TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טירונות...!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
קצת מאוחר אבל... בהצלחה בטירונות
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ יש הסכמה טירונות בדיחה... אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג בכל מקרה פאנן... מה איתך מיכאל איך הולך ? |
| quote: |
| אני עושה בזיקים טירונות שטות, אין יותר מדי מה לספר.. |
| quote: |
| אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג |
| quote: |
| למי יש זין לשפצר כומתה כשעוד 3 שבועות הכל נגמר... |
חן...
יש לך את סיכת התוכניטוחן!
אתה תראה שהיא אומרת הרבה דברים... לחיוב ולשלילה!
עדיין לא אמרת לי איפה הציבו אותך...
קודם כל שיהיה לכם בהצלחה בטירונות
מה זה כבר טירונות 02... זה באמת בית זונות... אל תתרגשו מזה
דבר שני טלטול... לא ככה משפצרים כומתה... זה רק מוכיח שאתה גם כולך צעיר מת או פשוט חבר שלך ג'ובניק שלא אכפת לו מהכומתה שלו
לי אישית יש את אחת הכומתות ואפילו חבר שלי מצנחנים פותח עיניים עליה... למרות שהיא לא אדומה... והוא כולו מורעל
קיצר מה שעשיתי זה לגלח אותה טוב טוב... אז להרטיב טיפה עם היד... לקפל בצורה יפה כמו שצריך ואז שמתי מתחת לערימת ספרים לכמה שעות טובות...
לאחר מכן צריך לבדוק שזה בסדר ולתקן בהתאם... ולהשאיר עוד הרבה זמן מתחת למשהו כבד
דבר שלישי... איזה צירוף מקרים... גם אני סוגר את השבת של יום כיפור... 
הציבו אותי בממכא... ורועי, זה לא עניין של צעירות כי אין "פקודת שפצור לחייל" או משהו, כל אחד משפצר איך שבא לו והעיקר שזה ישב טוב... בכל מקרה, ראסמי שטות
קצת בפשן לייט
אבל שיהיה בהצלחה:]
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קודם כל שיהיה לכם בהצלחה בטירונות מה זה כבר טירונות 02... זה באמת בית זונות... אל תתרגשו מזה דבר שני טלטול... לא ככה משפצרים כומתה... זה רק מוכיח שאתה גם כולך צעיר מת או פשוט חבר שלך ג'ובניק שלא אכפת לו מהכומתה שלו לי אישית יש את אחת הכומתות ואפילו חבר שלי מצנחנים פותח עיניים עליה... למרות שהיא לא אדומה... והוא כולו מורעל קיצר מה שעשיתי זה לגלח אותה טוב טוב... אז להרטיב טיפה עם היד... לקפל בצורה יפה כמו שצריך ואז שמתי מתחת לערימת ספרים לכמה שעות טובות... לאחר מכן צריך לבדוק שזה בסדר ולתקן בהתאם... ולהשאיר עוד הרבה זמן מתחת למשהו כבד דבר שלישי... איזה צירוף מקרים... גם אני סוגר את השבת של יום כיפור... |
הסתדרת... בממכ"א יש פול כוסיות!
תסדר לי הרשאות ל- BIMS ?
איחור עצבני, אבל בהצלחה רבה שיהיה לך מותק!@#$!@#$
אם חשבתם ש02 זאת טירונות זנות, אז אני עשיתי 00
ואפילו זה נראה לי כמו איזה חור שחור בחיים שלי
ואחרי השבוע הזה, עוד עברתי קורס של 3 חודשים של טירונות לא נגמרת...
ועכשיו אני ג'ובנית גאה
בערך...
| quote: |
| Originally posted by Tarantula איחור עצבני, אבל בהצלחה רבה שיהיה לך מותק!@#$!@#$ אם חשבתם ש02 זאת טירונות זנות, אז אני עשיתי 00 ואפילו זה נראה לי כמו איזה חור שחור בחיים שלי ![]() ואחרי השבוע הזה, עוד עברתי קורס של 3 חודשים של טירונות לא נגמרת... ועכשיו אני ג'ובנית גאה בערך... |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..? |

White men don't cry
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 מותק עד כמה שאני אוהב אותך כל פעם שאת כותבת פה פוסט אני נתקף בפחדים ומרטיב במכנסיים אולי תחליפי את האוואטר והחתימה..? |
אהההההה
אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!!
שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח
| quote: |
| Originally posted by DjChook אהההההה אני הולך לבסיס, ואחזור רק בסוכות !!!! שמרו על עצמכם, אני כולי בפחדים חחח |

edited...
סעמממק
בזמן שקצינים טוחנים פה קצין תורן בחגים
הצעירים יוצאים הבייתה.
עד מתי צעירים יעלוזו וותיקים יזילו דמעה..
זונות בית

| quote: |
| אחי שומע אני לא כל כך מעודכן - אתה סיימת כבר את כל ההכשרה ששולחים אותך לעזה? אתה עושה מבצעים כבר? או שנחל זה קצת שונה מאגוז למשל ואתם יותר בקטע של סיורים... אני שואל למה כי חבר שלי באגוז ויענו מה שהוא עושה זה רק מבצעים כלומר הם יושבים ומחכים עד שיוקפצו לתפוס איזה מבוקש באיזה חור שהוא מתחבא בו... ואם כן אז איך אתה מסתדר עם ידיעה שכל מבצע יכול להיות קטלני לכל אחד מהחברים שלך... חס וחלילה כמובן... פשוט היה איזה קטע שהתקשרתי אליו והוא עושה לי "אחי לא עכשיו אני ממש לפני מבצע כרגע..." אכלתי סרטים באותו רגע - יעני אני יושב בחדר שומע לי טראקים וחבר שלי באותו רגע נוסע לשכם או יריחו להוציא מהבית איזה מחבל... מטורף הקטע גם שעכשיו הוא הפל להיות מ''כ של חוליה של 5 או 6 אנשים אני לא זוכר בדיוק והוא אמר לי שכאילו אם מפקד נפצע או משהו כזה אז הוא "קופץ" !!!במקומו... עוד יותר פאקינג מטורף |
נראה לי שהיופי שלי לא חוקי
| quote: |
| Originally posted by markfeldman ***מסווג !!!**** |
| quote: |
| אתה קצין בחימוש או במודיעין ??? |
| quote: |
| Originally posted by taltul |
| quote: |
| Originally posted by Sniper אחי, רועי לא בסיירת... רועי בגד' ויצא לקורס מכי"ם מוקדם. בכל אופן עשה טובה אל תדבר על הדברים האלה.. מארק צודק, אתה אף פעם לא יכול לדעת מי מסתכל על מה שאתה רושם.. |
רק רציתי להשמיע קול
עוד שבוע וחצי אני חוזר להתריד אותכם
צום קל וגמר חתימה טובה!!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.