TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- United Club Cruise version 2
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by DjDanniKay emm....�ver 1000bokade..! Kommer o bli en riktigt bra kryss...! ![]() S� folk blir det ialla fall...! |
| Originally posted by SteveTranz4ever �r ju inte s� m�nga som ska med tyv�rr... det �r ju inte THE cruise s� att s�ga... ta � masa dig med p� n�sta Lucia kryss ocks� med Monday Bar... Jag l�r inte �ka med iaf... |

| Originally posted by SWE_TRANCE S�klart det inte �r "THE cruiise" ![]() Jag �ker ju med gratis, s� f�r mig var valet enkelt ![]() Fattade det som att ett par stycken skulle med iaf. |

| Originally posted by DjDanniKay Hur �ker du med gratis? Nyfiken..!! ![]() |
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi st�r f�r underkl�desshowen |
| Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi st�r f�r underkl�desshowen |
Faaan. kan int du presentera mig f�r lite modeller!!

| Originally posted by DjDanniKay Hohoo...nice..! Faaan. kan int du presentera mig f�r lite modeller!! ![]() /Daniel |
| Originally posted by SWE_TRANCE Ska se vad jag kan g�ra |
Denna resa kan bli �nnu mera intressant �n va ja trodde fr�n b�rjan!!
Inte f�r att vara s�n, men vad har en underkl�desshow p� en kryssning av den h�r karakt�ren att g�ra?
| Originally posted by reveal Inte f�r att vara s�n, men vad har en underkl�desshow p� en kryssning av den h�r karakt�ren att g�ra? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Den �r ju j�vligt mainstream denna kryssen om man j�mf�r med MBars kryssar |
| Originally posted by SWE_TRANCE Ska se vad jag kan g�ra |
Ska bli s� j�kla skoj allts�.. �r tokladdad nu.. hoppas f� se en del av er d�r uppe 
kan ju fylla p� listan lite
swe_trance +3
esset +3
WoberT +3
LillaCs bilder finns nu att besk�da p� http://www.liquidsunset.org
OMG 1

OMG 2

^ J�vlar!
Man kanske skulle ha �kt med �nd� 
Fler bilder �r uppe nu... tagna av Kenny (Brightsoulstone) & Stonefield...
*Frust... fnysss*
http://www.liquidsunset.org/photo/U...172616_/031.jpg
http://www.liquidsunset.org/photo/U...172616_/030.jpg
http://www.liquidsunset.org/photo/U...172616_/037.jpg
N� nu j�vlar ska jag p� inflyttningsfest och sen krogen, p� ett st�lle d�r dom k�r trance... nu j�vlar 
�r det inte v�r egen swe_trance som st�r � spanar p� sina kollegor i bakgrunden? 
Originally posted by Vizay �r det inte v�r egen swe_trance som st�r � spanar p� sina kollegor i bakgrunden? |
Originally posted by SWE_TRANCE Jaja, n�n m�ste ju se till s� att allt g�r r�tt till |
swe_trance haha fan �r det du som �r g�teborgaren med den asjobbiga fulla �ckliga polaren som stod o skrek i bar �verkropp eller? ni va inne i v�r hytt (6000) en hel del hehe
.. fan att jag missade nellyshowen ingen j�vel som sa n�r den va.
| Originally posted by WoberT swe_trance haha fan �r det du som �r g�teborgaren med den asjobbiga fulla �ckliga polaren som stod o skrek i bar �verkropp eller? ni va inne i v�r hytt (6000) en hel del hehe .. fan att jag missade nellyshowen ingen j�vel som sa n�r den va. |
tror jag befann mig i andras hytter mer �n min egna 
| Originally posted by SWE_TRANCE haha, du har s� r�tt s� "asjobbiga fulla �ckliga polaren" kan man v�l lugnt s�ga, riktigt j�vla p�frestande Kommer du ih�g "m�ttliga m�ngder, det finns det ingenting som heeeeter. Ska man supa, s� ska man supa i Bor�s" Den j�vla l�ten skrek han fan hela tiden..Han satt t.o.m ut genom bilrutan n�r vi kom hem till Bor�s Kan �ven s�ga att han jagade DJ Anneli runt d�ck 6 med sin parfymflaska och sprutade ner henne..haha Och ja, vi var en del inne i eran hytt tror jag befann mig i andras hytter mer �n min egna ![]() Om jag kommer ih�g r�tt s� var showen runt 02.00 tiden, var r�tt s� rej�lt tankad d�..vilket medf�r lite problem med minnet |
hade han bara druckit eller? blev s� j�vla tr�tt p� det d�r m�ttliga m�ngder allts�.. haha.
| Originally posted by WoberT haha fyfan d� hade jag r�tt allts�.. hade han bara druckit eller? blev s� j�vla tr�tt p� det d�r m�ttliga m�ngder allts�.. haha.Hmm va visningen kl2? jag somnade ju fan kl 1 bahhhh ![]() |

| Originally posted by SWE_TRANCE Brukar ju vara tv�rtom, att man blir sl�! |
| Originally posted by -=Kotten=- N��...�l kan man bli lite seg av men sprit e ju riktiga energibomben...mycket b�ttre �n droger... |
| Originally posted by SteveTranz4ever E nog j�kligt individuellt men jag kan h�lla med om att �l g�r en r�tt seg... Dock p� kryssarna brukar jag h�lla ig�ng till 08:00 p� morgonen, sover 3 timmar � sen partar igen... visst e man sliten men h�ller man ig�ng och r�r sig s� h�ller man sig piggare... inga droger beh�vs h�r |