TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טירונות...!
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Viperon on Sep-15-2004 15:12:

קצת מאוחר אבל... בהצלחה בטירונות


Posted by Flotser on Sep-15-2004 15:14:

quote:
Originally posted by §chop¥
יש הסכמה

טירונות בדיחה...
אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג

בכל מקרה פאנן...

מה איתך מיכאל איך הולך ?


הרוב פה לא צריכים בכלל לדעת מה זה בידינג אבל בקטנה


ומה איתי? הכל סבבה....
רק אותך אני בקושי רואה שמה!



וירון....
אני הכי צעיר מת מושתן שיש חחחח אוווף,
למי יש זין לשפצר כומתה כשעוד 3 שבועות הכל נגמר...


Posted by taltul on Sep-15-2004 18:15:

quote:
אני עושה בזיקים

טירונות שטות,
אין יותר מדי מה לספר..

גם אני עשיתי שמה... איזו פלוגה אתה?

quote:
אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג

וואללה אתם מפנקים אותכם שמה - לנו לא נתנו לצאת ומלא אנשים פיספסו את המקצה 1 כמוני שזה ממש אבל ממש לא נעים... קיצר דפקו אותנו...

quote:
למי יש זין לשפצר כומתה כשעוד 3 שבועות הכל נגמר...

זה עוד פעם מוכיח שאתה עתודאי...




וירון:
...'עד מתי? >>> ספטמבר 11


Posted by fishfish on Sep-15-2004 19:12:

חן...
יש לך את סיכת התוכניטוחן!
אתה תראה שהיא אומרת הרבה דברים... לחיוב ולשלילה!

עדיין לא אמרת לי איפה הציבו אותך...


Posted by Hell_Copter on Sep-15-2004 19:26:

קודם כל שיהיה לכם בהצלחה בטירונות
מה זה כבר טירונות 02... זה באמת בית זונות... אל תתרגשו מזה

דבר שני טלטול... לא ככה משפצרים כומתה... זה רק מוכיח שאתה גם כולך צעיר מת או פשוט חבר שלך ג'ובניק שלא אכפת לו מהכומתה שלו
לי אישית יש את אחת הכומתות ואפילו חבר שלי מצנחנים פותח עיניים עליה... למרות שהיא לא אדומה... והוא כולו מורעל
קיצר מה שעשיתי זה לגלח אותה טוב טוב... אז להרטיב טיפה עם היד... לקפל בצורה יפה כמו שצריך ואז שמתי מתחת לערימת ספרים לכמה שעות טובות...
לאחר מכן צריך לבדוק שזה בסדר ולתקן בהתאם... ולהשאיר עוד הרבה זמן מתחת למשהו כבד

דבר שלישי... איזה צירוף מקרים... גם אני סוגר את השבת של יום כיפור...


Posted by DjChook on Sep-15-2004 19:43:

הציבו אותי בממכא... ורועי, זה לא עניין של צעירות כי אין "פקודת שפצור לחייל" או משהו, כל אחד משפצר איך שבא לו והעיקר שזה ישב טוב... בכל מקרה, ראסמי שטות


Posted by Sniper on Sep-15-2004 19:48:

קצת בפשן לייט
אבל שיהיה בהצלחה:]


Posted by taltul on Sep-15-2004 22:17:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל שיהיה לכם בהצלחה בטירונות
מה זה כבר טירונות 02... זה באמת בית זונות... אל תתרגשו מזה

דבר שני טלטול... לא ככה משפצרים כומתה... זה רק מוכיח שאתה גם כולך צעיר מת או פשוט חבר שלך ג'ובניק שלא אכפת לו מהכומתה שלו
לי אישית יש את אחת הכומתות ואפילו חבר שלי מצנחנים פותח עיניים עליה... למרות שהיא לא אדומה... והוא כולו מורעל
קיצר מה שעשיתי זה לגלח אותה טוב טוב... אז להרטיב טיפה עם היד... לקפל בצורה יפה כמו שצריך ואז שמתי מתחת לערימת ספרים לכמה שעות טובות...
לאחר מכן צריך לבדוק שזה בסדר ולתקן בהתאם... ולהשאיר עוד הרבה זמן מתחת למשהו כבד

דבר שלישי... איזה צירוף מקרים... גם אני סוגר את השבת של יום כיפור...

וואללה - נו ברור שאתה תדע לשפצר כומתות בצורה אולטימטיבית...
תאכלס בסופו של דבר הכל זה
WANNABE קרבי
יענו תכלס כל הקטע של שיפצורים בא מיחידות קרביות אם אני לא טועה...

אה וגם כפי שהבנתי שיפצורים הם "תקניים" רק בדרגות עד לת''אל ואלוף - מי שיראה את בוגי תראו איזה תוכי מת יש לו על הכתף ותבינו למה התכוונתי...

נ''ב:
ורועי תמיד אני שוכח להגידך משהו לגבי היותך חייל של נחל -
RESPECT!!!


Posted by fishfish on Sep-16-2004 10:29:

הסתדרת... בממכ"א יש פול כוסיות!
תסדר לי הרשאות ל- BIMS ?


Posted by Tarantula on Sep-16-2004 10:50:

איחור עצבני, אבל בהצלחה רבה שיהיה לך מותק!@#$!@#$

אם חשבתם ש02 זאת טירונות זנות, אז אני עשיתי 00
ואפילו זה נראה לי כמו איזה חור שחור בחיים שלי
ואחרי השבוע הזה, עוד עברתי קורס של 3 חודשים של טירונות לא נגמרת...
ועכשיו אני ג'ובנית גאה בערך...


Posted by Glenn-Holmes on Sep-16-2004 11:08:

quote:
Originally posted by Tarantula
איחור עצבני, אבל בהצלחה רבה שיהיה לך מותק!@#$!@#$

אם חשבתם ש02 זאת טירונות זנות, אז אני עשיתי 00
ואפילו זה נראה לי כמו איזה חור שחור בחיים שלי
ואחרי השבוע הזה, עוד עברתי קורס של 3 חודשים של טירונות לא נגמרת...
ועכשיו אני ג'ובנית גאה בערך...


מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים

אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?


Posted by Tarantula on Sep-16-2004 11:23:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים

אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?





אוף, אין פה אחד שבוכה...


Posted by DjChook on Sep-16-2004 13:07:

White men don't cry


Posted by princess cc on Sep-16-2004 15:14:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים

אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..?


מה נסגר איתך? תראה איזה תחת!


Posted by DjChook on Sep-18-2004 22:52:

אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!

שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח


Posted by Hell_Copter on Sep-18-2004 23:53:

quote:
Originally posted by DjChook
אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!

שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח


פחד מלסגור שבת... איזה צעירות!!

בעזרת השם אם אני לא יוקפץ לעזה אני פה גם בסוכות... נקווה שזה יהיה סוכות א' ולא ב'... אבל אלוהים גדול


אז שיהיה גמר חתימה טובה חבר'ה... ושנה טובה ומוצלחת


Posted by taltul on Sep-19-2004 07:27:

edited...


Posted by MasterP on Sep-19-2004 10:09:

סעמממק
בזמן שקצינים טוחנים פה קצין תורן בחגים
הצעירים יוצאים הבייתה.
עד מתי צעירים יעלוזו וותיקים יזילו דמעה..

זונות בית


Posted by markfeldman on Sep-19-2004 20:30:

quote:
אחי שומע אני לא כל כך מעודכן - אתה סיימת כבר את כל ההכשרה ששולחים אותך לעזה?
אתה עושה מבצעים כבר? או שנחל זה קצת שונה מאגוז למשל ואתם יותר בקטע של סיורים... אני שואל למה כי חבר שלי באגוז ויענו מה שהוא עושה זה רק מבצעים כלומר הם יושבים ומחכים עד שיוקפצו לתפוס איזה מבוקש באיזה חור שהוא מתחבא בו...

ואם כן אז איך אתה מסתדר עם ידיעה שכל מבצע יכול להיות קטלני לכל אחד מהחברים שלך...
חס וחלילה כמובן...

פשוט היה איזה קטע שהתקשרתי אליו והוא עושה לי "אחי לא עכשיו אני ממש לפני מבצע כרגע..." אכלתי סרטים באותו רגע - יעני אני יושב בחדר שומע לי טראקים וחבר שלי באותו רגע נוסע לשכם או יריחו להוציא מהבית איזה מחבל... מטורף

הקטע גם שעכשיו הוא הפל להיות מ''כ של חוליה של 5 או 6 אנשים אני לא זוכר בדיוק והוא אמר לי שכאילו אם מפקד נפצע או משהו כזה אז הוא "קופץ"
!!!במקומו... עוד יותר פאקינג מטורף


***מסווג !!!****


Posted by SiLvErSkY on Sep-19-2004 22:23:

נראה לי שהיופי שלי לא חוקי


Posted by Sm0keMachine on Sep-20-2004 18:36:

quote:
Originally posted by markfeldman
***מסווג !!!****


אתה קצין בחימוש או במודיעין ???


Posted by markfeldman on Sep-20-2004 19:01:

quote:
אתה קצין בחימוש או במודיעין ???


בצה"ל.


Posted by Sniper on Sep-21-2004 15:50:

quote:
Originally posted by taltul


אחי, רועי לא בסיירת... רועי בגד' ויצא לקורס מכי"ם מוקדם.
בכל אופן עשה טובה אל תדבר על הדברים האלה..
מארק צודק, אתה אף פעם לא יכול לדעת מי מסתכל על מה שאתה רושם..


Posted by taltul on Sep-21-2004 20:59:

quote:
Originally posted by Sniper
אחי, רועי לא בסיירת... רועי בגד' ויצא לקורס מכי"ם מוקדם.
בכל אופן עשה טובה אל תדבר על הדברים האלה..
מארק צודק, אתה אף פעם לא יכול לדעת מי מסתכל על מה שאתה רושם..

edited...


Posted by Flotser on Sep-24-2004 13:37:

רק רציתי להשמיע קול

עוד שבוע וחצי אני חוזר להתריד אותכם

צום קל וגמר חתימה טובה!!


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.