TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by MaGiK54 on Aug-20-2004 17:25:

Prijs bij ticketbox is � 50,75.

Posted by SnuggLe on Aug-21-2004 11:38:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ok, for this one time only I'll give you some inside info. Armin will do another 6 hours set just as he did at the festival, this time in the eurogrooves area. omgidie

sorry kon het niet laten... Ik wil ook een beetje van bram's hooligan gedrag overnemen.

Tsja inderdaad!
Waar GAAT die reply van die gast nou over? Seriously, of ben ik de enige die het stupid vindt? Of doettie het ECHT alleen om mensen te bokken?

Want
1) echt dat gegeil puur en alleen op Armin wordt ik gek van en is dik overdreven!
2) wacht gewoon de lineup af en kwijl dan
3) en de belangrijkste: Net alsof die fucking gast vanuit Amerika speciaal naar DV the winter edition komt!!! Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik geloof het niet!
Ik ga toch ook niet bij IEDER feest dat in de wereld gehouden wordt zeggen OMFG i hope they book Sasha! OMFG I DIE!
Kom op zeg, je kan een DJ goed vinden, maar dat je je puur focust op 1 iemand.... voor hetzelfde geld wordtie morgen overreden door een truck ofzo, en dan? Dan stort de wereld voor die jongen in elkaar omdat hij alleen Armin goed vindt :S :S

Oke, genoeg druk gemaakt voor deze zaterdag.

*EDIT*
http://www.tranceaddict.com/forums/search.php?s=&action=showresults&searchid=1862219

Check nou eens. Die gast reageert inderdaad op ieder feest waar Armin draait: Australie, Londen, Nederland. Dat gaat toch nergens over...

Posted by MaGiK54 on Aug-21-2004 11:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja inderdaad!
Waar GAAT die reply van die gast nou over? Seriously, of ben ik de enige die het stupid vindt? Of doettie het ECHT alleen om mensen te bokken?

Want
1) echt dat gegeil puur en alleen op Armin wordt ik gek van en is dik overdreven!
3) en de belangrijkste: Net alsof die fucking gast vanuit Amerika speciaal naar DV the winter edition komt!!! Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik geloof het niet!
Ik ga toch ook niet bij IEDER feest dat in de wereld gehouden wordt zeggen OMFG i hope they book Sasha! OMFG I DIE!
Kom op zeg, je kan een DJ goed vinden, maar dat je je puur focust op 1 iemand.... voor hetzelfde geld wordtie morgen overreden door een truck ofzo, en dan? Dan stort de wereld voor die jongen in elkaar omdat hij alleen Armin goed vindt :S :S

Oke, genoeg druk gemaakt voor deze zaterdag.

*EDIT*
http://www.tranceaddict.com/forums/...earchid=1862219

Check nou eens. Die gast reageert inderdaad op ieder feest waar Armin draait: Australie, Londen, Nederland. Dat gaat toch nergens over...

Die dude zat ook al krampachtig de aandacht te trekken tijdens de laatste ASOT-chat met zijn vraag of Armin op DV-Winter zou draaien. Dus een gevalletje van loser

Btw na de derde keer vragen, bevestigde Armin wel dattie hier gaat draaien, omgf I die again Armin at D.V. rofl, omgf, wtf I die

Posted by Eagle` on Aug-21-2004 12:02:

quote:
Originally posted by moogwai
(vieze wc's, etc). Dus ben benieuwd of er dan wat verbeterd is aan de "vernieuwde" Brabanthallen dan.

ligt eerder aan het publiek die naast de pot poept/pist of aan mensen die wc moeten onderhouden dan aan de hal zelf denk ik

Posted by Creamfields23 on Aug-21-2004 12:34:

quote:
Originally posted by Eagle`
ligt eerder aan het publiek die naast de pot poept/pist of aan mensen die wc moeten onderhouden dan aan de hal zelf denk ik

Dude geloof me in de oude Brabanthallen ging het er nogal asociaal aan toe.

Ik kan me nog een feest herrineren (Impulz) waar men te weinig WC's had. Op een gegeven moment ging iedereen maar tegen de hekken/muren aanpissen wat leidde tot een plas in een hal waar de pis 5 cm hoog stond.

En deze jongen had net nieuwe schoenen gekocht. Een keer aangehad en meteen de kliko ingeflikkerd

Ik denk wel dat ze rekening hebben gehouden met beter sanitair in de vernieuwde brabanthallen.

Posted by Matthijs on Aug-21-2004 21:06:

quote:
Tsja inderdaad!

Want

Ben het met je eens dat het een geval is van iets te veel oogkleppen op, maar om op je punt 3) terug te komen: dat doet hij dus echt!!! Hij woont in Sloveni�, niet in de VS, en van daaruit gaat hij toch nog vrij regelmatig naar de UK of NL om Armin te zien. Je kan het overdreven vinden, maar hij doet het dus niet alleen maar om de boel op te naaien in ieder geval.

Posted by SnuggLe on Aug-22-2004 09:50:

quote:
Originally posted by Matthijs
Ben het met je eens dat het een geval is van iets te veel oogkleppen op, maar om op je punt 3) terug te komen: dat doet hij dus echt!!! Hij woont in Sloveni�, niet in de VS, en van daaruit gaat hij toch nog vrij regelmatig naar de UK of NL om Armin te zien. Je kan het overdreven vinden, maar hij doet het dus niet alleen maar om de boel op te naaien in ieder geval.

Respect dan voor die gast dat hij dat doet...!

Posted by BaRTeZ on Aug-22-2004 12:40:

quote:
Respect dan voor die gast dat hij dat doet...!

hehe, inderdaad. Hij is de grootste Armin hoer die ik ken, in positieve zin. Hij reist de halve wereld af om hem te zien, weet alle gigs, heeft alle sets, elke foto etc. Heb 'm een dag voor Dance Valley gemeet in Utrecht, echt een toffe gast hoor

Armin mag blij zijn met zulke die hard fans

Posted by Ding Chavez on Aug-22-2004 12:53:

Ik blijf het twijfelachtig vinden. Lijkt wel een stalker, ok eentje met positieve bedoelingen, maar in mijn ogen ben je dan toch niet helemaal 100. Maar wie ben ik ook om over die kerel te oordelen, als hij zich er lekker bij voelt moet ie er vooral niet mee ophouden. Alleen ik mag me toch wel ergeren aan het feit dat iedere reply van em onderwerp armin heeft...

Posted by SnuggLe on Aug-22-2004 21:00:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik blijf het twijfelachtig vinden. Lijkt wel een stalker, ok eentje met positieve bedoelingen, maar in mijn ogen ben je dan toch niet helemaal 100. Maar wie ben ik ook om over die kerel te oordelen, als hij zich er lekker bij voelt moet ie er vooral niet mee ophouden. Alleen ik mag me toch wel ergeren aan het feit dat iedere reply van em onderwerp armin heeft...

Tsja, lijkt me ook eng hoor. Stel je bent Armin.... heb je zo iemand als Ambs die je al heel dik stalked in Amerika en NL, dan Emma die veel platen van je wil hebben & maybe wel een kind, en dan nog de Fresh Prince van Bel Air die ook op je geilt. Creepy

Posted by jp on Aug-22-2004 21:27:

Alsof ze niet dol zijn op al die aandacht van geile dames

Wat de heren betreft: elk voordeel heb ze nadeel

Posted by emma on Aug-22-2004 21:52:

quote:
Tsja, lijkt me ook eng hoor. Stel je bent Armin.... heb je zo iemand als Ambs die je al heel dik stalked in Amerika en NL, dan Emma die veel platen van je wil hebben & maybe wel een kind, en dan nog de Fresh Prince van Bel Air die ook op je geilt. Creepy

ik heb 0 platen van Armin gekregen , dus weet niet waar je dat vandaan gaat halen (kreeg enkel plaatjes van Ambs)
en ik wil geen stomme kleine kinderen hebben
jij vuile proghoer ga zelf maar effe kindjes gaan maken met Sasha

Posted by SnuggLe on Aug-22-2004 22:11:

quote:
Originally posted by emma
ik heb 0 platen van Armin gekregen , dus weet niet waar je dat vandaan gaat halen (kreeg enkel plaatjes van Ambs)
en ik wil geen stomme kleine kinderen hebben
jij vuile proghoer ga zelf maar effe kindjes gaan maken met Sasha

Anders voel je je effe heel erg aangesproken en zit je op de kast

Kindjes maken met Sasha? Dat is knap. Laatste keer dat ik keen was Sasha of ik geen vrouw.
Afgewezen door Armin ofzo?
Stomme kleine kinderen, wat ben jij ooit geweest dan?

Posted by emma on Aug-23-2004 08:36:

quote:
Anders voel je je effe heel erg aangesproken en zit je op de kast

Kindjes maken met Sasha? Dat is knap. Laatste keer dat ik keen was Sasha of ik geen vrouw.
Afgewezen door Armin ofzo?
Stomme kleine kinderen, wat ben jij ooit geweest dan?

zo snel krijg je me niet op kast lieve snuglul
was gewoon effe een 'lieve' reply van me op jou lekker originele opmerking
en ja ben zelf klein geweest, juist daarom. Kindjes zijn in mijn ogen gewoon irritant . Can't help it
btw : ik val niet op blond

Posted by SnuggLe on Aug-23-2004 11:38:

quote:
Originally posted by emma
zo snel krijg je me niet op kast lieve snuglul
was gewoon effe een 'lieve' reply van me op jou lekker originele opmerking
en ja ben zelf klein geweest, juist daarom. Kindjes zijn in mijn ogen gewoon irritant . Can't help it
btw : ik val niet op blond

Vast vast vast vast Emma. Het 'op de kast zitten' druipt er toch behoorlijk af!
Val je niet op blond? Oh is Markus nu ineens je grote held?

Posted by basvh on Aug-25-2004 12:47:

Dance Valley Winter Edition 2004 Line-Up

Mainstage

Sven V�th - GER
Trevor Rockcliffe - UK
Umek - SLO
Pascal FEOS - GER
Matthew DeKay - NL
Randy Katana - NL
MC Stretch - EU

Dave Clarke LIVE - UK

HQ

Yoji Biomehanika - JAP
Proteus - FIN
Scot Project - GER
Lisa Lashes - UK
Tom Harding - UK
Anne Savage - UK
JP - NL
Fausto - NL
Dave Randall - UK
Rossi - NL
MC Da Silva - NL

Lab 4 Live - UK

Concept

Richie Hawtin - CAN
Marco Bailey - BE
Darren Kay - AUS
Valentino Kanzyani - SLO
Marko Nastic - SER
Alexander Koning - NL
Preach - CAN
Montana - NL
Bart Skills - NL
MC Paul T - EU

Hertz LIVE - SWE

Eurogrooves

Judge Jules - UK
Armin Van Buuren - NL
Flutlicht vs S.H.O.K.K. - CH
Johan Gielen - NL
Marcel Woods - NL
Jean - NL
Cor Fijneman - NL
Tommy Pulse - NL
Marcos (Euphonic) - UK
MC Spyder - NL

Evlo

Sander Kleinenberg - UK
Sister Bliss (Faithless) feat. Sudha (Percussion) - UK
Jack de Marseille - FR
Remy - NL
Marcella - NL
Max Lanfranconi - ES
Nami Suker - ES
Miss Nine - NL
Sander E - NL

A Decade of Dance

Kevin Saunderson - USA
Dimitri - NL
Jochen Miller - NL
Prinz - BE
Dano - NL
Erick Pike - NL
Steve Carta - UK

Phuture 303 LIVE - USA
Acid Junkies LIVE - NL

Electronation
Dave Clarke presents Electronation

Dave Clarke - UK
Ellen Alien - GER
DJ Godfather - USA
Terry Toner vs Herr Arter -

Anthony Rother LIVE - GER
Keith Tucker aka DJ K1 LIVE - USA

A Commitment to Chill

DJ Hennie V - NL
DJ Elke K - NL

Dutch Ambient/Acid Federation feat: Mr Delete LIVE - NL

best wel wazig dat coxy niet erbij staat want die stond bevestigd in het udc magazine. maar goed misschien komt ie nog erbij

Posted by basd on Aug-25-2004 13:00:

Valt me nog niet eens zo heel erg tegen, met FEOS, Hawtin, Kevin Saunderson en Dimitri, alhoewel het ook weer niet heel erg verrassende boekingen zijn..

Verder zal ik maar niks zeggen, want dan ben ik toch weer een zeikerd. Ik ga waarschijnlijk toch wel naar Faithless die avond.

Posted by magrec on Aug-25-2004 13:01:

Hmmm Hmmm Hmmm

Ik twijfel nu wel...
Is leuk:

Sander Kleinenberg - UK
Jack de Marseille - FR
Remy - NL
Sven V�th - GER
Pascal FEOS - GER
Richie Hawtin - CAN
Valentino Kanzyani - SLO
Dave Clarke - UK

Hier zou ik opzich mijn avond/nacht/ochtend wel mee kunnen volmaken...

Posted by magrec on Aug-25-2004 13:02:

quote:
Originally posted by basd
Valt me nog niet eens zo heel erg tegen, met FEOS, Hawtin, Kevin Saunderson en Dimitri, alhoewel het ook weer niet heel erg verrassende boekingen zijn..

Verder zal ik maar niks zeggen, want dan ben ik toch weer een zeikerd. Ik ga waarschijnlijk toch wel naar Faithless die avond.

Hmm owja dan is faithless owh dan hoef ik ook niet te twijfelen

Posted by basd on Aug-25-2004 13:04:

Sister Bliss moet inderdaad die avond toch in Nederland zijn.. Maakt de kans op een DJ-setje weer wat groter? Of misschien kleiner omdat ze daar geen tijd voor heeft.. We zullen zien!

Posted by ambs on Aug-25-2004 14:44:

mooie line up! Umek op de main

Posted by Gonzo on Aug-25-2004 14:45:

Leuke dingetjes bij: Hawtin, Kleinenberg, Remy, Rotherrrr, Saunderson, Preach, The Judge, Feos, Umek etc.

Maar wacht toch af op Innercity. Innercity is jeugdsentiment

Posted by MaGiK54 on Aug-25-2004 14:52:

Mmmmmm, er zitten leuke namen tussen, maar denk niet dat ik de rit naar Den Bosch ervoor over heb. December is al een dure maand en ik wil toch ook een keer naar Innercity, dus kleine kans dat ik ga.

Posted by HiGH_NrG on Aug-25-2004 15:28:

Sander Kleinenberg - UK

Foutje...

Posted by SnuggLe on Aug-25-2004 15:30:

quote:
Originally posted by magrec
Hmmm Hmmm Hmmm

Ik twijfel nu wel...
Is leuk:

Sander Kleinenberg - UK
Jack de Marseille - FR
Remy - NL
Sven V�th - GER
Pascal FEOS - GER
Richie Hawtin - CAN
Valentino Kanzyani - SLO
Dave Clarke - UK

Hier zou ik opzich mijn avond/nacht/ochtend wel mee kunnen volmaken...

Dat heb ik hetzelfde (aangevuld met Dimitri & Saunderson)! Ga maybe wel door na Faithless, even kijken of ik via via aan kaarten kan komen

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »