TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Kaidreas on Aug-13-2004 18:03:

1.Sasha
2.Markus schulz
3.MIKE
4.Sven vath
5.Armin van helden armand dus

Posted by Pestario on Aug-13-2004 18:15:

ik bekijk het in verschillende stijlen op basis van skills. qua platenkeuze zou ik anders allemaal progressive nemen.

1. James Zabiela (als iemand me 1 dj kan noemen die technisch beter is dan zeg het me AUB)
2. Chris Liebing (platenkeuze is minder, draait veel eigen producties. techniek daarentegen is dan weer subliem)
3. Sasha + Digweed (platenkeuze subliem en hij heeft de skills)
4. Miguel (draait in atmoz en outline, ge krijgt er me ni binnen en wat hij daar draait trekt ook op geen hol maar hij is ook met andere muziek bezig (ken hem persoonlijk) en ik heb veel demo's van hem met ibiza muziek (naked music-achtige chill house) en wat ie daar laat horen is subliem)
5. T-Quest: (Belgische technoGod die altijd bescheiden blijft maar wel altijd iedereen aan het dansen brengt met zijn mixen en zijn platenkeuze.)

greetz

Posted by Bertn on Aug-14-2004 08:15:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Kwal? Moet eens 'Jezper S�derlund - Maya Bay' checken.
Jawel hoor, hij draait en niet alleen de Airbase Sessions op ETS-Global, ook feesten; ik weet al lang niet meer welke. Ik heb nog gechat met hem om em vast te leggen voor een eventuele party, maar dat ging niet door.

Het feit dat hij een kwal is, ligt aan zijn persoonlijkheid, niet aan zijn muziek.

Die man is headadmin van het trance.nu forum, en heeft een geweldige air gekregen sinds hij aan de bak komt met zijn producing. Hij is tot��l anti-MIKE... hij kan echt geen goed woord over MIKE zijn producties zeggen, breekt ze af tot op het bot in elke MIKE-post die hij op het forum tegenkomt. "mike can't produce shit, blabla".

Tot op het belachelijke af gaat dat. als hij een plaat van mike reviewt in de review-sectie van trance.nu haalt die review nauwelijks de helft van de punten... tis echt belachelijk en helemaal niet professioneel.

d��rom vind ik die jezper ne dikke vette lul

Posted by Meltoz on Aug-14-2004 12:13:

M'n lijstje der ok is bij zetten se:

01. Perry O'Neil
02. Ferry Corsten
03. Markus Schulz
04. Armin van Buuren
05. M.I.K.E.

Voila, een mix van Trance & Progressive of zeg'k beter Mcprog

Posted by TOR on Aug-14-2004 16:25:

quote:
Originally posted by Bertn
Het feit dat hij een kwal is, ligt aan zijn persoonlijkheid, niet aan zijn muziek.

Die man is headadmin van het trance.nu forum, en heeft een geweldige air gekregen sinds hij aan de bak komt met zijn producing. Hij is tot��l anti-MIKE... hij kan echt geen goed woord over MIKE zijn producties zeggen, breekt ze af tot op het bot in elke MIKE-post die hij op het forum tegenkomt. "mike can't produce shit, blabla".

Tot op het belachelijke af gaat dat. als hij een plaat van mike reviewt in de review-sectie van trance.nu haalt die review nauwelijks de helft van de punten... tis echt belachelijk en helemaal niet professioneel.

d��rom vind ik die jezper ne dikke vette lul

de laatste tijd gaat het beter, hoor... ten aanzien van Mike iig.

hij vond Electric Eclipse zelfs een goed album!

Posted by Bertn on Aug-14-2004 18:13:

quote:
Originally posted by TOR
de laatste tijd gaat het beter, hoor... ten aanzien van Mike iig.

hij vond Electric Eclipse zelfs een goed album!

jezper zelf is ook betere muziek aan het maken...

Posted by TOR on Aug-14-2004 18:27:

^ lol, en dat vind ik nu zelf niet..

zijn laatste goeie plaat was Vagabond zeker? Maya Bay, Ocean Realm en zo.. kunnen me echt niet bekoren.

Posted by Bertn on Aug-14-2004 18:46:

quote:
Originally posted by TOR

zijn laatste goeie plaat was Vagabond zeker? Maya Bay, Ocean Realm en zo.. kunnen me echt niet bekoren.

ocean realm heb ik ooit 1 keer gehoord in asot, en ik was er meteen wild van!!! Comment van jezper zelf: "ik heb alle sounds zelf gemaakt met de maelstrom en de subtractor, in al mn vorige platen gebruikte ik samples..."

Posted by Belgian Bonzai on Aug-14-2004 20:38:

quote:
Originally posted by TOR

Ola, Maya Bay vind ik geflipt hoor, die melodie die zo in timbre verandert, die bassline die een leven op zich leidt in de melodie, vind ik zijn beste productie tot nog toe.
*luistert nu naar Inner Motion - (How Did You) Wait 4 Me (The Scarab Remix), tja goed, maar niet fantastisch. Zijn remix van Safri Duo is aan de zware kant, h�*
Hij gaat trouwens een paar maandjes uitscheien met producen, efkes een beetje beu. Zeer groot talent, hoor, we gaan nog een en ander meemaken met die kerel.

edit: Ah ja, en Pandemonium wil ik wel es op een fuif horen zulle!

Posted by BelgianGuru on Aug-15-2004 11:22:

1. PVD
2. Armin
3. Marco V
4. Voorlopig nog Fleming, maar kan veranderen na AiB
5. BT

Posted by CygnusX on Aug-15-2004 11:56:

1.Ferry Corsten
2.MIKE
3.Gareth Emery
4.Armin
5.Tiesto

Posted by Eagle` on Aug-15-2004 17:36:

quote:
Originally posted by BelgianGuru
5. BT

BT & DJ'en ??????

Posted by Tiger777 on Aug-15-2004 19:44:

ja zenne, ik heb'em ooit eens in een ver verleden op TAW een setje horen geven.

Posted by BelgianGuru on Aug-15-2004 19:51:

quote:
Originally posted by Eagle`
BT & DJ'en ??????

Sure thing, het is niet hetzelfde als de rest natuurlijk. En hij staat trouwens als re-entry in the DJ Top 100 die nu nog staande is. Dus ik ben niet de enige die erop stemt, hij staat wel ergens ver onderaan. T'is niet echt DJ'en wat hij doet k, het is veel leuker om te zien toch

Posted by _Jedi on Aug-15-2004 21:50:

1) Armin Van Buuren

Na AIB Outdoor 2003 blijft hij zich voor mij nog steeds bewijzen, naar het schijnt ook super sympa kerel en zoiets scoort bij mij ook punten. DJ'n op dat niveau is meer dan alleen maar plaatjes mixen.

2) M.I.K.E.

Beetje idem als Armin en niet alleen om wat hij afgelopen jaar heeft gepresteerd maar volgens de verhalen en ervaringen van de Beta's heeft ook M.I.K.E. geen sterallures & blijft zichzelf een gewone sympathieke kerel, jammer dak hem dit jaar niet kon booken naast Airwave in Tropic. Ik dacht niet dat M.I.K.E. net zoals ***** ****** een loopjongen heeft om zen vinyls te sleuren? ook al is dat maar 1 bak of zak?

3) Ferry Corsten

Nog steeds hopend dat hij op 4 september naar AIB Outdoor komt.

4) Cor Fijneman

Iemand die na zen set waar ook, zich begeeft tussen het volk (als hij nergens elders heen moet), gerust wil praten over wat hij nog te doen heeft en wil doen. ... open en toffe gast.
Een beetje op de achtergrond beland in het voorjaar maar er komt een waar Fijneman offensief in het najaar.

5) Paul Van Dyk

All Time Big name.. en mini kansje (1 op 50) dat hij op het einde van het jaar in Vlaanderen neerstrijkt ..

-------------------------
Vorig jaar stond Ti�sto bij mij op 3, nu staat hij op 8 in de top 10, misschien dat hij voor mij nog wat punten scoort met een TIC.

Posted by Phortastic on Aug-16-2004 21:43:

1) Tiesto
2) Markus Schulz
3) James Zabiela
4) Armin Van Buuren
5) Scott Bond

Posted by Gladius on Aug-16-2004 22:22:

hm, eigenlijk te weinig sets gehoord dees jaar om deftig oordeel te vellen. toch een poging:
1. armin van buuren
2. above & beyond
3. ferry corsten
4. darren tate
5. gareth emery

Posted by _Jedi on Aug-17-2004 20:30:

quote:
2. DJ Ti�sto (jah, sorry mensen)

Moet gij u niet voor schamen .. zijn er hier nog die er op stemmen zenne..

Posted by Dark Apostle on Aug-17-2004 20:39:

1. Promo
2. Luna
3. Kai Tracid
4. Warmduscher

Ik weet niet of hij er nog instaat, maar zijn set op Shockers 2002 was een van de machtigste sets die ik ooit gehoord hebt.

5. DJ Rush

Het kan zijn dat MIKE er in verschijnt na 3 september, maar dat wordt eerst afwachten, als ik hem nog niet gehoord heb, mag ik hem er ook niet inzetten h�.

Posted by _Jedi on Aug-17-2004 21:01:

Dark Apostle, je mag die er gerust inzetten als je hem nog niet live gehoort hebt, thangt er vanaf waar je je top 5 op baseert.

Sommige op hun favoriete styl, andere is dat op techniek, andere op wat ze live gehoord hebben.

Voor mij is dat beke vanalles, styl, techniek, sympa of niet, wat heeft hij bewezen afgelopen jaar, wat heeft hij/zij toegedragen, ook als is het iets anders, ik kijk ook eens naar de producties van afgelopen jaar.
Er bestaat jammer genoeg geen producers top 100 of toch?
Nen DJ kan super zijn maar tzijn extra punten als je nog kunt kwalitatief kunt producen ook.

Posted by _Jedi on Aug-17-2004 21:07:

Ik heb me vanavond eens curieus dak ben.... met deze topic bezig gehouden.

Conclusie =

1) Armin Van Buuren
2) Markus Schulz
3) M.I.K.E.
4) Paul Van Dyk
5) Sasha
6) Ferry Corsten
7) Perry O'neil
8) James Zabiela
9) John 00 Flemming
10)Above & Beyond

Dit is de voorlopige top 10 die deze TA's topic bij mekaar rekent.
Toegeven ik vond het zelf spannend de punten strijd tussen Markus & Armin!

Ti�sto, winnaar van vorig jaar staat op dit moment op 12, Marco V staat nog tussen hem en Above & Beyond.

Posted by Tiger777 on Aug-17-2004 21:09:

quote:
Originally posted by JediD4M
Ik heb me vanavond eens curieus dak ben.... met deze topic bezig gehouden.

Gij doet dat goed

Posted by Dark Apostle on Aug-17-2004 21:12:

Ik vind Marco V een ongelooflijk goede producer en zijn mix CD Combi:Nations is ook gewoonweg af, maar op Shockers vorige jaar heeft hij me toch een beetje teleurgesteld

Posted by _Jedi on Aug-17-2004 21:45:

quote:
Originally posted by Tiger777
Gij doet dat goed

.. dank u .. (als ge geen lief hebt om mee te spelen houd ge u beter met zoiets bezig )

Nog wat meer (voorlopige) info =

- De TA's hebben op dit moment hier 55 verschillende namen aangehaald.

- 20 mensen stemden op Armin, 18 op Markus.

- G&D krijgt van 3 mensen stemmen(punten) maar staat voorlopig 27ste.

Posted by BelgianGuru on Aug-18-2004 11:32:

quote:
1. Armin
2. DJ Ti�sto (jah, sorry mensen)
3. Misja Helsloot
4. Airbase
5. M.I.K.E.

Lol @ nr2 and the excuse Haddet ni gezien

Btw Misja Helsloot, wat voor stijl draait die persoon ? heb er persoonlijk nog niet van gehoord (jah, sorry mensen )

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »