TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Köpråd - CDs & mixer
Pages (2): « 1 [2]
Thx 
Så skönt att äntligen beställt efter allt velande och all "research"! 
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Efter mycket om och men så har jag nu beställt 2st Pioneer CDJ-1000Mk2.or, 1st Numark DXM-06 och ett par Numark PHX ![]() Vill ha dom nuuuuuuuuu! |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Bra att du valde CDJ-1000 och inte numarks förskräckliga leksaksliknande speldon.... |
nä, jag tycker de e synd att du inte körde på CDX:en, men det e ju dina pengar... du lär dock bli mycket nöjd med de andra spelarna osso...
CDJ1000MKII är sjukt dyrt men klart värt pengarna.
den får 5/5 av alla kända DJ's i Holland. vore lite skumt om Numarks spelare är bättre då 
| quote: |
| Originally posted by ScuL CDJ1000MKII är sjukt dyrt men klart värt pengarna. den får 5/5 av alla kända DJ's i Holland. vore lite skumt om Numarks spelare är bättre då |

| quote: |
| Originally posted by ScuL CDJ1000MKII är sjukt dyrt men klart värt pengarna. den får 5/5 av alla kända DJ's i Holland. vore lite skumt om Numarks spelare är bättre då |
)
under 20k kr?? 
Numark DXM06 är 279€ här och CDJ1000MKII koster jävla 1299€ (!!)
summa = nästan 3000€ då
| quote: |
| Originally posted by Smekbar (nu kommer jag med stor sannolikhet bli slaktad här ) |

| quote: |
jag säger inte att CDJ1000MKII är dålig, verkligen inte.. jag tycker den e grym, jag tycker dock att CDXen verkar bättre.. har tyvärr inte haft möjlighet att testa den... |

| quote: |
sen e det ju som så att CDXen riktar sig mycket till Scratchdeejays och den har fått grymt bra kritik av "eliten" bland dem, vilket de andra cd-spelarna i den här klassen inte har... och, scratchdeejays "använder" spelarna mer så att säga, så det vet nog vad de snackar om... |

Det här är väl det ända rätta sättet att avsluta tråden på antar jag

snygg mixer..
o fan jag har den själv 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.