TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Up ![]() Wie komen er allemaal volgende week vrijdag? Ik ben er iig zeker bij |
present !

Met 4 man aanwezig!
Ik heb er zin in...
Ook op zeker erbij met als het goed is Anke als aanhang
Ga vanaf Apeldoorn met de auto, nog mensen die mee heen/terug willen rijden? Harmen rijdt ook mee.
Denk dat ik ook wel ga 
Zal toch wel niet nodig zijn om van te voren een kaartje te kopen of wel?
Ik wil hier eigenlijk toch ook wel heen! ff kijken nog 
| Originally posted by Partyhardy! Ik wil hier eigenlijk toch ook wel heen! ff kijken nog |
Ook present 
Eh Harmen, i-net doet het thuis niet, dus bij deze: de auto vanaf Apeldoorn gaat gvd jammergenoeg niet meer door (99% zeker
). Auto is er nl helemaal niet dan..... Excuus! Je hoort nog van me!
| Originally posted by SnuggLe Eh Harmen, i-net doet het thuis niet, dus bij deze: de auto vanaf Apeldoorn gaat gvd jammergenoeg niet meer door (99% zeker ). Auto is er nl helemaal niet dan..... Excuus! Je hoort nog van me! |
| Originally posted by magrec Euhj das jammer.. |

| Originally posted by SnuggLe Dat zeg ik, gamma... ![]() Excuus... Ik maak het goed met een bierrr! |
| Originally posted by magrec Gaan jullie wel vanaf apeldoorn naar amsterdam of gaan jullie nu gewoon vanaf Den Haag? |
WATJE!!

Tot morgen !!
-------------------------------------
Everybody in het teken van Sander Kleinenberg�s cd-release
Het is niet de eerste keer dat Sander Kleinenberg z�n kunsten verleent aan een nieuwe cd van zijn party serie Everybody. Vorig jaar december stond Everybody voor het eerst in het teken van een Everybody cd release. Toen ging het om �Everybody, it�s a Renaissance� en op vrijdag 24 september draait het om de lancering van z�n kersverse cd �This is Everybody Too!� in club Panama. De cd zelf is vanaf 27 september verkrijgbaar
Sander Kleinenberg is een van Nederlands meest succesvolle dj�s. In binnen- en buitenland trekt hij volle zalen met zijn typische gloedvolle sound die zowel overweldigend als intiem is. Sander Kleinenberg is als dj �n producer, een van de snelst stijgende sterren in het dance-circuit. Na enkele jaren van relatieve anonimiteit schiet zijn populariteit omhoog als zijn sound vanaf �98 doorbreekt in Engeland. Het levert hem een Dancestar Award op voor een remix van Justin Timberlake�s �Rock your Body� en een nominatie voor de vorige Everybody dubbelaar.
Naast Sander Kleinenberg draait tijdens dit nieuwe Everybody evenement ook het Engelse duo Stanton Warriors. Mark Yardley en Dominic B vormen samen de Stanton Warriors, die bekend zijn geworden met hun eclectische stijl waarin underground house, hip hop, electro en funk zijn samengesmolten tot wat het best als de �Stanton Sound� kan worden omschreven. Naast begenadigde dj�s zijn de twee ook veelgevraagde remixers met opdrachtgevers als Basement Jaxx, Missy Elliot en Jocelyn Brown.
Sander Kleinenberg zal in zaal 1 van de club een marathon set draaien die maar liefst vijf uur zal duren!In de tweede zaal van Panama zullen de Stanton Warriors de muzikale invulling verzorgen.
----------------------------
Mocht je geen 17,50 over hebben voor dit feest dan verdien je het eigenlijk niet om te komen, maar toch...... Voor de echte liefhebber (zonder geld) toch nog een mogelijkheid om niets te hoeven missen: Gastenlijst
| Originally posted by Tim81 Mocht je geen 17,50 over hebben voor dit feest dan verdien je het eigenlijk niet om te komen, maar toch...... Voor de echte liefhebber (zonder geld) toch nog een mogelijkheid om niets te hoeven missen: Gastenlijst |

| Originally posted by Tim81 WATJE!! |
Dus spreek me ff aan lullo!
Ja idd wordt tijd dat ik een aantal ta'ers ga zien!
| Originally posted by magrec Ja idd wordt tijd dat ik een aantal ta'ers ga zien! |
Ja is het niet weer een keer tijd voor een meeting????
Ik bedoel, de meesten kennen elkaar toch wel die gaan, maar we hebben nooit iedereen een keer **gezellie** (;-)) bij elkaar! Lijkt mij in ieder geval wel cool.
Wie komen er allemaal?
Volgensmij Djeebie, High_NRG, Emre, Tim, SnuggLe, Magrec, PartyHardy, Lex, 303, Tijs08, Phortje, Matthijs... (en Remy-D, maar die schoppen we gewoon
)
Komt onze 'ik lul door alles heen'-Hitman nog? 
Tenminste, volgensmij zijn dit de namen 
Komt remy ook??? GEIL!!
maarre ik hoop dat sander de skylark remix van deepsky - talk like a stranger draait dan is de avond al goed!!!
Ik loop jullie wel weer gewoon tegen het lijf dan denk ik
Ik weet niet precies hoe laat ik er zal zijn, maar waarschijnlijk tussen 11 en 12 uur.
| Originally posted by magrec maarre ik hoop dat sander de skylark remix van deepsky - talk like a stranger draait dan is de avond al goed!!! |
)
ik moet zaterdag plotseling werken en nu dus hier naar toe en baal er heel flink van

| Originally posted by tijs08 Inderdaad dat word echt knallen dan, helemaal toppie dus!! Djeebie, High_NRG, Emre, Tim, SnuggLe, Magrec, PartyHardy, Lex, 303, Tijs08, Phortje, Matthijs goh laten we meeten idd, ken 99% van bovenstaande namen nl. nog niet (het zijn btw wel altijd dezelfde mensen, errg gezellig altijd btw ) |

ik moet even rellen, ben het bijna verleerd
)
| Originally posted by Frankisback ik moet zaterdag plotseling werken en nu dus hier naar toe en baal er heel flink van |