TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is je favoriete voetbalclub uit de eredivisie!?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Blik weet je wat, van NAC moet je VIP-Forum maken........ ![]() |
Lijkt me wel duidelijk, so i wont waste any more nrg...
A
J
A
X

| Originally posted by moogwai jaja... overdrijven is ook een vak ![]() Ajax wint ook weer eens van simpele clubs als AZ en Sparta en meteen denken ze dat ze al kampioen worden... haha Maar ja kan er nu ook niks aan doen.. dat PSV n een mindere periode zit... maar het komt nog allemaal goed. |
| Originally posted by Dr Mystical K, ik zelf vind Feyenoord ook een simpele club, maar veel andere denken daar anders over en Ajax heeft toch mooi met 3-2 gewonnen, in Rotterdam nogwel. |

voor Ajax natuurlijk!
HEERENVEEN KAMPIOEN
ajax word net 2e 

Hi all,
| Originally posted by Blik weet je wat, van NAC moet je VIP-Forum maken........ ![]() |

| Originally posted by Rudy Uhm ik wil niet irritant zijn maar het was 2-1 ![]() ![]() voor Ajax natuurlijk! |
lol je hebt nog gelijk ook. Zie mijn post in "Wat is je favoriete tv-programma" maar, op zondag is nadenken erg zwaar voor mij
| Originally posted by Rudy Yesssssssssssssssssssssssss er wordt weer geflamed! Wordt het misschien toch nog een pittige thread!!! |
AJAX AMSTERDAM AJAX
ajax wordt dit jaar weer kampioen!!!!!
AJAX RULEZ THE WORLD!!!!!!!
| Originally posted by MH En over die sign: ach, ik vind dat gedoe van knac en stilburg enzo een beetje kinderachtig. Maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk. |

Aiaiai !
Slechts 3,33 % voor mijn cluppie !
Kom op jongens...Er is toch nog wel 1 iemand die de blauw-witten een warm hart toedraagt...
Ja ok, waarschijnlijk niet 
en wie staat er weer op nr 1
AJAX AJAX AMSTERDAM AJAX

!!!
Ik hoef dit eigenlijk niet meer te vertellen.
Voor mij is er maar 1 club en dat is PSV
Maar dan heb ik nog ff een vraagje voor iedereen.
Wie hebben er allemaal een seizoenskaart van hun favo club of wie gaan er regelmatig kijken.
Ik heb nu voor het 6e seizoen een seizoenskaart en ga regelmatig naar uitwedstrijden.
| Originally posted by raoel Ik hoef dit eigenlijk niet meer te vertellen. . Wie hebben er allemaal een seizoenskaart van hun favo club of wie gaan er regelmatig kijken. Ik heb nu voor het 6e seizoen een seizoenskaart en ga regelmatig naar uitwedstrijden. |
Seizoenkaart FCDB hiero 
Originally posted by indo AJAX AMSTERDAM AJAX ajax wordt dit jaar weer kampioen!!!!! AJAX RULEZ THE WORLD!!!!!!! |
! En dan zeg je Ajax rulez the world
! Zal wel aan mij liggen maar volgens mij is dit een contradictio in terminis!
PSV KAMPIOENEN!!! (hmmm klinkt nu misschien wat ongeloofwaardig maar ik blijf ze altijd steunen!
)
| Originally posted by Partyhardy! PSV KAMPIOENEN!!! (hmmm klinkt nu misschien wat ongeloofwaardig maar ik blijf ze altijd steunen! ) |
Seizoenkaart + gemiddeld de helft van de uitwedstrijden

Goed excuus voor al die ajaxieden hier:
In de tijd dat jullie "fan" van ajax werden speelden ze nog voetbal, nu niet meer 
wat zoek jij op de site van fctwente??
LOL
Had die leuke tukker die txt nie ff recht kunnen zetten zeg...
Als je iets doet doe het dan goed...zoals IK !
*opent Photoshop*
Hoppaaah !
Geniet maar lach met mate...(leedvermaak)

Alle "PSV-Hooligans" (wat zijn dat?) vat dit niet te persoonlijk op...en Mark v Bommel jij zelf ook nie he jonge 
Groeten 
en P.S. da waz ik nie he, da waz iemand anders, da waz een neger...
Originally posted by -=WVG=- ![]() |