TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by Scintilla on Sep-21-2004 15:43:

Ser fram emot detta enormt mycket! Helst vill jag att det ska vara den 22:a nu SNART!! 4 veckor kvar är ju en enorm tidsperiod, suck. Men men den som väntar på nåt gott...

Linan verkar fenomenal! Above and Beyond står bakom en mängd underbara låtar, Irish blir intressant att se och Andreas har inte gjort mig besviken hittills

Kommer bli en grym fest

Posted by InoX on Sep-23-2004 20:55:

skräp då att det är på BK, kass ställe

Posted by jofawe on Sep-23-2004 21:08:

jag vill också!

Posted by WoberT on Sep-29-2004 11:23:

quote:
Originally posted by steelmeister
skönt att man bor i Linköping då

fan visste inte att du hängde här sebbe

steve: har du bestämt dig för o komma eller? har som sagt sovplatser över om folk från andra städer behöver nånstans o slagga.

Posted by SteveTranz4ever on Sep-29-2004 12:27:

quote:
Originally posted by WoberT
fan visste inte att du hängde här sebbe

steve: har du bestämt dig för o komma eller? har som sagt sovplatser över om folk från andra städer behöver nånstans o slagga.

Japp de ser ut som jag å Daniey rullar ner i vart fall =) Du och jag ska väl spoona var de väl tänkt haha *skoja fö fan*

Posted by WoberT on Sep-29-2004 14:35:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Japp de ser ut som jag å Daniey rullar ner i vart fall =) Du och jag ska väl spoona var de väl tänkt haha *skoja fö fan*

åhh du o jag steve.. kommer o bli hääääärligt

Posted by policerobots on Sep-29-2004 15:29:

hmmm can you sum it up in english just to make sure ive read everything right?

Posted by Glorie on Oct-03-2004 14:20:

Cool

Nån sweta som är intresserad av förvärmning?

Posted by SteveTranz4ever on Oct-03-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Glorie
Nån sweta som är intresserad av förvärmning?

Sover Dolly Parton på rygg... Skiter björnen i skogen

Ja Har du några planer på att styra upp nåt ?

Posted by Kaveh on Oct-03-2004 22:15:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sover Dolly Parton på rygg

Posted by Glorie on Oct-03-2004 22:18:

styra upp och styra upp jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt.

Posted by jofawe on Oct-04-2004 20:57:

fan.. jag är för jävla sugen på det där ...

Får ta å tänka på det över veckan .. finns det nån chans att få tag på biljett såhär sent?

(edit)
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma

Posted by Glorie on Oct-05-2004 17:30:

Talking

quote:
Originally posted by jofawe
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma

haha.... Patrik ffs. Du kan inte missa en sån här fest. Det räcker med att jag säger tre namn bara egentligen, så har du tre jäkligt starka argument att masa dig hit. Above & Beyond, Rotor-Andreas och vår egna Dj Irish! Hur kan du ens överväga att inte komma? Du har ju boende.. det e en billig fest, resan kommer vara värd det. Efteråt kommer du inte ångra dig, såtillvida du inte tappar bort både din mobiltelefon och digitalkamera och det var längesen du var på en fest med en så gjuten och klockren lina. (I mitt tycke sett, en av de bästa linorna för en svensk fest i år!) "Above & Beyond är ute på en exklusiv och unik releaseturnén av nya skivan Anjunabeats Volume 2. Turnén tar dom till bl.a. till Kina, Schweiz, Spanien, Tyskland och Holland innan det blir dags för Sverige och Linköping!" Bara det liksom...

vad mer? Träffa lite polare, dansa loss lite.. ge dina "öron" eller hjärna en njutning de/den sent ska glömma, det e kul med fester, det e roligt med ett sånt trevligt avbrott i den annars så trista hösten, det kommer va grymt drag (du vet det), om du inte sett A&B innan får du chansen nu, Irish kommer inte göra nån besviken, det finns möjlighet till en trevlig sweta-meetup innan bara 1000 meter från festlokalen, du får en exklusiv kram av mig...

så de räckte väl?

biljetter e det lugnis med så det e ingen ursäkt.
Kom nuuuu...

Posted by jofawe on Oct-05-2004 18:59:

quote:
du får en exklusiv kram av mig...

that does it!

jag kommer!
kan nån fixa biljett? =)

Posted by Ekstaza on Oct-06-2004 11:24:

Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!

Posted by EsseT on Oct-06-2004 11:27:

Sneaker Pimp

Nu ser ni till att kommma annars ska jag personligen dra er till festen jag kan oxå tänka mig att hjälpa till med biljett utsick börjar nästa vecka med ett par st från sthml kom igen nu alla oohh det kommer bli en kanonkväll ska slå frivolt HAHA

Posted by SteveTranz4ever on Oct-06-2004 11:42:

quote:
Originally posted by Ekstaza
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!

Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'
http://www.discogs.com/artist/Magellan+Project
Enda jag vet...

Posted by Try on Oct-06-2004 18:57:

quote:
styra upp och styra upp jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt.

japp, härmed anmäler jag intressse!

Posted by Glorie on Oct-07-2004 18:06:

quote:
Originally posted by jofawe
that does it!
jag kommer!

quote:
Originally posted by Steve
Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'

jasså de e samma killar som bakom Magellan, hade ja ingen aning om. nu vet ja.. coolt. De e verkligen grymma!

ang meetup... blir nog (OM det blir av) 19.30, eftersom jag jobbar till 18.30 men 2,5 timme räcker ju.

Hejhej Ekstaza!

Posted by Treo on Oct-08-2004 10:34:

Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?

Posted by Ekstaza on Oct-08-2004 10:44:

quote:
Citerar Treo
Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?

Det finns inga dumma frågor, men:
quote:
Citerar Dj_Irish
Vi lyckas hålla en väldigt billig entré på detta evenemanget trots besöket men väljer ändå att släppa förköp för samma pris. Detta för att du ska slippa risken att bli utan plats och kunna använda dig av biljettkön.

Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka

Posted by Johan (DJ Irish) on Oct-08-2004 12:20:

quote:
Originally posted by Ekstaza
Det finns inga dumma frågor, men:

Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka

Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig

Posted by InoX on Oct-08-2004 12:48:

Biljetterna e väll inte slut va?

Posted by Ekstaza on Oct-08-2004 12:56:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig

Ok, sry
quote:
Originally posted by InoX
Biljetterna e väll inte slut va?

Slå en signal till Yngves 013-31 88 88