TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eet-threadje
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Pestario on Aug-13-2004 18:18:

miracoli spaghetti...enige wat ik kan maken en wat ik ook wekelijks 2-3 keer eet

Posted by Tiger777 on Aug-13-2004 21:33:

quote:
Originally posted by Xavez
Cultuurbarbaren
Pizza's uit den ALDI!
SMAKELIJK!

Da middelste lijntje hoort daar toch niet bij

Pizza's van Dr. Oetker ownen, de Ristorante is mijn favoriet...

Quick is v��l kwalitatiever van vlees dan McDo. Verschillende analyses hebben het reeds bewezen dat het kartonnetje rond de hamburger(waar de helft van de kaas blijft aanplakken) de smaak beter conserveert waar die bij McDo gewoon in de atmosfeer verdwijnt en daar het ozongat vergroot.

Posted by Kaidreas on Aug-13-2004 21:41:

quote:
Originally posted by Tiger777
Quick is v��l kwalitatiever van vlees dan McDo. Verschillende analyses hebben het reeds bewezen dat het kartonnetje rond de hamburger(waar de helft van de kaas blijft aanplakken) de smaak beter conserveert waar die bij McDo gewoon in de atmosfeer verdwijnt en daar het ozongat vergroot.

hoeveel keer gaat ge da nog zeggen?
zelf gemaakte fritten met prepare.

Posted by Nyah on Aug-13-2004 21:47:

quote:
Originally posted by Pestario
miracoli spaghetti...enige wat ik kan maken en wat ik ook wekelijks 2-3 keer eet

heerlijk toch? wel goed wat tabasco erbij voor mij

Posted by Tiger777 on Aug-13-2004 21:53:

quote:
Originally posted by Kaidreas
hoeveel keer gaat ge da nog zeggen?

Ik heb de opdracht gekregen de waarheid over Quick te komen vertellen. Al die laster die door kriticasters als Nabistai over Quick uitgegoten wordt begint een beetje de spuigaten uit te lopen. Iedereen weet toch dat McDo het gat in de ozonlaag vergroot?

Posted by Pestario on Aug-14-2004 00:55:

quote:
Originally posted by Nyah
heerlijk toch? wel goed wat tabasco erbij voor mij

Ik die er meestal een klein potje tomatencreme bij en zwan tv worstjes...dus vrouwen: u weet wat ik wil!

Posted by Kaidreas on Aug-14-2004 11:02:

quote:
Iedereen weet toch dat McDo het gat in de ozonlaag vergroot?

totally untrue. das zijn gewoon u uitlaatgassen.
met al die quick stuff, produceert gij gewoon veel cfk (ofzoiets) gassen dan dat goed voor u is. te veel fartjes is nie goe e tiger

Posted by Pestario on Aug-14-2004 11:22:

quote:
met al die quick stuff, produceert gij gewoon veel cfk (ofzoiets) gassen dan dat goed voor u is. te veel fartjes is nie goe e tiger

Maar 's winters heb je het wel altijd lekker warm in bed! Dat dan weer wel...

Posted by Tiger777 on Aug-16-2004 10:14:

quote:
Originally posted by Pestario
Maar 's winters heb je het wel altijd lekker warm in bed! Dat dan weer wel...

Klopt, en zo doet Quick iets tegen de broeikasgassen. Wat doet McDo voor het milieu???

Posted by pooley on Aug-16-2004 10:35:

Stopt met uw propaganda of ik onthul u grootste geheim hier, uw collectie SkiHut cd's

Posted by Kaidreas on Aug-16-2004 10:40:

oooooomg I die! I die! I die!

tiger gij se, gij se....anton aus tirol addict

Posted by pooley on Aug-16-2004 10:40:

/me ademt is goed door zen neus.

Jaja wat staat er in de over, oetker ristorante speciale met extra schijfjes ajuin erop !

Posted by Eagle` on Aug-16-2004 11:53:

quote:
waar die bij McDo gewoon in de atmosfeer verdwijnt en daar het ozongat vergroot.

strijk you make my day

Posted by FUSyke on Aug-16-2004 15:09:

Is hier al iemand gaan eten in het Chess Caf� in Gent? Je hebt er ook eentje in Leuven en hasselt. Het is een wokrestaurant. Ik ben van plan om er eens te gaan eten maar ik wou eerst even kijken of er al iemand van jullie is geweest en zo jullie mening weten Site: http://www.chesscafe.be

Als jullie nog andere leuke en gezellige restaurantjes weten in Gent of omgeving laat het mij dan maar ff weten

Posted by Jasperovitsj on Aug-16-2004 15:26:

Niet in Gent, maar wel wok, en veromd lekker:

De Wok en 't Tafeldier

http://www.wok-tafeldier.be/

Posted by FUSyke on Aug-16-2004 15:33:

Ik had hier nie mogen over beginnen want het water komt mij al in de mond jamjam

Posted by Xilver on Aug-16-2004 16:33:

In Antwerpen : de Chilli Club, van dezelfde eigenaar als de Wok en 't tafeldier. Da's pas goed ze mannen

Posted by djcresto on Aug-16-2004 17:05:

quote:
Originally posted by Xilver
In Antwerpen : de Chilli Club, van dezelfde eigenaar als de Wok en 't tafeldier. Da's pas goed ze mannen

das daar aant zuid zeker?

btw de beste spaghetti vind je in de kastaar in Gent

Posted by Kaidreas on Aug-16-2004 19:42:

den amadeus in antwerpen
spare-ribs a volonte (of hoe schrijft ge het)

Posted by Jasperovitsj on Aug-16-2004 19:54:

quote:
den amadeus in antwerpen
spare-ribs a volonte (of hoe schrijft ge het)

Amai ja!!

Ongeveer 25� betaal je, en daarvoor krijg je inderdaad � volont� overheerlijke spare-ribs met van die heerlijk zoete honing-saus!
En hun chocomousse is ook marginaal lekker...

Misschien een ideetje voor een Beta-meeting/dinner?

Posted by Myst3ria on Aug-16-2004 19:59:

quote:
Originally posted by FUSyke
Is hier al iemand gaan eten in het Chess Caf�_�n Gent? Je hebt er ook eentje in Leuven en hasselt. Het is een wokrestaurant. Ik ben van plan om er eens te gaan eten maar ik wou eerst even kijken of er al iemand van jullie is geweest en zo jullie mening weten Site: http://www.chesscafe.be

Als jullie nog andere leuke en gezellige restaurantjes weten in Gent of omgeving laat het mij dan maar ff weten

Paar maanden geleden het Chesscafé in Hasselt es een poging gegeven .. Mijn mening: vond het eigenlijk nogal redelijk duur, ik geloof dat ik toen 18 euro heb betaald voor een avond, exclusief drank, maar ge mocht wel zoveel eten als ge wou Het spijtige was dat ik na 1 bord al meer dan genoeg had, djeezes da was echt wreed pikante boel Wel slim bekeken van hun dat ge de drank nog apart moest betalen Was fijn om es een keertje te doen, maar verder niks speciaals ..

Posted by FUSyke on Aug-17-2004 07:38:

Ik ben vorige week naar Center Parcs geweest en ben ginder telkens mexicaans gaan eten en dit was telkens om uw vingers vanaf te likken ben nog aant nagenieten

Het enige nadeel waren de frietjes, die konden ze soms veel te veel kruiden, ik heb daar dus ook vele glaasjes gedronken gelukkig hebben ze ginder GROTE glazen

Posted by Kaatje on Aug-17-2004 14:16:

Ach, als we toch over eten bezig zijn
Limburg heeft ook zijn leuke kantjes hoor... Daar heb ik hier maar weinig van gelezen ze
Hasselt: leuk plaatske daar: De Groene Hendrix.
Genk: ongelofelijk lekkere shoarma en pita: Farao
and last but not least Maasmechelen: Il piatto d'oro (of zoget in elk geval) : lekkere pasta mista.
Zo, wie ooit in die buurten is, Aanvallen, zou ik zeggen.

PS miracoli is nice

Posted by Tiger777 on Aug-17-2004 19:13:

quote:
Originally posted by Kaatje
Hasselt: leuk plaatske daar: De Groene Hendrix.

Tja, het klinkt in alle geval al goed

Posted by _Jedi on Aug-18-2004 18:52:

quote:
Originally posted by TOR
^ lol, klopt. het schijnt dat je tussen 30 en 35 het meest aankomt..

iedereen tel de dagen af, lol

Euh ... Merk ik nog steeds niets van .. ik weeg nog steeds hetzelfde als 10 jaar terug .. of misschien word ik fysiek niet ouder ..

Pages (3): « 1 [2] 3 »