TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De grote Olympische Spelen thread
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken.
Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk.
| quote: |
| Originally posted by djcresto morgen staat al de olympische wegrit op het programma met van petegem als kanshebber. Axel Merckx schuiven ze ook naar voor maar kgeloof nie in die zijn kansen, die kan te moeilijk iets afmaken. Ik gok op Bettini (doet hij mee?), maar das wel een safe bet natuurlijk. |
| Originally posted by Jasperovitsj Axel zit in bloedvorm, en hij heeft in het verleden al bewezen dat hij het kan afmaken in een klein groepje (spurt in de Tour, de befaamde Giro-etappe met zijn duik in die kloof), dus ik geloof wel in zij kansen als hij met een kleine groep weg is! |
dik in orde zou ik zeggen
den axel doet et zeg 
top gedaan van Axel Merckx 
Wat zijn de sporten waar Belgie (naast het wielrennen) het van moet hebben tijdens deze Olympische Spelen?
zeilen 
| Originally posted by Buoyant zeilen |
ok bedankt, zal er op letten 
Allemaal duimen voor Neerpeltenaar Bob Maesen bij het kajakken, vorige Olympische Spelen 15e en nu gaat ie volledig voor het goud.

Waar komt die tweede bronzen medaille voor Belgie vandaan? Ik heb Axel Merckx gezien, maar ik keek gisteren op de medaillespiegel, en toen stonden er ineens twee..
Of vonden ze het in Athene zo bijzonder dat ze hem er maar twee hebben gegeven?
| Originally posted by basd Waar komt die tweede bronzen medaille voor Belgie vandaan? Ik heb Axel Merckx gezien, maar ik keek gisteren op de medaillespiegel, en toen stonden er ineens twee.. |
Ja idd, Ilse Heylen it is 
Okee bedankt
Dat verklaart een hoop, het judo volg ik ook helemaal niet..
Ik heb het toevallig op Sporza gezien tijdens het zappen, ze zat op een of ander terras met Jan Leyers en Jean-Marie De Decker te praten.
Ik heb ook een grappige vent gezien bij het gewicht heffen -56kg, een lilliputter die 135kg kon opheffen, Halil Mutlu noemt hij denk ik 
heb derjuist grote samenvatting gezien van USA-Puerto Rico. Manman, normaal ben ik niet zo voor basketbal, maar dit was echt wel een streling voor het oog, zo knap dat die spelen (de puerto ricanen wel te verstaan).
Godfroid is btw opgerukt naar de 4de plaats.
straks om 18u45 het duel van de spelen op de 200m vrije slag
Phelps vs Thorpe vs Van Den Hoogeband?
thorpe wint voor vd hoogeband en een bijzonder sterke phelps
Geef mij maar zwemmen.
Niet dak da op de voet volg, maar t blijft wel boeien als ik t opzet.
Tennis is ook wel leuk, maar Malisse ligt er al uit
Dien ene Rochus, hoe doet die het eigenlijk, die moest nog zijn enkel spelen he? Of is da ondertussen al gebeurd ? Die ligt er miss ook al uit?
Vandaag wast Gella die voor Belgi� ging
judo - en??? Of hoe zegt ge dat? das miss ook al geweest? Zit hier weer vanal te missen zeker? 
De Grieken hebben gisteren hun eerste gouden medaille gekregen, in synchronisch duiken.
Eerste keer dat ze daarin gekwalificeerd hadden ook.
gisteren wat nr het turnen zitten kijken. Is toch wel een knappe sport.
Vandaag voor het eerst een deel van een badmintonmatch kunnen meepikken op bbc. De europeanen doen het momenteel verrassend goed.
vandaag weer naar turnen gezien
begin dat toch meer en meer te apprecieren
echt mooi om zien
Vooral omdat het allemaal vrouwen in strakke pakjes zijn zeker! 
meisjes van 14 bedoel je

| Originally posted by TOR meisjes van 14 bedoel je |