TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Yea get gelijk, en het feit da er al 4 (adagio, nyana, trafic (go jack) & loves comes agaiaiain) platen tevoren gereleased waren en de rest niet echt speciaal was.
1 of 2 van de 8 liedjes vond ik goed/meevallend maar das dan ook alles.. Dat voor een album, no thx.
dus ja eerst downen, beluisteren en dan _misschien_ kopen
Ik vond 'Walking On Clouds' en 'Just Be' echt wel goed hoor.
But I still shit on Traffic 
Ben benieuwd, ma ben der zeker van da ze lekker zullen klinken!! Plaatjes koop'k zeker 
een 'leave it' voor mij ..
de nummers van Tiësto die'k dan goed vind, heb ik zonder problemen op andere cd's (compilaties)
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Ben benieuwd, ma ben der zeker van da ze lekker zullen klinken!! Plaatjes koop'k zeker |
kben em net aan het beluisteren, en het valt me op dat die Tiesto - Coming Home een remix is van Theme From Norefjell
(en geen slechte ook niet, met wat meer tech-invloed dan de original)
Voor de rest buh, Heroes vind ik super 
Breda 8PM vind ik beter dan Dallas 4PM, maar das persoonlijke smaak zeker?
Ancient History is beetje latin-samba, en kvind er voorlopig niets aan EDIT: awoe, EXACT dezelfde bassline als lethal industry
Euphoria is nog eens een echte tranceplaat, maar wat zwakjes na eerste beluistering 
Athena lijkt me ook wel een lekker uplifting plaatje
Olympic flame, een beetje simpeltjes precies EDIT: mmm niet slecht 
Victorious is precies niet veel soeps
Kheb gezegd dak em ging kopen, maar kga eerst nog es goed luisteren of het de moeite waard is
En traffic staat er wéér op
(ow ja het is GEMIXED
, spijtig genoeg)
Heb em ook net op staan... So far so good moet ik zeggen... 
tijs begint precies ook met electro te klooien 
Hmm, waar kennen we Athena ook weer van?
elevation met gabriel en dresden?
Nee hehe, maar ik weet het wel weer...
Rollerball - Albioni 
vind het album minder dan Just Be... weinig nummers waarvan ik zeg "wauw", behalve deze:
| Originally posted by Real kben em net aan het beluisteren, en het valt me op dat die Tiesto - Coming Home een remix is van Theme From Norefjell (en geen slechte ook niet, met wat meer tech-invloed dan de original) |
Schoon gezegd tor, tor for president !
ik heb trouwens gemerkt dat de mixing skillz niet zo super zijn, om het zo maar te noemen, ik was gisteren in de trein op men mp3-speler aan het luisteren, en ik hoorde een lichte "trainwreck" :ironic:
daarom denk ik dat het écht de set van Tiesto @ Olympics was, zou dit kunnen? was de tracklist in dezelfde volgorde?
| Originally posted by Real ik heb trouwens gemerkt dat de mixing skillz niet zo super zijn, om het zo maar te noemen, ik was gisteren in de trein op men mp3-speler aan het luisteren, en ik hoorde een lichte "trainwreck" :ironic: daarom denk ik dat het écht de set van Tiesto @ Olympics was, zou dit kunnen? was de tracklist in dezelfde volgorde? |
Ja, tijdens dat interview met Marts Smeets heeft Tiësto idd gezegd dat er een backup klaar stond om ieder moment verder te gaan, indien er iets zou foutlopen.
Verder weet ik enkel dat Tiësto gezegd heeft dat ie zo onder de indruk was dar ie na de eerste track bijna vergeten was te mixen.
Zo is er toch noch iets speciaal voor Señor Tijs :d
| Originally posted by Pooley kijk is aan, Tom leeft nog ! |
De KET is stille alive and kicking
Zal U is terug wa komen ambeteren se

| Originally posted by eieregooie Nee hehe, maar ik weet het wel weer... Rollerball - Albioni |
Zou't toch ni albinoni zijn Ei
De set is niet slecht, maar op den duur is het toch een beetje Tiësto overload
kben nu nog eens aandachtig aan het luisteren, en het mixen is met momenten echt serieus zwak IMO
het is misschien mijn (te) kritische oor, maar overgangen die me storen:
Olympic Flame -> Lethal Industry : hij gooit té plots de fader terwijl de melodie van Olympic Flame nog volledig bezig is, kvind het echt irritant
Traffic -> Euphoria : beatmatch er naast met momenten?
Of ligt dat nu aan mij?
er was er nog eentje ergens, maar ik moet dringend vertrekken nu 
kzal straks nog eens luisteren
| Originally posted by Real kben nu nog eens aandachtig aan het luisteren, en het mixen is met momenten echt serieus zwak IMO het is misschien mijn (te) kritische oor, maar overgangen die me storen: Olympic Flame -> Lethal Industry : hij gooit té plots de fader terwijl de melodie van Olympic Flame nog volledig bezig is, kvind het echt irritant Traffic -> Euphoria : beatmatch er naast met momenten? Of ligt dat nu aan mij?er was er nog eentje ergens, maar ik moet dringend vertrekken nu ![]() kzal straks nog eens luisteren |
Moe da nu altijd in e thread van Tiësto
As ge't dan zoveel beter kunt, waarom stonde gij da ni op de openingsceremonie?
hij was al bezet? 
| Originally posted by Meltoz As ge't dan zoveel beter kunt, waarom stonde gij da ni op de openingsceremonie? |
ik denk dat hij de tracks zo veel mogelijk probeert volledig te laten, moest hij ze beter mixen zouden nog grotere delen wegvallen
ik denk er gewoon niet over na, en geniet gewoon van t CDtje
En zo lang ik geen hinderlijke trainwrecks hoor vinnik t allemaal best 
| Originally posted by Pumaz Omdat het gaat om bekendheid en niet om mixtechniek |