TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by HiGH_NrG on Sep-15-2004 19:16:

quote:
Originally posted by magrec
Up

Wie komen er allemaal volgende week vrijdag?
Ik ben er iig zeker bij

Ik ben er hoogst waarschijnlijk wel bij!

Posted by GrooveCollect. on Sep-15-2004 23:11:

present !

Posted by Tim81 on Sep-16-2004 06:30:

Met 4 man aanwezig!
Ik heb er zin in...

Posted by SnuggLe on Sep-16-2004 10:11:

Ook op zeker erbij met als het goed is Anke als aanhang
Ga vanaf Apeldoorn met de auto, nog mensen die mee heen/terug willen rijden? Harmen rijdt ook mee.

Posted by Yarnie on Sep-16-2004 12:21:

Denk dat ik ook wel ga
Zal toch wel niet nodig zijn om van te voren een kaartje te kopen of wel?

Posted by Partyhardy! on Sep-16-2004 13:16:

Ik wil hier eigenlijk toch ook wel heen! ff kijken nog

Posted by Tim81 on Sep-16-2004 16:01:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik wil hier eigenlijk toch ook wel heen! ff kijken nog

Dat betekent volgens mij gewoon: PRESENT!

Posted by Djeebie on Sep-19-2004 13:24:

Ook present

Posted by SnuggLe on Sep-20-2004 08:00:

Eh Harmen, i-net doet het thuis niet, dus bij deze: de auto vanaf Apeldoorn gaat gvd jammergenoeg niet meer door (99% zeker ). Auto is er nl helemaal niet dan..... Excuus! Je hoort nog van me!

Posted by magrec on Sep-20-2004 08:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh Harmen, i-net doet het thuis niet, dus bij deze: de auto vanaf Apeldoorn gaat gvd jammergenoeg niet meer door (99% zeker ). Auto is er nl helemaal niet dan..... Excuus! Je hoort nog van me!

Euhj das jammer..

Posted by SnuggLe on Sep-21-2004 15:02:

quote:
Euhj das jammer..

Dat zeg ik, gamma...
Excuus... Ik maak het goed met een bierrr!

Posted by magrec on Sep-21-2004 15:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat zeg ik, gamma...
Excuus... Ik maak het goed met een bierrr!

Gaan jullie wel vanaf apeldoorn naar amsterdam of gaan jullie nu gewoon vanaf Den Haag?

Posted by SnuggLe on Sep-21-2004 18:15:

quote:
Gaan jullie wel vanaf apeldoorn naar amsterdam of gaan jullie nu gewoon vanaf Den Haag?

Nope, wordt dus vanaf Den Haag allemaal..... omdat we zonder auto te lang moeten wachten in A'dam. Wordt um maybe ook niet tot het eind voor mij jammergenoeg in A'dam, moet er maybe te vroeg uit zaterdag.

Posted by Tim81 on Sep-21-2004 21:08:

WATJE!!

Posted by Tim81 on Sep-23-2004 17:17:

Tot morgen !!

-------------------------------------

Everybody in het teken van Sander Kleinenberg�s cd-release

Het is niet de eerste keer dat Sander Kleinenberg z�n kunsten verleent aan een nieuwe cd van zijn party serie Everybody. Vorig jaar december stond Everybody voor het eerst in het teken van een Everybody cd release. Toen ging het om �Everybody, it�s a Renaissance� en op vrijdag 24 september draait het om de lancering van z�n kersverse cd �This is Everybody Too!� in club Panama. De cd zelf is vanaf 27 september verkrijgbaar

Sander Kleinenberg is een van Nederlands meest succesvolle dj�s. In binnen- en buitenland trekt hij volle zalen met zijn typische gloedvolle sound die zowel overweldigend als intiem is. Sander Kleinenberg is als dj �n producer, een van de snelst stijgende sterren in het dance-circuit. Na enkele jaren van relatieve anonimiteit schiet zijn populariteit omhoog als zijn sound vanaf �98 doorbreekt in Engeland. Het levert hem een Dancestar Award op voor een remix van Justin Timberlake�s �Rock your Body� en een nominatie voor de vorige Everybody dubbelaar.

Naast Sander Kleinenberg draait tijdens dit nieuwe Everybody evenement ook het Engelse duo Stanton Warriors. Mark Yardley en Dominic B vormen samen de Stanton Warriors, die bekend zijn geworden met hun eclectische stijl waarin underground house, hip hop, electro en funk zijn samengesmolten tot wat het best als de �Stanton Sound� kan worden omschreven. Naast begenadigde dj�s zijn de twee ook veelgevraagde remixers met opdrachtgevers als Basement Jaxx, Missy Elliot en Jocelyn Brown.

Sander Kleinenberg zal in zaal 1 van de club een marathon set draaien die maar liefst vijf uur zal duren!In de tweede zaal van Panama zullen de Stanton Warriors de muzikale invulling verzorgen.

----------------------------

Mocht je geen 17,50 over hebben voor dit feest dan verdien je het eigenlijk niet om te komen, maar toch...... Voor de echte liefhebber (zonder geld) toch nog een mogelijkheid om niets te hoeven missen: Gastenlijst

Posted by SnuggLe on Sep-23-2004 17:28:

quote:
Originally posted by Tim81
Mocht je geen 17,50 over hebben voor dit feest dan verdien je het eigenlijk niet om te komen, maar toch...... Voor de echte liefhebber (zonder geld) toch nog een mogelijkheid om niets te hoeven missen: Gastenlijst

Die heb ik al

quote:
Originally posted by Tim81
WATJE!!

Kom jij nou eerst maar een keer een bier drinken met je champignonnenkapsel Dus spreek me ff aan lullo!

Posted by magrec on Sep-23-2004 17:40:

Ja idd wordt tijd dat ik een aantal ta'ers ga zien!

Posted by HiGH_NrG on Sep-23-2004 18:51:

quote:
Ja idd wordt tijd dat ik een aantal ta'ers ga zien!

Die kom je daar vast wel tegen...

Posted by SnuggLe on Sep-23-2004 19:38:

Ja is het niet weer een keer tijd voor een meeting????
Ik bedoel, de meesten kennen elkaar toch wel die gaan, maar we hebben nooit iedereen een keer **gezellie** (;-)) bij elkaar! Lijkt mij in ieder geval wel cool.

Wie komen er allemaal?
Volgensmij Djeebie, High_NRG, Emre, Tim, SnuggLe, Magrec, PartyHardy, Lex, 303, Tijs08, Phortje, Matthijs... (en Remy-D, maar die schoppen we gewoon )
Komt onze 'ik lul door alles heen'-Hitman nog?

Tenminste, volgensmij zijn dit de namen

Posted by magrec on Sep-23-2004 20:23:

Komt remy ook??? GEIL!!

maarre ik hoop dat sander de skylark remix van deepsky - talk like a stranger draait dan is de avond al goed!!!

Posted by Djeebie on Sep-23-2004 20:30:

Ik loop jullie wel weer gewoon tegen het lijf dan denk ik Ik weet niet precies hoe laat ik er zal zijn, maar waarschijnlijk tussen 11 en 12 uur.

Posted by tijs08 on Sep-23-2004 20:33:

quote:
maarre ik hoop dat sander de skylark remix van deepsky - talk like a stranger draait dan is de avond al goed!!!

Inderdaad dat word echt knallen dan, helemaal toppie dus!!

Djeebie,
High_NRG,
Emre,
Tim,
SnuggLe,
Magrec,
PartyHardy,
Lex,
303,
Tijs08,
Phortje,
Matthijs

goh laten we meeten idd, ken 99% van bovenstaande namen nl. nog niet

(het zijn btw wel altijd dezelfde mensen, errg gezellig altijd btw )

Posted by Frankisback on Sep-23-2004 21:05:

Evil1

ik moet zaterdag plotseling werken en nu dus hier naar toe en baal er heel flink van

Posted by SnuggLe on Sep-23-2004 21:12:

quote:
Originally posted by tijs08
Inderdaad dat word echt knallen dan, helemaal toppie dus!!

Djeebie,
High_NRG,
Emre,
Tim,
SnuggLe,
Magrec,
PartyHardy,
Lex,
303,
Tijs08,
Phortje,
Matthijs

goh laten we meeten idd, ken 99% van bovenstaande namen nl. nog niet

(het zijn btw wel altijd dezelfde mensen, errg gezellig altijd btw )

Ja klopt, heb ik ook hoor (al heb ik Phortje volgensmij nog nooit gezien, niet zeker, en Matthijs en Tim nooit), maar we hebben nooit IEDEREEN bij elkaar, en dat zou best lachen zijn

Kunnen we niet effe een meetingplek afspreken ofzo, het zijn toch alleen maar relaxte lui bij elkaar (want alle eikels komen bij Armin ik moet even rellen, ben het bijna verleerd )

Dus, wat zegt u ervan?
Djeebie, jointje roken!???

Posted by SnuggLe on Sep-23-2004 21:18:

quote:
Originally posted by Frankisback
ik moet zaterdag plotseling werken en nu dus hier naar toe en baal er heel flink van

Ja ja ja lul je d'r maar onderuit!

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »