TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny klubb i Danmark
Pages (2): « 1 [2]

Posted by CJ InterCity on Sep-30-2004 17:09:

Helvete! detta har jag sett fram emot t.o.m mer �n jag gjorde inf�r Tiesto i Malm�

f�rs�kte ringa bitchen idag men det gick inte s� bra. s� det blir nget f�r min del *gr�t smiley*

Posted by reveal on Sep-30-2004 17:14:

Bitchen verkar ha gr�vt ner sig eller n�t...

Men vaffan, om du sett fram emot det s� mkt, s� dra dit! Sj�lv kurerar jag en f�rkylning, s� jag kan inte

Posted by CJ InterCity on Sep-30-2004 17:30:

som sagt �r mina polare hiphop �lskare, och jag har ingen lust att g� sj�lv. d�rf�r hoppades jag att �tminstone n�gon h�rifr�n skulle nappa.

jag t�nkte att det var dags f�r mig att ordna en liten �verraskning f�r oss SWETOR, s� jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA g�ng. han skulle �verraska oss med att sl�ppa in oss i "vip omr�det" ifall vi inte �r f�r m�nga ja, nu �r vi garanterat inte f�r m�nga aja, kanske jag drar �nd�...

Posted by reveal on Sep-30-2004 17:31:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
som sagt �r mina polare hiphop �lskare, och jag har ingen lust att g� sj�lv. d�rf�r hoppades jag att �tminstone n�gon h�rifr�n skulle nappa.

jag t�nkte att det var dags f�r mig att ordna en liten �verraskning f�r oss SWETOR, s� jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA g�ng. han skulle �verraska oss med att sl�ppa in oss i "vip omr�det" ifall vi inte �r f�r m�nga ja, nu �r vi garanterat inte f�r m�nga aja, kanske jag drar �nd�...

Du skulle nog sagt det direkt, s� hade s�kert fler nappat

Posted by CJ InterCity on Sep-30-2004 18:28:

kanske n�gra NOLL�NTOR skulle kommit ocks� tror du?

aja, ska f�rs�ka igen n�r Above & Beyond kommer. men det blir s�klart inte h�lften s� grymt som Agnelli & Nelson

Posted by Funfrock on Oct-02-2004 08:00:

var tydligen r�tt lite folk d�r, k�penhamnarna verkar helt ha tappat lusten f�r melodic trance. s� f�r se hur l�nge det h�ller

Posted by CJ InterCity on Oct-02-2004 08:51:

d�rf�r �r det viktigt att vi SWETOR dyker upp vid n�sta tillf�lle och visar alla hur glada vi �r att festa loss

Posted by reveal on Oct-02-2004 10:00:

quote:
Originally posted by Funfrock
var tydligen r�tt lite folk d�r, k�penhamnarna verkar helt ha tappat lusten f�r melodic trance. s� f�r se hur l�nge det h�ller

K�nns inte som att de g�r tillr�ckligt med reklam heller...

Posted by CJ InterCity on Oct-02-2004 11:29:

quote:
Originally posted by reveal
K�nns inte som att de g�r tillr�ckligt med reklam heller...

dom kanske r�knade med trance-forumen att g�ra det

Posted by Funfrock on Oct-03-2004 14:56:

var inte orolig vi l�r nog f� anledning till SWETA-fest senare i h�st

Posted by CJ InterCity on Oct-04-2004 07:15:

det tvivlar jag inte p�

Posted by Niklas Harding on Oct-04-2004 07:52:

ye it was pretty sad not that many ppl showed up, though i had a great time! so i really hope that the club will get some more backup and have more visitors the next few times, if it should be able to continue!

Posted by CJ InterCity on Oct-05-2004 14:02:

I want to come when Krisian Nielsen is spinning but my friends only want Above & Beyond so that's probably when I'll go

Posted by CJ InterCity on Oct-08-2004 14:25:

FANJ�VLAR!

jag har precis snackat med Kristian Nielsen och Niklas Harding, residenter p� Klub Tomat, och dom ska st�nga! alldeles f�r lite folk kommer p.g.a den d�liga promotionen plus att torsdag �r en d�lig dag att ordna fester p�. helvete

Posted by CJ InterCity on Oct-14-2004 17:32:

Alright, jag drar till Tomat ikv�ll, ifall n�gon ska dit sl� en signal 0704-096196 s� kan vi m�tas. det blir en helsk�n kv�ll, sista chansen att h�ra trance p� ett bra tag i danmark. med lite tur ska jag ocks� lira en halvtimma

kom en kom alla

Posted by CJ InterCity on Oct-15-2004 03:38:

fy fan va grymme fedt s� kul har jag nog aldrig haft h�r i skandinavien som inatt! och mitt i vimlet tr�ffar man p� Irish, kan ju inte bli b�ttre

dock var det p� tok f�r lite folk d�r, som vanligt

Posted by Johan (DJ Irish) on Oct-15-2004 09:16:

Trevligt att tr�ffas CJ!

Ja, fy vad tomt det var ig�r. N�r jag kom dit kl. 00.00 var d�r endast en DJ och dennes kompis d�r. Sedan kom det lite fler men det var knappast mycket att h�nga i granen precis. Jag spelade bara en timme utav mina utlovade 3 pga av strul med line-upen. Inte f�r att det g�r s� mycket. Egentligen skulle Andreas H spelat men han har ju tyv�rr blivit sjuk. Men det var �nd� ganska ok. Att spela �r ju alltid roligt hehe.

Posted by CJ InterCity on Oct-15-2004 19:25:

hehehe det �r lite grann mitt fel att du bara fick k�ra en timme

Posted by Funfrock on Oct-16-2004 12:45:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
sista chansen att h�ra trance p� ett bra tag i danmark.

du kan ju alltid �ka och r�jja till hypertraxx ikv�ll

Posted by CJ InterCity on Oct-16-2004 16:20:

EDIT: sista chansen att h�ra BRA trance d�

Pages (2): « 1 [2]