TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Video Tråden
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by jofawe Eller .. så är den gjord för att enbart slå på den engelska marknaden .. kolla vilken låt som ligger överst på försäljningslistan singlar i UK |

| Originally posted by jofawe Eller .. så är den gjord för att enbart slå på den engelska marknaden .. kolla vilken låt som ligger överst på försäljningslistan singlar i UK |
Ds
| Originally posted by MojjMojj Syftar du på att den engelska marknaden bara består av stenkåta killar? Som Vizay (uber-fjollan) skrev, så kan man nästan tro att det inte är seriöst. Fast man vet ju aldrig. Ps Glad att jag lever i denna över sexualiserade värld Ds |
tror ni verkligen att varenda en som köper singeln har sett videon? tror bara det är några procent av köparna som sett den så nån extra försäljningsökning pga. videon tror jag inte existerar faktiskt (även fast egnelsmännen är vrålkåta) 
appropå den videon så är den veckans hitvarning på ZTV nu ... så nu återstår det att se om min teori stämmer 
Intressant vändning den här diskussionen tog..
Vill ni se halvnakna smala tjejer som åmar sig så föreslår jag att ni kollar på mtv vilken kväll som helst, då när de sänder alla de här r'n'b/hiphop-videorna som i princip bara består av just såna tjejer... ja några lyxiga bilar och en kille som tror att han är snygg också...
det var mina fördomar det...
hur som helst. jag tycker det är hemskt tråkigt när videor bara går ut på att visa upp tjejer och anspela på sex och bara följer ett förutsatt mönster. jag vet att det säljer och blabla - det gör det inte bättre för det. jag vågar knappt titta på musikvideor för att jag är rädd att jag ska tycka sämre om låten, vilket händer ibland när jag sett en riktigt dålig video... tycker att videor ska vilja säga något eller förstärka känslan som låten ger.
moby - in this world är nog den bästa videon jag sett 
kai tracid har bra videor också. och videon till one nation trance nation är cool!
Visst ärdet så men det är nåt speciellt med Call on me videon.... trust me 
Den är inte som alla andra liksÅm
håller med dig i dina fördommar scintilla, klarar inte av å kolla på mtv, så jäkla patetiskt med alla dessa rnb å hiphopvideos.
yeye, hur som haver. Ska man snacka bra videos så måste jag bara nämna en speciell video.
Tror det va en faithless video, kom i samband med OS i år å de va massa kinesiska gymnaster med. Den va grmt snyggt gjord.
Ska försöka ta reda på vilken det var 
| Originally posted by Vizay Tror det va en faithless video, kom i samband med OS i år å de va massa kinesiska gymnaster med. Den va grmt snyggt gjord. Ska försöka ta reda på vilken det var |
| Originally posted by montana det var nordkoreaner och det var videon för i want more (part2) och det var att dom ville visa kommunist-propaganda lika klipp och få det se snyggt ut |

| Originally posted by Scintilla Vill ni se halvnakna smala tjejer som åmar sig så föreslår jag att ni kollar på mtv vilken kväll som helst, då när de sänder alla de här r'n'b/hiphop-videorna som i princip bara består av just såna tjejer... ja några lyxiga bilar och en kille som tror att han är snygg också... |
| Originally posted by jofawe Ehrm .. Scintilla, du har inte sett Call on me videon va? Den är rätt speciell .. den är inte som alla andra.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nej precis.ö.. det är bara lite oskyldig "Friskis och Svettis" jöe... |
Måste bara fråga, ere bara jag som tycker call on me är bra? Låten alltså 
Och förövrigt så är den vidion gord som en "hyllning" till alla arobics vidior på 80-talet. Så den är nog varken gjord bara för att få folk kåta eller sälja bra i england. 
Jag tycker den mest är rolig
till skillnad från dom flesta hiphop/RnB vidior så ser ju inte tjejerna ut som horor eller ntt liknande. Bara lite kåta på sin höjd 
Vizay : kom inte och säg att du inte kan kolla på MTV.
Jag vet minnsan va du kollar på när du är här 
| Originally posted by Pjox Vizay : kom inte och säg att du inte kan kolla på MTV. Jag vet minnsan va du kollar på när du är här |
Call On Me-videon e ju tveklöst en av de bästa videona som gjorts
| Originally posted by Pjox Måste bara fråga, ere bara jag som tycker call on me är bra? Låten alltså ![]() Och förövrigt så är den vidion gord som en "hyllning" till alla arobics vidior på 80-talet. Så den är nog varken gjord bara för att få folk kåta eller sälja bra i england. ![]() Jag tycker den mest är rolig till skillnad från dom flesta hiphop/RnB vidior så ser ju inte tjejerna ut som horor eller ntt liknande. Bara lite kåta på sin höjd ![]() Vizay : kom inte och säg att du inte kan kolla på MTV. Jag vet minnsan va du kollar på när du är här |
Här har ni alla TJEJER på TA 
http://media.big-boys.com/files06/callonmepart2.wmv
| Originally posted by Pjox Vizay : kom inte och säg att du inte kan kolla på MTV. Jag vet minnsan va du kollar på när du är här |
jag tycker snarare att videon är tråkig (kallar ni det där lätt-klätt? pfft...) men att själva låten är asbra