TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance op tmf?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben al blij dat Traffic niet op 1 staat, dat zou er echt volledig over zijn geweest... |
Geen idee, dit is het enige wat ik mij nog kan herinneren uit het MSN-venster waarin het gisteren te sprake kwam:
5 - PvD: For an angel
4 - Push: Universal nation
3 - Da Hool: Meet her at the love parade
2 - Delerium: Silence (Airscape remix
)
1 - Tiesto: Lethal industry
| Originally posted by Jasperovitsj Delerium: Silence (Airscape remix ) |
| Originally posted by Zehra you bastard! durf mah nie af te komen naar een beta-meeting... ![]() |

dit is wat ik heb gezien:
7 - armin van buuren: burned with desire
6 - dj jean: the launch
5 - PvD: For an angel
4 - Push: Universal nation
3 - Da Hool: Meet her at the love parade
2 - Delerium: Silence (Airscape remix
)
1 - Tiesto: Lethal industry
| Originally posted by Bertn dit is wat ik heb gezien: 7 - armin van buuren: burned with desire 6 - dj jean: the launch 5 - PvD: For an angel 4 - Push: Universal nation 3 - Da Hool: Meet her at the love parade 2 - Delerium: Silence (Airscape remix )1 - Tiesto: Lethal industry |
achter
| Originally posted by Wildfir3 sorry dak het moet zeggen ofzo hoor maar elke armin fan geeft graag met mij toe dat die nummer 7 ook ni in de trance top 10 aller tijden hoort, dus zet daar ook maar een achter |
nog een nummer dat gedraaid werd: age of love - age of love (1 of andere crappy 1995-remix)
Geen Carte Blanche, geen Out Of The Blue, geen Gouryella, geen Seven Days And One Week...wel jammer, want ze hebben die clips gegarandeerd bij TMF, en vroeger kregen die op Megadance echt wel veel airplay, dus toch redelijk bekend zou ik denken...
| Originally posted by Bertn nog een nummer dat gedraaid werd: age of love - age of love (1 of andere crappy 1995-remix) |
| Originally posted by Wildfir3 sorry dak het moet zeggen ofzo hoor maar elke armin fan geeft graag met mij toe dat die nummer 7 ook ni in de trance top 10 aller tijden hoort, dus zet daar ook maar een achter |
Over die Airscape remix van Silence he, het gaat om trance videoclips en ik heb enkel een clip van die remix gezien...
energy 52 - cafe del mar?
3 drives - greece 2000?

Armin Van Buuren Featuring Justin Suissa - Burned With Desire stond op 8 ipv op 7 .. de eerste 2 heb ik gemist.
Volgens mij is DJ Jean - The Launch ook geen trance.
Tussen die top 7 van Bertn moet dus idd nog
Age Of Love - Age Of Love (Brainbug Remix) tussen komen.
Paul Van Dyk - For An Angel & Push - Universal Nation mochten van mij zeker gerust in de top 3.
Lethal Industry van Ti�sto .. tja misschien wel top 20 .. maar ja .. Traffic was te clich� geweest.
Volgende keer moeten ze hier maar eens een lijst zetten uit de clips waar ze kunnen uitkiezen, we zullen wij wel stemmen!
Maar hoor ons hier klagen, uiteindelijk werd er nu nog eens een uurtje trance (en dance) gespeelt op TMF dus .. be happy!
| Originally posted by JediD4M Maar hoor ons hier klagen, uiteindelijk werd er nu nog eens een uurtje trance (en dance) gespeelt op TMF dus .. be happy! |
Wees blij dat er geen Milk Inc. in die top10 stond, ik hield mijn hart al vast toen ik de aankondiging voor de Top10 zag rechtsboven van de TV 
| Originally posted by Pumaz Over die Airscape remix van Silence he, het gaat om trance videoclips en ik heb enkel een clip van die remix gezien... |
| Originally posted by TOR en Airscape remix > Tiesto remix |
Age Of Love - Age Of Love (Brainbug Remix), ook niet direct een van de meest toeganklijke mixen ooit gemaakt, wie heeft in godsnaam die top 10 opgesteld? 
| Originally posted by Jasperovitsj Fade's sanctuary mix > eender welke remix, verleden, heden �n toekomst! |
damn, da heb ik weer gemist.. ik ge morgen ontslag vragen. gvd I miss all the good stuff
btw waar is pvd-we're alive
tis nog een mooie clip ook
| Originally posted by Jasperovitsj Fade's sanctuary mix > eender welke remix, verleden, heden �n toekomst! |
| Originally posted by djcresto agree, 12 minuten in de hemel vertoevend |
wow man, gij kent echt wel ALLES van trance h� 
| Originally posted by Wildfir3 wow man, gij kent echt wel ALLES van trance h� |