TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Det blir alltid bra...
Jag har inget emot psy p� dansgolvet heller, �ven om det inte �r n�got jag aktivt lyssnar p�
Nej fy fan allts�, detta var allts� riktigt j�vla sura nyheter...som Jofawe sa, bara en eventuell Carl Cox som nu i s� fall skulle kunna f� mig att �ka p� denna resan....glowsticks och en massa annan flouroserande j�vla krims-krams �r inte min grej. Det l�r vi ju se en hel del av om det blir en psy-kryssning.
Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik p� hela kryssen.. s� har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar...
Upp med hakan nu 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Upp med hakan nu |
Jag glider g�rna med om det finns plats i n�gon hytt
Infected regerar ju stenh�rt!
| Originally posted by SteveTranz4ever Men de blir ju aldrig enbart en typ av musik p� hela kryssen.. s� har det aldrig vart... har alltid vart minst 3 olika stilar... Upp med hakan nu |
Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag � Steve ska ha Minttu-fest som ni inte f�r missa
| Originally posted by reveal Jepp, joina mig o Steve i glada g�nget nu Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag � Steve ska ha Minttu-fest som ni inte f�r missa |
| Originally posted by reveal Jepp, joina mig o Steve i glada g�nget nu Kryssningarna blir alltid balla, plus att jag � Steve ska ha Minttu-fest som ni inte f�r missa |
om inte mbar drar dit n�gra riktigt bra namn inom dom andra stilarna s� tror jag att dom skjuter sig lite i foten.
som jofawe sa s� �r m�nga av sveriges psydiggare idag 20-. Det finns m�nga �ldre ocks� men de flesta g�r inte p� festerna l�ngre just pga. de n allt yngre skaran som ansluter sig.
sen f�rst�r jag inte varf�r dom ska k�ra psy �verhuvud taget, finns det inte nog med psy i sverige redan i j�mf�relse med trance, house, progg techno osv...
har varit minst en psyfest varje vecka nu sedan i maj n�n g�ng, inte direkt samma m�ngd p� dom andra stilarna.
Wohoho! IM p� kryssning. Detta g�r ju att man �nnu mer vill �ka ju. �r inget "psy-freak". Men IM och AP (
) har man ju lyssnat p� i �ratal, ska bli j�tte kul och se dem (om detta �r offeciellt det vill s�ga)..
Tror inte Monday Bar skjuter sig i foten f�r detta, dessutom vet vi ju att det kommer vara minst 16 andra DJ's bara i sailor's pub, och de kommer ju alla ha en alldeles egen stil 
Humm oke.. men �r det pass eller legg dom kollar?
iaf jag kan komma ombord med vanligt legg �r det absolut inga problem f�r mig att vara 20.
Ciao!
Detta blir troligtvis min Mbar premi�rkryss 
Om dom nu skulle k�ra lite psy s� skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! V�ntar med sp�nning p� linan...
Den skulle v�l sl�ppas idag?
| Originally posted by SWE_TRANCE Ciao! Detta blir troligtvis min Mbar premi�rkryss ![]() Om dom nu skulle k�ra lite psy s� skulle inte jag bli ledsen iaf, alltid schysst att "partajja" till! V�ntar med sp�nning p� linan... Den skulle v�l sl�ppas idag? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men som sagt.... tror Icke att MBar skjuter sig sj�lva i foten... det �r dom f�r smarta f�r ! |

sheiit...vilken besvikelse om Infected blir det "stora" dragpl�stret.
som folk tidigare sagt har ju psy aldrig varit direkt n�gon bristvara h�r i landet och om dom g�r det till "huvudgrejen" p� kryssen som har varit en av f� rena, riktiga klubbfester vi har i landet vore det riktigt trist...=)
nu e ju inte hoppet ute �n f�r linan e ju inte sl�ppt men mjae...tveksam
n�n som vet n�tt om smc btw???
Har lagt m�rke till att anv�ndaren "MondayBar" har spanat in TA ett par dagar nu, han/hon kanske skulle kunna komma med info/kommenterar? 
Fler namn till kryssen...
Lugn, det kommer fler dragpl�ster till kryssen. Bara f�r att n�gon lyckats snoka r�tt p� ETT namn till ETT av golven betyder det inte att det �r det enda stora vi bokat. Infected �r den st�rsta bokningen in psytrance, javisst, men vi har fler golv.
S� fort alla namn �r klara s� g�r vi ut med hela linan, f�rhoppningsvis redan imorgon tisdag.
Det allra st�rsta namnet �r dock bokat och klart och det �r inte psytrance, det kan vi garantera!
^ Se, det visste jag v�l. Sen att jag hade �kt p� kryssningen �ven om IM var den enda gruppen/dj som var d�r, men det �r ju en annan sak 
Ska bli megaintressant att se linan, kan knappt b�rja mig 
Hoppas p� trance modell riktigt h�rd 
Re: Fler namn till kryssen...
| Originally posted by MondayBar Lugn, det kommer fler dragpl�ster till kryssen. Bara f�r att n�gon lyckats snoka r�tt p� ETT namn till ETT av golven betyder det inte att det �r det enda stora vi bokat. Infected �r den st�rsta bokningen in psytrance, javisst, men vi har fler golv. S� fort alla namn �r klara s� g�r vi ut med hela linan, f�rhoppningsvis redan imorgon tisdag. Det allra st�rsta namnet �r dock bokat och klart och det �r inte psytrance, det kan vi garantera! |
MBar kan man lita p� !
Re: Fler namn till kryssen...
| Originally posted by MondayBar Det allra st�rsta namnet �r dock bokat och klart och det �r inte psytrance, det kan vi garantera! |
Re: Re: Fler namn till kryssen...
| Originally posted by Laszlo Sn�lla sn���lla s�g att det �r Carl Cox......h�ller alla j�vla tummar och t�r som finns |
cox... �sj hehe.. blir for kommers 
skal man booke, book noe bra hvertfall..
noe typ umek / villalobos / hardcell&grindvik live etc..

| Originally posted by verminator cox... �sj hehe.. blir for kommers ![]() skal man booke, book noe bra hvertfall.. noe typ umek / villalobos / hardcell&grindvik live etc.. |
hur mycket pengar g�r det p� typ.... med allt d�.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan t�nkas spendera p�...
funderar p� om man skulle ta o f�rs�ka h�nga med..
och om infected kommer spela s� finns det chans att jag kan f� med mig en polare ocks� n�mligen 
men det e ju det att man m�ste ju ha pengar ocks�.. baaaaah