TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund hösten 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Andreas.H on Oct-06-2004 17:32:

För tidigt.

Ska se vad som kan göras åt datumet.

Posted by reveal on Oct-06-2004 17:39:

quote:
Originally posted by Andreas.H
Ska se vad som kan göras åt datumet.

Ok, låter fint!

Posted by eXton on Oct-06-2004 17:44:

tja datumen har vi ju haft uppe i över en månad iallafall. 12 Nov-spelningen la jag upp 4 Sep...

Vore ju hemskt synd om två trance-events skulle lyckas med konsten att krocka med varandra i lilla Skåne

Posted by Smekbar on Oct-29-2004 17:43:

Ikväll smäller det Kommer spela in mitt set o posta här sen för de som är intresserade... Kommer bli ganska mycket eget ikväll tror jag, beroende på hur jag och cd-spelarna kommer överens... Hoppas alla som har möjlighet att komma kommer... Blir ju roligast så eller?

Posted by Funfrock on Nov-09-2004 16:57:

såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit?

Posted by Smekbar on Nov-09-2004 17:42:

klart man ska dit ska bli najsigt, miss dilemma spelar ju sen också... dödsskönt

Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-09-2004 19:38:

quote:
Originally posted by Funfrock
såg att Irish spelar på fredag. Nån som ska dit?

Jag spelar även på www.tranceairwaves.com om en ca 20 minuter

Posted by reveal on Nov-10-2004 11:07:

Jag är där

Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-10-2004 12:06:

quote:
Originally posted by reveal
Jag är där

Bäst för dig!

Posted by Funfrock on Nov-10-2004 17:06:

lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till.

Posted by sipowitz on Nov-10-2004 18:07:

quote:
lär dyka upp också.. en skam att jag fortfarande inte har varit på amnesia . Kan man kolla om man är medlem på något sätt, minns inte ifall jag blev medlem, eller kanske bara är att registrera sig en gång till.

Registrera med samma information så kommer det upp ett felmeddelande om du redan är registrerad.

Posted by Funfrock on Nov-11-2004 17:25:

om inget oförutsägbart händer så lär vi synas där eller blir det TA-party innan?

Posted by reveal on Nov-11-2004 17:32:

quote:
om inget oförutsägbart händer så lär vi synas där eller blir det TA-party innan?

Ivar har väl tvingats anordna förfest?

Posted by Smekbar on Nov-11-2004 20:04:

quote:
Originally posted by reveal
Ivar har väl tvingats anordna förfest?

japp det e förfest hos mig så det e bara till att dyka upp ifall ni ska med till amnesia

Posted by Funfrock on Nov-11-2004 21:28:

ska på en annan förfest också men kan du inte PMa en vägbeskrivning så kanske jag tittar förbi er också

Posted by biznology on Nov-12-2004 15:13:

var ligger den har rolig trancefester nar jag var i Lund tva ar sen!

ah skit we did visit, what was it reveal - ostgota right near your house. that sucked as i enjoyed that visit. just never realized you were no more that 3 blocks away|

Posted by reveal on Nov-12-2004 16:34:

quote:
Originally posted by biznology
ah skit we did visit, what was it reveal - ostgota right near your house. that sucked as i enjoyed that visit. just never realized you were no more that 3 blocks away|

It was Västgöta I think... But AmnesiA existed back then, perhaps just you were here between events?

Posted by eXton on Nov-12-2004 17:51:

ååååå så var det snart dax igen.
Comeback för mig ikväll! nu jävlar. Såå sugen man varit, inget AmnesiA på 5 månader för mig!

Och ikväll blir det nog riktigt bra oxå, först nyman med trance o hardtrance, sen Irish med mer hardtrance/techtrance och till sist techno med dilemma!

Nu bor jag dessutom precis ovanför högtalarna i lokalen, hehe, går knappt att va på mitt rum när man drar på där nere!

Posted by reveal on Nov-12-2004 18:01:

quote:
Originally posted by eXton
Och ikväll blir det nog riktigt bra oxå, först nyman med trance o hardtrance, sen Irish med mer hardtrance/techtrance och till sist techno med dilemma!

Hmm. fick för mig att Dilemma var först, och det hade fler som jag snackade med fått för sig... aja, du lär veta bäst Ses ikväll!

Posted by eXton on Nov-12-2004 18:09:

nja vad jag vet så har ingen annan sagt något om ett spelschema sen tycker jag det är rätt självklart att den som reser från stockholm får spela på "bättre" tid. Sen tror jag det funkar bättre att köra hårdare allteftersom kvällen går framåt...

och nu börjar den! *pyyyys* andra ölen!

Posted by reveal on Nov-12-2004 18:17:

quote:
Originally posted by eXton
och nu börjar den! *pyyyys* andra ölen!

Jag har match imorgon, sluta fresta mig.

Posted by Smekbar on Nov-12-2004 19:38:

förfest i full gång, med hela fantastiska TRE personer! Se till o släpa dig hit nu johan, ditt as.

Posted by reveal on Nov-12-2004 19:50:

quote:
Originally posted by Smekbar
förfest i full gång, med hela fantastiska TRE personer! Se till o släpa dig hit nu johan, ditt as.

Bah. Kommer snart med hundmaten till Einar.

Posted by SteveTranz4ever on Nov-12-2004 21:45:

¨Fan önskar jag kunde vart med där... fan... sugen på bira nu jag me... ÄR så fest sugen men de blir sjukt lugnt för mig tyvärr

Posted by reveal on Nov-13-2004 01:46:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Bäst för dig!

Hur var det nu - var det du eller var det jag som knappt kom alls?

Flera SweTA-folk på plats: reveal, Smekbar, Funfrock, eXton... och en aning DJ_Irish också

Pages (3): « 1 [2] 3 »