TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16-10-2004] Exposure (Ozgur Can, Satoshi Tomiie) - Club Fly, Scheveningen
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Leuk man hehe dat je hem kan interviewen ![]() Hij zal wel vanwege ADE die week in NL blijven Helaas kan ik mijn enkel nog niet een hele nacht belasten dus moet ik afzeggen voor deze avond heel verrot maar dit is even beter voor mijn enkel want anders loop ik straks ook faithless nog mis... |
Thanks to Dave zijn de kaarten in the pocket!
Ben zeer benieuwd naar beide heren!
Tim & Emre, gaan jullie nog? 
Denk het niet .....
| Originally posted by emre Denk het niet ..... |
| Originally posted by Partyhardy! jammer! jullie hadden toch vrij zondag? |
Ik heb heel weinig met oefenwedstrijden
| Originally posted by emre Coach vond het nodig een oefenwedstrijd in te plannen .... 12.00 uur uit bij een respectabele 5de klasser Ik heb heel weinig met oefenwedstrijden |
tsja das minder dan... ik laat wel weten hoe vet het was!
| Originally posted by Partyhardy! haha tsja das minder dan... ik laat wel weten hoe vet het was! |
Ik ben er bij!
Ik heb misschien nog een gastenlijstplek over voor een liefhebber, daarover later meer...
ik ben er niet bij, heb geen medestanders om mee te nemen en om nou in mijn REMY er naartoe te gaan, thanx but no thanx
| Originally posted by dj_spare ik ben er niet bij, heb geen medestanders om mee te nemen en om nou in mijn REMY er naartoe te gaan, thanx but no thanx |
Zelfs nog gastenlijst over dan.
| Originally posted by HiGH_NrG Ik ben er bij! |
kunnen we dan niet ergens een meeting afspreken ?
voor 't geval dat we elkaar mislopen in de Xpo...

Iemand dan nog interesse in gratis entree (gastenlijst)?
| Originally posted by GrooveCollect. kunnen we dan niet ergens een meeting afspreken ? voor 't geval dat we elkaar mislopen in de Xpo... |

kan iemand nog gastelijst plekken regelen
wil denk ook wel gaan
| Originally posted by Frankisback kan iemand nog gastelijst plekken regelen wil denk ook wel gaan |

mensjes, van die 30plusswingers!
Onwijs vette avond! Ozgur draaide erg goed en die levende barbiedoll eigenlijk ook wel
| Originally posted by SnuggLe Je hebt wat gemist! Was echt wel een lekker feestje! En wat Satoshi draaide, was zeker geen Huis-tuin-en-keuken-Progressive! Diepe shit man! ![]() ![]() Maar wel veel mensjes, van die 30plusswingers! |
Ozgur is een leuk kaboutertje trouwens, met een puntmuts op was het compleet geweest.
Maar ook erg vriendelijk!
Leuke avond met een heerlijke set van Ozgur Can. Hij draaide redelijk in de stijl van wat ie ook produceert. Daarna opende Satoshi iets minder, waardoor ik er niet meer helemaal in kwam. Maar aan de rest van de zaal te zien was het eigenlijk heel goed te doen.
In Club Fly kan je trouwens ook koffie en tosti's krijgen, wat een goede zaak is. 

"He bennie, maak eens een foto van ons!" 
Die manager van Satoshi was wel een dikke pain in the ass zeg! 
Die remix van Pink Floyd the wall was ook echt ZWAAR de bom!
Grappig genoeg vond ik Ozgur Can een stuk beter dan verwacht draaien, en Satoshi een stuk minder. Misschien lag het wel aan mij maar ik kwam er bij Satoshi niet echt in, waren best vage platen af en toe. En ik vond er ook geen geweldige lijn in zitten, het ene moment vollop knallen en dan weer erg lang stilstaan..
Maar over het algemeen wel geslaagde avond gehad 
Onno waar blijft jouw verslag?
Jij zou ons gaan vertellen hoe vet het was!
De reacties zijn nog niet overweldigend... Over het algemeen positief over Ozgur Can en iets minder over Satoshi Tomiie (weinig toegankelijk).
Heb jij wel de hele avond kunnen springen?!
| Originally posted by Tim81 Onno waar blijft jouw verslag? Jij zou ons gaan vertellen hoe vet het was! De reacties zijn nog niet overweldigend... Over het algemeen positief over Ozgur Can en iets minder over Satoshi Tomiie (weinig toegankelijk). Heb jij wel de hele avond kunnen springen?! |
Dus niet de hele avond aan het springen! Maar het was sowieso gezellig
Was zeker weer een lekker feestje, Joyce Mercedes draaide lekkere progressive, daarna �zg�r Can die veel van z'n eigen platen draaide, maar het hoogtepunt uit zijn set was toch wel Nathan Fake - The Sky was Pink (James Holden Remix). Daarna begon Satoshi wel sterk, maar toen zakte het toch een beetje in naar mijn mening. Gelukkig herstelde hij zich goed en kon het dak er toen echt af gaan!
Het was trouwens lang niet zo druk als ik vantevoren gedacht had, eerder rustig zelfs. Minpuntjes waren inderdaad de vele 30 (of misschien wel 40) plussers die elkaar geloof ik allemaal op hun bek pakten...
Ook het feit dat er veel glas op de dansvloer lag was minder prettig, maar verder zeker een topfeestje!!
| Originally posted by Tim81 Onno waar blijft jouw verslag? Jij zou ons gaan vertellen hoe vet het was! |
=>

Het vetste (en zowat enige nummer dat we nog niet kende) was helemaal geniaal! hij draaide deze v��r External Key
wat een klapper! bij navraag na zijn set wilde hij helaas niet vertellen van wie die was en hoe hij heette, volgens Tijs was het een eigen nieuwe productie
top avond!