TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Zlatan
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
1 France 810
2 Brazil 799
3 Argentina 794
4 Italy 737
5 Portugal 732
6 Spain 730
7 Colombia 719
8 Netherlands 717
9 England 712
10 Mexico 711
11 Paraguay 710
12 Germany 708
13 Yugoslavia 705
14 Czech Republic 704
15 Romania 695
16 Croatia 674
17 Sweden 673
18 Denmark 664
19 United States 660
20 Honduras 656
Norge har tydligen ramlat ner under oss. Alla lagen ovan oss �r ju inte klara och bl.a. Holland �r ju borta. Men sen tror jag b�de Japan och Korea toppseedas i egenhet som v�rdnationer, s� vi blir nog seedade in i andra-seedningen.
den listan verkar lite skum... �r tex tjeckerna s� bra?
Listan �r riktig, men rankingsystemet �r lite skumt. Ett tag l�g Norge p� femte plats och s� bra har de egentligen inte varit... Men Tjeckerna �r bra... har varit klara f�r VM ett bra tag nu. (tydligen har inte heller Jugoslavien (13) g�tt till VM)
Zlatan: "Det �r speciellt att fylla 20, men det �r lika speciellt att fylla 19"
d�r ser man 
Vad vackert!
v�rldens st�rsta bild ocks� 
har du best�llt liret eller?
"Jag fintade v�nster, d� gick han v�nster. Jag fintade h�ger, d� gick han h�ger. Jag fintade v�nster igen, d� gick han och k�pte korv"
Kan man annat �n �lska den killen?
P� l�rdag kommer han snurra upp hela Englands stackars f�rsvar och orsaka Svennis andra f�rlust som Englands f�rbundskapten.
Det �r s� sant som det �r sagt: det g�r inte att ogilla zlatan!
Om jag fick v�lja skulle han f�tt guldbollen, eller iaf utm�rkelsen "�rets nykolming" p� fotbollsgalan ig�r..
Nja guldbollen �r v�l att ta i och han var inte ens nominerad i "�rets nykomling(!?)" men priset "�rets personlighet" m�ste ju varit som klippt och skuren f�r honom. Svennis kunde ju f�tt pris f�r "�rets ledare", f�r det tycker jag han �r.
Visst guldbollen �r att ta i, men Zlatan �r bara f�r sk�n. Sjukt att han inte var nominerad till nykomlingspriset, men Djurg�rdare som jag �r s� var jag glad att Abbe vann priset.. Annars var det mycket Hammarby-smicker �ver hela galan..
�ven de klarat sig bra resultatm�ssigt, s� m�ste jag s�ga att jag inte klarar av Lars-Tommy. De v�gar inte testa nya talanger det minsta.. varf�r t.ex. inte s�tta in kim k�llstr�m i tr�ningsmatcher som den mot england f�r att testa vad han g�r f�r?? De gillar sin lilla fina "grupp" med mathias svensson, johnson, b�da a.andersson och allt vad de heter �ven om de �r skr�p.. Sverige kommer att floppa i VM, sanna mina ord!!
ok, detta �terknyter till FIFA2002 som denna tr�den inleddes med
cool grej: l�tar i spelet �r tex Gouryella - Tenshi, Schiller - Das Glockenspiel, DJ Tiesto - FLight 643!!! �nnu en anledning att fixa liret 

trevligt att trance blir vanligare (se dock kommentarer kring detta i annan tr�d
)
Zlatan �r en fitta.
| quote: |
| Originally posted by [A|ienFactory] Zlatan �r en fitta. |
Kommer inte ih�g vilken dag det var men jag kolla p� sporten iaf.....� dom intervjua zlatan fan vilken m�nniska all�.....Han �r s� j�vla divig......
N�r jag idrottar brukar jag ocks� ha en massa divalater f�r mig. Det anser jag att man f�r ha, s� l�nge man l�gger handling bakom sina ord. Och det anser jag Zlatan g�ra. T�nk om alla var s� j�la tr�kigt �dmjuka som H�kan Mild??? Fyfaen... hemska tanke.
pojkar och deras lek...
| Originally posted by Aendy Du �r la inte Djurg�rdare? |

| T�nk om alla var s� j�la tr�kigt �dmjuka som H�kan Mild??? |
| Originally posted by King of Clubs kolla bojan djordic, han �r tio g�nger v�rre.. |

| Originally posted by [A|ienFactory] Han �r ox� en fitta... ![]() |
Jag vet inte vad eran betydelse av detta ord �r men enligt mitt ordf�rr�d kan om�jligtvis n�gon av alla dessa n�mnda herrar g� in under beskrivnigen fitta. Men det �r klart jag kan vara felinformerad. D�rf�r gick jag och s�kte r�tterna till detta ord och kom till inblicken att det kan vara s� att ni menar att de personerna �r en fuktig skreva men det g�r mig inte klokare. Anv�nd ett spr�k som speglar er intelligens, s� slipper vi s� h�r fattiga inl�gg, tack!
Jag �r inte h�r f�r att f� min intelligens bekr�ftad, men om n�gon tagit illa vid sig s� ber jag dock naturligtvis om urs�kt..
Fittigt beteende[fitti�t bet�nde] kan i det h�r sammanhanget definieras som 1.divigt upptr�dande. Annars handlar det i regel, men inte n�dv�ndigtvis, om att vara 2.egocentrisk.. Hur detta kommer sig vet jag inte. Jag menar, det g�r ju uppenbarligen inte att sammankoppla det kvinliga k�nsorganet med ovann�nda definition.
Till�ggas b�r att inget i detta inl�gg b�r behandlas med en allt f�r grov portion allvar.
| Originally posted by King of Clubs Till�ggas b�r att inget i detta inl�gg b�r behandlas med en allt f�r grov portion allvar. |
vart har han tagit v�gen i VM? jag �r r�dd f�r att han inte f�r spela alls
vikken "gravedigger" du e Reveal :P
Ogammalt topic kom till liv! LOL