TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny klubb i Danmark
Pages (2): « 1 [2]
Helvete! detta har jag sett fram emot t.o.m mer �n jag gjorde inf�r Tiesto i Malm�
f�rs�kte ringa bitchen idag men det gick inte s� bra. s� det blir nget f�r min del *gr�t smiley*
Bitchen verkar ha gr�vt ner sig eller n�t...
Men vaffan, om du sett fram emot det s� mkt, s� dra dit! Sj�lv kurerar jag en f�rkylning, s� jag kan inte 
som sagt �r mina polare hiphop �lskare, och jag har ingen lust att g� sj�lv. d�rf�r hoppades jag att �tminstone n�gon h�rifr�n skulle nappa.
jag t�nkte att det var dags f�r mig att ordna en liten �verraskning f�r oss SWETOR, s� jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA g�ng. han skulle �verraska oss med att sl�ppa in oss i "vip omr�det" ifall vi inte �r f�r m�nga
ja, nu �r vi garanterat inte f�r m�nga
aja, kanske jag drar �nd�...
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity som sagt �r mina polare hiphop �lskare, och jag har ingen lust att g� sj�lv. d�rf�r hoppades jag att �tminstone n�gon h�rifr�n skulle nappa. jag t�nkte att det var dags f�r mig att ordna en liten �verraskning f�r oss SWETOR, s� jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA g�ng. han skulle �verraska oss med att sl�ppa in oss i "vip omr�det" ifall vi inte �r f�r m�nga ja, nu �r vi garanterat inte f�r m�nga aja, kanske jag drar �nd�... |
kanske n�gra NOLL�NTOR skulle kommit ocks� tror du?
aja, ska f�rs�ka igen n�r Above & Beyond kommer. men det blir s�klart inte h�lften s� grymt som Agnelli & Nelson 
var tydligen r�tt lite folk d�r, k�penhamnarna verkar helt ha tappat lusten f�r melodic trance. s� f�r se hur l�nge det h�ller 
d�rf�r �r det viktigt att vi SWETOR dyker upp vid n�sta tillf�lle och visar alla hur glada vi �r att festa loss 
| Originally posted by Funfrock var tydligen r�tt lite folk d�r, k�penhamnarna verkar helt ha tappat lusten f�r melodic trance. s� f�r se hur l�nge det h�ller |
| Originally posted by reveal K�nns inte som att de g�r tillr�ckligt med reklam heller... |
var inte orolig vi l�r nog f� anledning till SWETA-fest senare i h�st 
det tvivlar jag inte p� 
ye it was pretty sad not that many ppl showed up, though i had a great time! so i really hope that the club will get some more backup and have more visitors the next few times, if it should be able to continue!
I want to come when Krisian Nielsen is spinning but my friends only want Above & Beyond so that's probably when I'll go 
FANJ�VLAR!
jag har precis snackat med Kristian Nielsen och Niklas Harding, residenter p� Klub Tomat, och dom ska st�nga! alldeles f�r lite folk kommer p.g.a den d�liga promotionen plus att torsdag �r en d�lig dag att ordna fester p�. helvete 
Alright, jag drar till Tomat ikv�ll, ifall n�gon ska dit sl� en signal 0704-096196 s� kan vi m�tas. det blir en helsk�n kv�ll, sista chansen att h�ra trance p� ett bra tag i danmark. med lite tur ska jag ocks� lira en halvtimma
kom en kom alla 
fy fan va grymme fedt
s� kul har jag nog aldrig haft h�r i skandinavien som inatt! och mitt i vimlet tr�ffar man p� Irish, kan ju inte bli b�ttre
dock var det p� tok f�r lite folk d�r, som vanligt 
Trevligt att tr�ffas CJ!
Ja, fy vad tomt det var ig�r. N�r jag kom dit kl. 00.00 var d�r endast en DJ och dennes kompis d�r. Sedan kom det lite fler men det var knappast mycket att h�nga i granen precis. Jag spelade bara en timme utav mina utlovade 3 pga av strul med line-upen. Inte f�r att det g�r s� mycket. Egentligen skulle Andreas H spelat men han har ju tyv�rr blivit sjuk. Men det var �nd� ganska ok. Att spela �r ju alltid roligt hehe.
hehehe det �r lite grann mitt fel att du bara fick k�ra en timme 
| Originally posted by CJ InterCity sista chansen att h�ra trance p� ett bra tag i danmark. |
EDIT: sista chansen att h�ra BRA trance d�