14-2004 16:03:

dik in orde zou ik zeggen
den axel doet et zeg

Posted by BaRTeZ on Aug-15-2004 10:57:

top gedaan van Axel Merckx

Wat zijn de sporten waar Belgie (naast het wielrennen) het van moet hebben tijdens deze Olympische Spelen?

Posted by Buoyant on Aug-15-2004 11:16:

zeilen

Posted by Jasperovitsj on Aug-15-2004 11:19:

quote:
Originally posted by Buoyant
zeilen

Sebastien Godefroid is anders niet echt goed bezig, na 2 regatta's nog maar op de 17de plaats, ver van het zilver van 8 jaar geleden...

Posted by BaRTeZ on Aug-15-2004 11:21:

ok bedankt, zal er op letten

Posted by CygnusX on Aug-15-2004 12:05:

Allemaal duimen voor Neerpeltenaar Bob Maesen bij het kajakken, vorige Olympische Spelen 15e en nu gaat ie volledig voor het goud.

Posted by basd on Aug-16-2004 10:21:

Waar komt die tweede bronzen medaille voor Belgie vandaan? Ik heb Axel Merckx gezien, maar ik keek gisteren op de medaillespiegel, en toen stonden er ineens twee..

Of vonden ze het in Athene zo bijzonder dat ze hem er maar twee hebben gegeven?

Posted by Jasperovitsj on Aug-16-2004 10:22:

quote:
Originally posted by basd
Waar komt die tweede bronzen medaille voor Belgie vandaan? Ik heb Axel Merckx gezien, maar ik keek gisteren op de medaillespiegel, en toen stonden er ineens twee..

Een judoka heeft brons gehaald, Ilse Heylen dacht ik, maar kben ni zeker...

Posted by Jakhira on Aug-16-2004 10:23:

Ja idd, Ilse Heylen it is

Posted by basd on Aug-16-2004 10:30:

Okee bedankt Dat verklaart een hoop, het judo volg ik ook helemaal niet..

Posted by Jakhira on Aug-16-2004 10:33:

Ik heb het toevallig op Sporza gezien tijdens het zappen, ze zat op een of ander terras met Jan Leyers en Jean-Marie De Decker te praten.
Ik heb ook een grappige vent gezien bij het gewicht heffen -56kg, een lilliputter die 135kg kon opheffen, Halil Mutlu noemt hij denk ik

Posted by Gladius on Aug-16-2004 14:57:

heb derjuist grote samenvatting gezien van USA-Puerto Rico. Manman, normaal ben ik niet zo voor basketbal, maar dit was echt wel een streling voor het oog, zo knap dat die spelen (de puerto ricanen wel te verstaan).
Godfroid is btw opgerukt naar de 4de plaats.

Posted by djcresto on Aug-16-2004 16:10:

straks om 18u45 het duel van de spelen op de 200m vrije slag

Posted by Jasperovitsj on Aug-16-2004 16:12:

Phelps vs Thorpe vs Van Den Hoogeband?

Posted by djcresto on Aug-16-2004 17:03:

thorpe wint voor vd hoogeband en een bijzonder sterke phelps

Posted by Kaatje on Aug-17-2004 14:38:

Geef mij maar zwemmen.
Niet dak da op de voet volg, maar t blijft wel boeien als ik t opzet.
Tennis is ook wel leuk, maar Malisse ligt er al uit Dien ene Rochus, hoe doet die het eigenlijk, die moest nog zijn enkel spelen he? Of is da ondertussen al gebeurd ? Die ligt er miss ook al uit?
Vandaag wast Gella die voor Belgi� ging judo - en??? Of hoe zegt ge dat? das miss ook al geweest? Zit hier weer vanal te missen zeker?

Posted by Jakhira on Aug-17-2004 14:56:

De Grieken hebben gisteren hun eerste gouden medaille gekregen, in synchronisch duiken.
Eerste keer dat ze daarin gekwalificeerd hadden ook.

Posted by djcresto on Aug-17-2004 16:30:

gisteren wat nr het turnen zitten kijken. Is toch wel een knappe sport.

Vandaag voor het eerst een deel van een badmintonmatch kunnen meepikken op bbc. De europeanen doen het momenteel verrassend goed.

Posted by djcresto on Aug-17-2004 20:27:

vandaag weer naar turnen gezien

begin dat toch meer en meer te apprecieren
echt mooi om zien

Posted by Jasperovitsj on Aug-17-2004 20:28:

Vooral omdat het allemaal vrouwen in strakke pakjes zijn zeker!

Posted by TOR on Aug-17-2004 20:36:

meisjes van 14 bedoel je

Posted by djcresto on Aug-17-2004 22:07:

quote:
Originally posted by TOR
meisjes van 14 bedoel je

Je moet 16 zijn om te mogen deelnemen. Sommige meisjes zien er echter wel uit als 12 jarige kindjes.

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »