TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Ser fram emot detta enormt mycket! Helst vill jag att det ska vara den 22:a nu SNART!! 4 veckor kvar är ju en enorm tidsperiod, suck. Men men den som väntar på nåt gott...
Linan verkar fenomenal! Above and Beyond står bakom en mängd underbara låtar, Irish blir intressant att se och Andreas har inte gjort mig besviken hittills 
Kommer bli en grym fest 
skräp då att det är på BK, kass ställe
jag vill också!
| quote: |
| Originally posted by steelmeister skönt att man bor i Linköping då |

| Originally posted by WoberT fan visste inte att du hängde här sebbe ![]() steve: har du bestämt dig för o komma eller? har som sagt sovplatser över om folk från andra städer behöver nånstans o slagga. |
haha *skoja fö fan*
| Originally posted by SteveTranz4ever Japp de ser ut som jag å Daniey rullar ner i vart fall =) Du och jag ska väl spoona var de väl tänkt haha *skoja fö fan* |
hmmm can you sum it up in english just to make sure ive read everything right?
Nån sweta som är intresserad av förvärmning?
| Originally posted by Glorie Nån sweta som är intresserad av förvärmning? |

Har du några planer på att styra upp nåt ?
| Originally posted by SteveTranz4ever Sover Dolly Parton på rygg |
styra upp och styra upp
jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt. 
fan.. jag är för jävla sugen på det där ...
Får ta å tänka på det över veckan .. finns det nån chans att få tag på biljett såhär sent?
(edit)
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma 

| Originally posted by jofawe ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma |
Du har ju boende.. det e en billig fest, resan kommer vara värd det. Efteråt kommer du inte ångra dig, såtillvida du inte tappar bort både din mobiltelefon och digitalkamera
och det var längesen du var på en fest med en så gjuten och klockren lina. (I mitt tycke sett, en av de bästa linorna för en svensk fest i år!) "Above & Beyond är ute på en exklusiv och unik releaseturnén av nya skivan Anjunabeats Volume 2. Turnén tar dom till bl.a. till Kina, Schweiz, Spanien, Tyskland och Holland innan det blir dags för Sverige och Linköping!" Bara det liksom...

| Originally posted by Glorie du får en exklusiv kram av mig... |
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.
Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.
Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!
Nu ser ni till att kommma
annars ska jag personligen dra er till festen jag kan oxå tänka mig att hjälpa till med biljett utsick börjar nästa vecka med ett par st från sthml
kom igen nu alla oohh det kommer bli en kanonkväll ska slå frivolt
HAHA

| Originally posted by Ekstaza Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där. Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra. Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där! |
| Originally posted by Glorie styra upp och styra upp jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt. |
| Originally posted by jofawe that does it! jag kommer! |
| Originally posted by Steve Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project' |
Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?
| Citerar Treo Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ? |
| Citerar Dj_Irish Vi lyckas hålla en väldigt billig entré på detta evenemanget trots besöket men väljer ändå att släppa förköp för samma pris. Detta för att du ska slippa risken att bli utan plats och kunna använda dig av biljettkön. |
| Originally posted by Ekstaza Det finns inga dumma frågor, men: Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka |
Biljetterna e väll inte slut va?
| Originally posted by Dj_Irish Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig |
Ok, sry 
| Originally posted by InoX Biljetterna e väll inte slut va? |
thnx! 20st kvar *springa*