TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL)
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 geen schulz of armin.. sorry |

breng niklas nog eens!
J gaat er in ieder geval zijn!

| Originally posted by Zehra RS = Ronski Speed E = Envio A = hopelijk nie armin :P MS = Mike Shiver of Markus Schulz |
A = Astrid?
| Originally posted by djcresto A = Astrid? |
| Originally posted by Jasperovitsj Of Airbase... En hopelijk is E = Elusive!! |
ff samenvatten
Ronski Speed
Kyau vs. Albert
Mark Norman
Astrid
Envio
Danjo & Rob Styles
Menno de Jong
Mike Shiver
hmm... twijfelgeval.
| Originally posted by TOR ff samenvatten Ronski Speed Kyau vs. Albert Mark Norman Astrid Envio Danjo & Rob Styles Menno de Jong Mike Shiver hmm... twijfelgeval. |

als dat inderdaad de line-up is.. gratis of niet, ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite. maar ff op bevestiging wachten....
| Originally posted by TOR als dat inderdaad de line-up is.. gratis of niet, ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite. maar ff op bevestiging wachten.... |

| Originally posted by SilentEagle Rotverwend. ![]() |
Tsjonge jonge jonge, het is al ff gelede da'k nog e Trance feesje heb bijgewoond, dus dit lijkt me wat, ma misschien ben'k dan ok cong�, dus voorlopig ben'k twijfelgeval, maar kan ook rijden, ma ja dan moet'k't wel zeker weten da'k kan gaan he
Het is nog wel ff, dus ook nog ff tijd om na te denken
Ma wil nog is me de BeTa's op stap dus...!!!!
edit: goe da Armin en Markus er ni bij zijn, kunne we is andere mensen aan't werk zien, anders gaan die 2 hierboven helemaal ni speciaal blijve... 
Hey Jasper
Zet me maar bij de "zo-goed-als-zeker" gevallen 
Ik was er tijdens de eerste editie en da was daar allemaal dik in orde, tis alleen vr� ver rijden dus tzou tof zijn om deze keer mee te kunnen rijden met iemd anders..
Count me in, als er plaats is in ��n van de auto's
P.S.: zehra, je hebt een logeerplaatsje voor mij dan, he? 
| Originally posted by Nyah Count me in, als er plaats is in ��n van de auto's P.S.: zehra, je hebt een logeerplaatsje voor mij dan, he? |
| Originally posted by TOR ff samenvatten Ronski Speed Kyau vs. Albert Mark Norman Astrid Envio Danjo & Rob Styles Menno de Jong Mike Shiver hmm... twijfelgeval. |
sommige djs kunnen best verrassend uit de hoek komen. Vorige feest veel goede reacties gehad op vooral de sets en het feit dat bijna niemand hetzelfde draait.
op de vorige editie stonden dan ook namen als Niklas Harding en Perry O'Neil, die inderdaad anders draaien.
maar nagenoeg iedereen uit het bovenstaande lijstje draait melodic trance.
maar goed, zoals ik zei wacht ik nog ff de definitieve line-up af...
ik denkt dat ik zal gaan als ik nog geld genoeg heb (om de train naar Nederland te nemen)
Dus, mag ik niet te veel platen op volgende maand kopen.
Update met line-up:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2688
hoop dat jullie tevreden zijn! Wij zijn het wel..
grtz,
Tim
Mark Norman [Black Hole Rec.] (NL)
Menno de Jong [Anjunabeats, Gesture, United] (NL)
Ronski Speed [Euphonic] (Germany)
Airbase [Armada, JOOF] (Sweden)
Danjo & Rob Styles [ID&T, Armada] (NL)
Kyau vs. Albert [Euphonic] (Germany)
Mike Shiver [Captured, Lost Language] (Sweden)
Elusive [Oslo Nights] (Norway)
W00t, Elusive is erbij, dus deze jongen ook!! 
Aaaaaargh
RONSKI SPEED
Nu, 100% zeker te gaan

^BIG phat WORD gast
hmm.. met Elusive erbij is dit een heel andere zaak natuurlijk.
ik overweeg nu toch om te gaan.
lijkt me ook leuk om als TA's het T.nu feest te gaan crashen.... 
| Originally posted by TOR lijkt me ook leuk om als TA's het T.nu feest te gaan crashen.... |
| Originally posted by TOR lijkt me ook leuk om als TA's het T.nu feest te gaan crashen.... |
dat was ook onze bedoeling eh...