TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Net bij mijn collega geweest en het was volgens hem helemaal top en zoals elk jaar was het goed geregeld. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe - VEEL belgen en fransen die je steeds vroegen om pillen |

Aja..fransen.....misschien belgen die frans praten
?
?
| quote: |
| Originally posted by New Wave jij hebt toch universiteit denkniveau? ![]() Vind je het heel vreemd dat er veel belgen om pillen komen schooi-eren, volgens mij was het in Belgie Aja..fransen.....misschien belgen die frans praten ?Gaat het wel goed met jouw knul ? |
ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen
sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof.
belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor �15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook.
vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is.
hier nog wat coole filmpjes:
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel als ik er weer naar terugkijk!
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast
| quote: |
| Originally posted by AlFerox ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof. belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor �15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook. vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is. hier nog wat coole filmpjes: http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel! http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast |
). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik zeg ook, ik kan niet oordelen en dat wil ik ook niet doen. Ik geef alleen weer wat ik op andere fora zag. Ik had me d'r vast ook wel vermaakt met een stel gekken zoals bv Miss P. (die 2 uur van tevoren even vraagt: ga je mee? ). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.En dingen die je leest op andere fora: tsja ach, dat zijn altijd de extremen. Alferox, hou ons hier eens wat vaker op de hoogte btw van leuke technofeestjes ![]() Zo he, dat filmpje van Rachmad ziet er echt wel dik uit! |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Een hoop mensen waren alleen voor de Prodigy gekomen en gingen dan ook weer pleite na de Prodigy. |
man, om 20.00 bij redhead, begin van het feest, die hele zaal van voor naar achter al helemaal los. handen in de lucht, schreeuwen, juichen.. echt mooi om te zien.
dat maak je hier in NL nooit mee
raar volk hoor die belgen.. maar wel erg leuk! 
| quote: |
| Originally posted by AlFerox man, om 20.00 bij redhead, begin van het feest, die hele zaal van voor naar achter al helemaal los. handen in de lucht, schreeuwen, juichen.. echt mooi om te zien. dat maak je hier in NL nooit mee raar volk hoor die belgen.. maar wel erg leuk! |
ik ben ook dit jaar weer ff op ILT wezen kijken en heb me mega vermaakt!
gelukkig niet weer met de trein gegaan 
ik vond het een goed feest ookal was het wat druk
en die belgen die om drugs vroegen, nouja laat ze lekker!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.