TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Holden is een held!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
gefrustreerd? 
| quote: |
| Originally posted by sndh gefrustreerd? |
| Originally posted by Remy D Hahaha c&A kneusie!! Waarom neem je het op voor de mindere, toen we samen je moeder namen hield je nog van me!! Maar als Bram nu je hart heeft veroverd kan je van mij echt verder doodvallen. |
Maar we weten dat je er niets ana kan doen. 
i dont speak dutch but is this set downlodable somewhere ????

Downloading is bad.. support the artist and buy records/cd's/barbie dolls 
Re: Holden is een held!
| Originally posted by Hitman Dat wil ik gewoon even kwijt... Super gezellig gister jongens!!! Foto's volgen nog |

Ja nu ist wel genoeg he!
Idd
Originally posted by Chicane ![]() Downloading is bad.. support the artist and buy records/cd's/barbie dolls |
sir, when downloading livesets you dont pay for the copyrights of the artists productions involved in making the livesets. Same as downloading a mixcd album, you dont pay the fees for copyrights. Recording livesets is ok, spreading them around is another...
Regards,
SMEEEE 
| Originally posted by emre Joshua Ryan - Pistolwhip (JH remix) volgens Tijs013 |
| Originally posted by Hitman Ja die werd zeker gedraaid, zo'n vette plaat! Alter Ego - Rocker kwam ook nog voorbij |
Ik hoorde net gewoon Alter Ego - Rocker op Radio 3FM als Floorfiller ofzo 
Dit is echt een vreemd beeld zeg! Heb Emre de hele avond niet meer dan 1,5 meter van Holden vandaan zien staan... 

en holden draaide ook nog
Infusion - Better World (Wink Interpretation) 
Ga jij de volgende keer maar gewoon naar Earth asswipe ... kan Onno gewoon met ons naar Holden 
Het heeft even geduurd, maar hier zijn wat foto's
James
nog een keer
zonder haar voor z'n ogen (vrij zeldzaam)
Tijs en ik
Onno vond het ook gezellig
Emre laat zijn Postbank brul horen
Nathan en vriendin (toch?)
James bleef maar lachen
Emre die James even verteld dat hij A break in the clouds moet draaien (wat hij ook braaf deed)
de enige echte Partyhardy in actie
jongens, hij draait 'm!!
de 2 helden
ZUCHT
Coole foto's!
Kon je zoooooooo dicht bij de DJ komen? Erg cool man 
Je ziet ook gewoon dat James er dik plezier in heeft en die aandacht nog wel leuk vind. Andere dj's (zoals een grumpy old Sasha) vinden dat STUKKEN minder. Enthousiasme is belangrijk (en dan niet chemisch zoals dat bij een kansloze van de kaart zijnde Sasha is), zoals Sander K. ook vaak heeft.
Goed he, ik zeik Sasha hier af en heb NIETS in de andere thread over Armin gezegd! 
Vraag aan james holden:
Wat is je grootste draaiblooper? --- Mijn haren onder de naald.
En partyharry die naar de kapper is geweest... 
| Originally posted by SnuggLe Coole foto's! Kon je zoooooooo dicht bij de DJ komen? Erg cool man ![]() ... |
Onwijs kicke foto's Rob!
vet om terug te zien!
| Originally posted by SnuggLe Kon je zoooooooo dicht bij de DJ komen? Erg cool man ![]() |
| Originally posted by Partyhardy! Onwijs kicke foto's Rob! vet om terug te zien! ja, dat vond ik ook altijd het mooie aan de Mazzo; lekker klein en intiem! |

| Originally posted by SnuggLe Hmmmm...jammer dat ik er dan nog NOOIT geweest ben ![]() Nu kan het ook niet echt meer |
| Originally posted by SnuggLe Hmmmm...jammer dat ik er dan nog NOOIT geweest ben ![]() Nu kan het ook niet echt meer |