TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste nederlandse trancelied???
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by WTB on Jan-25-2001 19:28:

Ha NL-ers,

Ik heb net vandaag de nieuwe Armin cd gekocht, vooral cd2 is erg goed. Ik had net als jullie veel moeite met het vinden van de cd, want pas bij de vijfde winkel die ik bezocht hadden ze hem (Van Leest in Groningen). De vocalen van Ghosts zijn inderdaad erg goed, net als die van The Sound of Goodbye. Ik betaalde er trouwens 46,95 gulden voor en bij bol.com is 'ie maar iets van 38 of 40 gulden maar dan zul je wel verzendkosten moeten betalen of zo.
Groeten,

WTB.

Posted by Blik on Jan-25-2001 21:55:

quote:
Originally posted by WTB

Ik betaalde er trouwens 46,95 gulden voor en bij bol.com is 'ie maar iets van 38 of 40 gulden maar dan zul je wel verzendkosten moeten betalen of zo.
Groeten,

WTB.

Ja, je betaald dan 3,95 verzendkosten, en bij sommige CD's is het 8 werkdagen(Magik 6 van DJ Tiesto) en bij sommige maar 2, de populaire CD's.

mazzel

Posted by cyberia on Jan-25-2001 22:11:

blik>> dan kunt ge Tony Hadley ook als Belg beschouwen,woont namelijk al e tijdje in Belgi�

gekhous>>waar trek je de grens van commerci�el?

Rank 1/airwave,zal het altijd doen!en voor de rest,bijna alles wat Bervoets en Degoeij aanraken,komt altij wel goed over
kheb het meer voor de Duitse trance-mennekens,sorry

[Edited by cyberia on Jan-25-2001 at 17:16]

Posted by Axon on Jan-26-2001 00:12:

helemaal mee eens. wat piet en benno aanraken verandert in goud

Posted by cyberia on Jan-26-2001 14:11:

Re: it's definetely

quote:
Originally posted by kaptankorkut
Delerium _ Silence (Airscape rmx)

cheers

Bwah dan toch liever de'Ti�sto's in search of sunrise remix' van silence dan zen!Ma 'heaven's earth' vind ik nog beter dan silence!

Posted by moogwai on Jan-26-2001 19:50:

Thumbs up

Ik heb Basis Instict ook gisteren gekocht....

CD 2 is zeer goed... die vocalen van Ghosts en The Sound of Goodbye zijn geweldig. En die Armin van Buuren remix van Exhale mag er ook wezen... doet me denken aan zijn remix van Yahel - Devotion. CD1 vind ik wat minder, maar staan ook leuke deuntjes op (sunset in ibiza, horizons en die Roland Klinkenberg track)

Als je 'm nog niet hebt, heb ik maar een advies ->>> Kopen

Posted by moogwai on Jan-26-2001 19:53:

quote:
Originally posted by Mysteric
Marco V - Tolerance

Tolerance is nou typisch een echte "mix" plaat die alleen gaaf is een vette mix... hetzelfde geld voor Indicator.

Posted by Blik on Jan-27-2001 12:05:

quote:
Originally posted by cyberia
blik>> dan kunt ge Tony Hadley ook als Belg beschouwen,woont namelijk al e tijdje in Belgi�

[Edited by cyberia on Jan-25-2001 at 17:16]

Wie is Tony Hadley???????

Posted by TranceFool on Jan-27-2001 13:28:

Thumbs up Best

Jaja System F, Airscape, Delerium enz. allemaal onwijs vet, maar check this song out. Hij komt maandag 29 januari uit op vinyl en SINGLE, omdat ze denken dat het eens superhit gaat worden: BARTHEZZ - ON THE MOVE, check http://www.barthezz.com

Laturzzz..

Posted by esoterist on Jan-28-2001 03:48:

Thumbs down

sorry hoor maar ik vind 'm vet tegenvallen,beetje simpele melodie
Maar ja wie ben ik ?

Posted by cyberia on Jan-28-2001 13:25:

quote:
Originally posted by Blik

Wie is Tony Hadley???????

Okay,ik vergeef het u da ge di� ni kent hiervoor zult ge efkes uit trance/technowereldje moete komme,en de plas oversteken naar Engeland,Tony Hadley was de leadzanger van 'Spandau Ballet',popgroepke da het goed deed in de jaren tachtig

Posted by moogwai on Jan-28-2001 20:13:

Red face

[/B][/QUOTE]

Wie is Tony Hadley??????? [/B][/QUOTE]

Ener mafkees die zingt in het Milk Inc liedje Sweet Surrender

Posted by cyberia on Jan-28-2001 22:10:

quote:
Originally posted by moogwai

Wie is Tony Hadley??????? [/B][/QUOTE]

Ener mafkees die zingt in het Milk Inc liedje Sweet Surrender
[/B][/QUOTE]
Da is ook juist,heeft nog een ander lieke me milk inc."will u take me"

Posted by willem117 on Jan-29-2001 22:13:

Talking Sorry hoor

Sorry hoor,maar mag ik even
Zet gewoon mijn top tien hier neer.
Sorry maar ik draai geen commerciele
platen die iedereen draait.

1.tinrib weirdo vinyl warning
2.d d3(jon doe) d3
3.tinrib weirdo whiplash
4.red digite don't hold back the music
5.honeypot jon doe future
6.pk overload the duel
7.recover girotondo ultimate frontiers(k90 rmx)
8.recover david graig lord of the universe(jon-doe rmx)
9.fragile lab-4 ready to bop
10.one inch lab-4 candyman
11.alien trax max amino 4 real
12.alien trax lab-4 mindcontrol
13.tidy trax guvners busted
14.tidy trax tony de vit the dawn
15.nukleuz nick sentience discotech

Zo het het is een top 15 geworden zie ik, en kan nog wel even doorgaan zo.
Maar dit zijn toch wel mijn beste platen van de afgelopen 2 maanden die ik in mijn kofer heb zitten.

En iedereen heeft het maar over trance, Zijn er geen hardhouse liefhebbers te vinden hier zoals ik.

En het volgende feest moet uiterraad zijn za as.
QLIMAX al vind ik de playlist een tikkeltje tegen vallen.

ZO dat wou ik nou even kwijt, Zat me al een tijdje dwars.

ALS laatste

favoriete dj,s

1 dave randel
2 tom harding (alleen om zijn platen keus, Het draaien vindt ik afentoe vreselijk kut!!)

favoriete producers
1. WEIRDO !!!! TOP DJ EN PRODUCER
2 JON DOE HETZELFDE!!!

Zo hehe dat lucht op.........

Posted by esoterist on Jan-30-2001 15:01:

Cool Re: Sorry hoor

quote:
[i]

En iedereen heeft het maar over trance, Zijn er geen hardhouse liefhebbers te vinden hier zoals ik.
[/B]

De naam zegt t al en dan kan je ook alleen maar trance verwachten.Maar mischien zit er wel een tussen die er van houd, moet je ff een nieuwe topic openen over hardhouse en dan kan je het wel aan de reacties merken:-))

Posted by TranceFool on Jan-30-2001 16:15:

Talking Hardhouse

Ja inderdaad weet iemand in godsnaam een paar goede hardhouse sites. Ik ken wel http://www.trancetunnel.net daar staat wel eens het een en ander op maar toch meer trance. Zijn er nog meer hardhouse liefhebbers?????????

Laatttuurzzz...

Posted by Bellie on Jan-30-2001 22:45:

zware bagger dat hardhouse het is gewoon hakkuh met dat tempo maar dan met een minder harde bass.geef mij maar Trance & Techno.Maar ja daar ging dit Topic niet over.
Mijn favo nederlandse trancelied:tja ik heb er wel meer maar deze 2 vind ik echt super (op dit moment want als die nieuwe van Rank 1 en G-Spott (the Scene Theme) uitkomen denk ik dat yahel en gouryella een plaats moeten gaan vrijmaken).Op 1:Yahel - Devotion (armin mix)
Op 2:Gouryella - Tenshi(original + Transa),.

GREETZ

Posted by djiwan on Feb-20-2001 15:00:

Read This!

Ik heb geen favoriete Trance plaat.....

geef mij maar shit wat meer beukt

zoals Picotto of zo....

HAVE FUN

Posted by Rudy on Feb-27-2001 13:09:

Marco - Recovered
Blae feat. Palmer Brown - My beat (Ambassador remix)
Dat zijn de mixplaten van t moment man!!!!(geen liedjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Ik heb e allebei 3 � 4 keer op TE gehoord, ze zijn gewoon super chill!

Mzzls!

Posted by MenTall on Feb-28-2001 18:54:

Re: Sorry hoor

quote:
Originally posted by willem117
Sorry hoor,maar mag ik even
Zet gewoon mijn top tien hier neer.
Sorry maar ik draai geen commerciele
platen die iedereen draait.

Stoer joh, dat jij geen commerciele platen draait...

Nu we het daar toch over hebben... Wat heeft iedereen toch tegen commercieel? Commercieel betekent alleen maar dat de plaat goed verkoopt (commercieel aantrekkelijk).

Als het per definitie fout is om commerciele platen te draaien, waar zouden we dan nog zijn? Tegenwoordig gaat bijna alles tenslotte commercieel, kijk maar naar Lost Witness, Angelic, Mauro, Paul van Dijk. Als je het mij vraagt zitten daar toch een aantal mensen achter die de top in de dancescene vertegenwoordigen.

Dus wil ik hierbij gewoon ff oproepen om niet zo slap te ouwehoeren over "commerciele" muziek. En als je het niet van mij aan wilt nemen, lees dan gewoon een keertje het interview met Paul van Dijk op Slam.nl een keer. Het gaat om wat JIJ tof vind, niet wat anderen tof vinden of wat weinig wordt verkocht.

grtz, MenTall

P.S. Niet commercieel? Als er iets fokking commercieel is in de hardhouse scene, dan is het wel Tidy Traxx/Trauma Traxx...

Posted by TranceFool on Mar-01-2001 13:27:

Re: Best

quote:
Originally posted by TranceFool
Jaja System F, Airscape, Delerium enz. allemaal onwijs vet, maar check this song out. Hij komt maandag 29 januari uit op vinyl en SINGLE, omdat ze denken dat het eens superhit gaat worden: BARTHEZZ - ON THE MOVE, check http://www.barthezz.com

Laturzzz..

Dan ben jij volgens mij de enigste, want iedereen die ik ken vindt het echt een onwijs gaaf nummer, en ik ook. Hij staat sinds twee weken ook in de Dancetrends. Dat is mooi, maar ik hoop niet dat het de commerciele kant op gaat.

Latuurrzz....

Posted by TranceFool on Mar-01-2001 13:33:

quote:
Originally posted by esoterist
sorry hoor maar ik vind 'm vet tegenvallen,beetje simpele melodie
Maar ja wie ben ik ?

Foutje, hier moest ie, tja dat heb ie he met die nieuwe lay-out------------------------------------------------------
Dan ben jij volgens mij de enigste, want iedereen die ik ken vindt het echt een onwijs gaaf nummer, en ik ook. Hij staat sinds twee weken ook in de Dancetrends. Dat is mooi, maar ik hoop niet dat het de commerciele kant op gaat.

Latuurrzz....

Posted by esoterist on Mar-16-2001 20:21:

Shame / Disagreement super late reaction

Na een paar maanden weggeweest te zijn van deze forum,een late reactie op de vorige.

Mijn opinie was ook dat IK hem toen niet mooi vond(nu nog steeds niet) en dan zal ik ook maar de enige zijn wat dan nog.
Het is maar goed dat smaken verschillend zijn,want anders wordt het hier zo'n saaie boel op aarde.
Zo zal ik wel zat nrs hebben die jij en andere natuurlijk niet mooi vinden en anders om natuurlijk ook,maar daar zal ik niet wakker om blijven liggen.Ik geniet lekker van de muziek die ik zelf heb uitgekozen en doe jij dat maar met de jouwe

sorry dat ik een beetje uitval maar ik vind dat geen goede rede dat als een nr de top40 in komt dat ik hem dan mooi moet vinden.

Posted by TranceFool on Mar-17-2001 14:27:

nee ok, daar heb ie helemaal gelijk in, ieder zn eigen smaak, ik wil ook juist niet dat het de commerciele kant op gaat.

Posted by M5 on Mar-17-2001 14:30:

Thumbs down

100% bagger .....

Pages (3): « 1 [2] 3 »