TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund hösten 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »
För tidigt.
Ska se vad som kan göras åt datumet.
| quote: |
| Originally posted by Andreas.H Ska se vad som kan göras åt datumet. |
tja datumen har vi ju haft uppe i över en månad iallafall. 12 Nov-spelningen la jag upp 4 Sep...
Vore ju hemskt synd om två trance-events skulle lyckas med konsten att krocka med varandra i lilla Skåne 
Ikväll smäller det
Kommer spela in mitt set o posta här sen för de som är intresserade... Kommer bli ganska mycket eget ikväll tror jag, beroende på hur jag och cd-spelarna kommer överens...
Hoppas alla som har möjlighet att komma kommer... Blir ju roligast så eller? 
såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit?
klart man ska dit
ska bli najsigt, miss dilemma spelar ju sen också... dödsskönt 
| Originally posted by Funfrock såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit? |

Jag är där 
| Originally posted by reveal Jag är där |
lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia
. Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till.
| Originally posted by Funfrock lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till. |
om inget oförutsägbart händer så lär vi synas där eller blir det TA-party innan? 
| Originally posted by Funfrock om inget oförutsägbart händer så lär vi synas där eller blir det TA-party innan? |
| Originally posted by reveal Ivar har väl tvingats anordna förfest? |
så det e bara till att dyka upp ifall ni ska med till amnesia
ska på en annan förfest också men kan du inte PMa en vägbeskrivning så kanske jag tittar förbi er också 
var ligger den har rolig trancefester nar jag var i Lund tva ar sen!
ah skit we did visit, what was it reveal - ostgota right near your house. that sucked as i enjoyed that visit. just never realized you were no more that 3 blocks away|
| Originally posted by biznology ah skit we did visit, what was it reveal - ostgota right near your house. that sucked as i enjoyed that visit. just never realized you were no more that 3 blocks away| |
ååååå så var det snart dax igen.
Comeback för mig ikväll! nu jävlar. Såå sugen man varit, inget AmnesiA på 5 månader för mig!
Och ikväll blir det nog riktigt bra oxå, först nyman med trance o hardtrance, sen Irish med mer hardtrance/techtrance och till sist techno med dilemma!
Nu bor jag dessutom precis ovanför högtalarna i lokalen, hehe, går knappt att va på mitt rum när man drar på där nere!
| Originally posted by eXton Och ikväll blir det nog riktigt bra oxå, först nyman med trance o hardtrance, sen Irish med mer hardtrance/techtrance och till sist techno med dilemma! |
Ses ikväll!
nja vad jag vet så har ingen annan sagt något om ett spelschema sen tycker jag det är rätt självklart att den som reser från stockholm får spela på "bättre" tid. Sen tror jag det funkar bättre att köra hårdare allteftersom kvällen går framåt...
och nu börjar den! *pyyyys* andra ölen!
| Originally posted by eXton och nu börjar den! *pyyyys* andra ölen! |
förfest i full gång, med hela fantastiska TRE personer!
Se till o släpa dig hit nu johan, ditt as. 
| Originally posted by Smekbar förfest i full gång, med hela fantastiska TRE personer! Se till o släpa dig hit nu johan, ditt as. |
¨Fan önskar jag kunde vart med där... fan... sugen på bira nu jag me... ÄR så fest sugen men de blir sjukt lugnt för mig tyvärr 
| Originally posted by Dj_Irish Bäst för dig! |