TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by reveal on Sep-26-2004 20:30:

Det blir alltid bra... Jag har inget emot psy p� dansgolvet heller, �ven om det inte �r n�got jag aktivt lyssnar p�

Posted by Laszlo on Sep-26-2004 20:40:

Nej fy fan allts�, detta var allts� riktigt j�vla sura nyheter...som Jofawe sa, bara en eventuell Carl Cox som nu i s� fall skulle kunna f� mig att �ka p� denna resan....glowsticks och en massa annan flouroserande j�vla krims-krams �r inte min grej. Det l�r vi ju se en hel del av om det blir en psy-kryssning.

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2004 20:45:

Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik p� hela kryssen.. s� har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...

Upp med hakan nu

Posted by jofawe on Sep-26-2004 21:02:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Upp med hakan nu

f�r hoppas det.. Fast jag tror inte Mondaybar s�nker sin kajuta s� l�tt

Posted by Connector on Sep-26-2004 21:04:

Jag glider g�rna med om det finns plats i n�gon hytt Infected regerar ju stenh�rt!

Posted by reveal on Sep-26-2004 21:05:

quote:
Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik p� hela kryssen.. s� har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...

Upp med hakan nu

Jepp, joina mig o Steve i glada g�nget nu Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag � Steve ska ha Minttu-fest som ni inte f�r missa

Posted by Connector on Sep-26-2004 21:08:

quote:
Originally posted by reveal
Jepp, joina mig o Steve i glada g�nget nu Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag � Steve ska ha Minttu-fest som ni inte f�r missa

mmmm Mintuu.... gaaarrhhh (Homer simpson style)...

JAG �R GLAAAD! VILL VARA MED I G�NGET

Posted by jofawe on Sep-26-2004 21:18:

quote:
Originally posted by reveal

reveal .. allts� .. jatack

Posted by Vizay on Sep-27-2004 00:33:

om inte mbar drar dit n�gra riktigt bra namn inom dom andra stilarna s� tror jag att dom skjuter sig lite i foten.

som jofawe sa s� �r m�nga av sveriges psydiggare idag 20-. Det finns m�nga �ldre ocks� men de flesta g�r inte p� festerna l�ngre just pga. de n allt yngre skaran som ansluter sig.

sen f�rst�r jag inte varf�r dom ska k�ra psy �verhuvud taget, finns det inte nog med psy i sverige redan i j�mf�relse med trance, house, progg techno osv...
har varit minst en psyfest varje vecka nu sedan i maj n�n g�ng, inte direkt samma m�ngd p� dom andra stilarna.

Posted by Gate 42 on Sep-27-2004 03:13:

Wohoho! IM p� kryssning. Detta g�r ju att man �nnu mer vill �ka ju. �r inget "psy-freak". Men IM och AP ( ) har man ju lyssnat p� i �ratal, ska bli j�tte kul och se dem (om detta �r offeciellt det vill s�ga)..

Tror inte Monday Bar skjuter sig i foten f�r detta, dessutom vet vi ju att det kommer vara minst 16 andra DJ's bara i sailor's pub, och de kommer ju alla ha en alldeles egen stil

Posted by Hauken on Sep-27-2004 07:24:

Humm oke.. men �r det pass eller legg dom kollar?

iaf jag kan komma ombord med vanligt legg �r det absolut inga problem f�r mig att vara 20.

Posted by SWE_TRANCE on Sep-27-2004 07:53:

Ciao!

Detta blir troligtvis min Mbar premi�rkryss
Om dom nu skulle k�ra lite psy s� skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! V�ntar med sp�nning p� linan...
Den skulle v�l sl�ppas idag?

Posted by SteveTranz4ever on Sep-27-2004 08:08:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ciao!

Detta blir troligtvis min Mbar premi�rkryss
Om dom nu skulle k�ra lite psy s� skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! V�ntar med sp�nning p� linan...
Den skulle v�l sl�ppas idag?

Ja som de l�t p� MBar s� ska linan sl�ppas idag om det sista stora namnet tackar ja till deras "erbjudande"...

Som Viz & Jof n�mde (den dynamiska duon) s� �r v�l psy publiken ofta yngre, mycket pga. dom arrangeras som skogsfester eller fester utan alkohol osv. och d�rf�r inte kr�ver n�gon �ldersgr�ns.

Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig sj�lva i foten... det �r dom f�r smarta f�r !

Posted by Vizay on Sep-27-2004 11:30:

quote:
Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig sj�lva i foten... det �r dom f�r smarta f�r !

dom tar in psy p� b�ten...nuff said!

n�e men f�r � va helt allavarlig s� l�r det v�l bli full b�t igen, tror det �r mer �n musiken som avg�r.
Det jag �r skeptisk till �r vilken sorts folk som kommer p�. vissa psytomtar �r f�r j�vla mycket

s�vida inte n�tt annat riktigt stort namn dyker upp s� kommer nog inte jag f�rs�ka ta mig ombord iaf, hade hoppats p� typ cox eller BT men de e v�l mer �nskedr�mmande �n realistiskt

Posted by Amnezia on Sep-27-2004 18:36:

sheiit...vilken besvikelse om Infected blir det "stora" dragpl�stret. som folk tidigare sagt har ju psy aldrig varit direkt n�gon bristvara h�r i landet och om dom g�r det till "huvudgrejen" p� kryssen som har varit en av f� rena, riktiga klubbfester vi har i landet vore det riktigt trist...=)

nu e ju inte hoppet ute �n f�r linan e ju inte sl�ppt men mjae...tveksam

n�n som vet n�tt om smc btw???

Posted by reveal on Sep-27-2004 19:28:

Har lagt m�rke till att anv�ndaren "MondayBar" har spanat in TA ett par dagar nu, han/hon kanske skulle kunna komma med info/kommenterar?

Posted by MondayBar on Sep-27-2004 19:28:

King Fler namn till kryssen...

Lugn, det kommer fler dragpl�ster till kryssen. Bara f�r att n�gon lyckats snoka r�tt p� ETT namn till ETT av golven betyder det inte att det �r det enda stora vi bokat. Infected �r den st�rsta bokningen in psytrance, javisst, men vi har fler golv.

S� fort alla namn �r klara s� g�r vi ut med hela linan, f�rhoppningsvis redan imorgon tisdag.

Det allra st�rsta namnet �r dock bokat och klart och det �r inte psytrance, det kan vi garantera!

Posted by Gate 42 on Sep-27-2004 19:32:

^ Se, det visste jag v�l. Sen att jag hade �kt p� kryssningen �ven om IM var den enda gruppen/dj som var d�r, men det �r ju en annan sak

Ska bli megaintressant att se linan, kan knappt b�rja mig

Posted by reveal on Sep-27-2004 19:33:

Hoppas p� trance modell riktigt h�rd

Posted by SteveTranz4ever on Sep-27-2004 20:13:

Re: Fler namn till kryssen...

quote:
Originally posted by MondayBar
Lugn, det kommer fler dragpl�ster till kryssen. Bara f�r att n�gon lyckats snoka r�tt p� ETT namn till ETT av golven betyder det inte att det �r det enda stora vi bokat. Infected �r den st�rsta bokningen in psytrance, javisst, men vi har fler golv.

S� fort alla namn �r klara s� g�r vi ut med hela linan, f�rhoppningsvis redan imorgon tisdag.

Det allra st�rsta namnet �r dock bokat och klart och det �r inte psytrance, det kan vi garantera!

Haha... vad var de jag sa MBar kan man lita p� !

Fotnot: Sm�rar inte, s�ger bara som de e

Posted by Laszlo on Sep-27-2004 20:54:

Re: Fler namn till kryssen...

quote:
Originally posted by MondayBar Det allra st�rsta namnet �r dock bokat och klart och det �r inte psytrance, det kan vi garantera!

Sn�lla sn���lla s�g att det �r Carl Cox......h�ller alla j�vla tummar och t�r som finns

Posted by jofawe on Sep-27-2004 21:17:

Re: Re: Fler namn till kryssen...

quote:
Originally posted by Laszlo
Sn�lla sn���lla s�g att det �r Carl Cox......h�ller alla j�vla tummar och t�r som finns

mina med

Posted by verminator on Sep-28-2004 04:30:

cox... �sj hehe.. blir for kommers

skal man booke, book noe bra hvertfall..

noe typ umek / villalobos / hardcell&grindvik live etc..

Posted by SteveTranz4ever on Sep-28-2004 06:36:

quote:
Originally posted by verminator
cox... �sj hehe.. blir for kommers

skal man booke, book noe bra hvertfall..

noe typ umek / villalobos / hardcell&grindvik live etc..

Klart ni ska boka... de ska ni g�ra i vilket fall som helst, ingen riktig kryss utan drita Norrm�n

Posted by dbl on Sep-28-2004 09:50:

hur mycket pengar g�r det p� typ.... med allt d�.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan t�nkas spendera p�...

funderar p� om man skulle ta o f�rs�ka h�nga med..
och om infected kommer spela s� finns det chans att jag kan f� med mig en polare ocks� n�mligen

men det e ju det att man m�ste ju ha pengar ocks�.. baaaaah

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »