TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
Pages (2): « 1 [2]


Posted by SnuggLe on Nov-16-2004 18:55:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Net bij mijn collega geweest en het was volgens hem helemaal top en zoals elk jaar was het goed geregeld.


LOL!
Wat ik hoorde en reacties las denk ik dat je collega op een heel ander feest was geweest:

- er waren 9000 kaarten teveel ofzo verkocht (iig gerekend op 25000 en ook op berekend, maar er waren er 35000).
- Zalen werden weer DICHTgegooid omdat het te druk was
- 10 pendelbussen die 2 aan 2 reden voor VEEL teveel mensen, zodat je 45 minuten opgekropt stond te wachten, geplet werd in en uit de bus
- wat matpartijtjes & security die niets boeide (wel jointjes af ging pakken)
- VEEL belgen en fransen die je steeds vroegen om pillen
- te druk binnen


Dat was wat ik hoorde... klinkt gezellig :S
Maarja, kan zelf ook niet oordelen.


Posted by New Wave on Nov-16-2004 19:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe

- VEEL belgen en fransen die je steeds vroegen om pillen


jij hebt toch universiteit denkniveau?
Vind je het heel vreemd dat er veel belgen om pillen komen schooi-eren, volgens mij was het in Belgie Aja..fransen.....misschien belgen die frans praten ?
Gaat het wel goed met jouw knul ?


Posted by SnuggLe on Nov-16-2004 19:55:

quote:
Originally posted by New Wave
jij hebt toch universiteit denkniveau?
Vind je het heel vreemd dat er veel belgen om pillen komen schooi-eren, volgens mij was het in Belgie Aja..fransen.....misschien belgen die frans praten ?
Gaat het wel goed met jouw knul ?


Het is universitair denkniveau, knul.
Nee dat vind ik niet vreemd, want je mist het punt. Het gaat er niet om WIE het komt vragen, het gaat erom DAT men het steeds komt vragen. In NL gebeurt dat bijna nooit. Dat het in Belgie was wist ik ook wel....... knul.


Posted by AlFerox on Nov-16-2004 20:49:

ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen

sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof.

belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor �15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook.

vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is.

hier nog wat coole filmpjes:

http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel als ik er weer naar terugkijk!
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast


Posted by SnuggLe on Nov-16-2004 20:57:

quote:
Originally posted by AlFerox
ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen

sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof.

belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor �15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook.

vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is.

hier nog wat coole filmpjes:

http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel!
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast


Ik zeg ook, ik kan niet oordelen en dat wil ik ook niet doen. Ik geef alleen weer wat ik op andere fora zag. Ik had me d'r vast ook wel vermaakt met een stel gekken zoals bv Miss P. (die 2 uur van tevoren even vraagt: ga je mee? ). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.
En dingen die je leest op andere fora: tsja ach, dat zijn altijd de extremen.

Alferox, hou ons hier eens wat vaker op de hoogte btw van leuke technofeestjes

Zo he, dat filmpje van Rachmad ziet er echt wel dik uit!


Posted by AlFerox on Nov-16-2004 21:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg ook, ik kan niet oordelen en dat wil ik ook niet doen. Ik geef alleen weer wat ik op andere fora zag. Ik had me d'r vast ook wel vermaakt met een stel gekken zoals bv Miss P. (die 2 uur van tevoren even vraagt: ga je mee? ). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.
En dingen die je leest op andere fora: tsja ach, dat zijn altijd de extremen.

Alferox, hou ons hier eens wat vaker op de hoogte btw van leuke technofeestjes

Zo he, dat filmpje van Rachmad ziet er echt wel dik uit!


gewoon volgend jaar gaan!! dan is het er weer hartstikke rustig omdat iedereen het dit jaar kut vond. net als vorig jaar.. toen was er geen kip, omdat het in 2002 superdruk was.


Posted by jp on Nov-16-2004 21:07:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Een hoop mensen waren alleen voor de Prodigy gekomen en gingen dan ook weer pleite na de Prodigy.


Zo zal het zaterdag in de HMH ook wel gaan...


Posted by AlFerox on Nov-16-2004 21:09:

man, om 20.00 bij redhead, begin van het feest, die hele zaal van voor naar achter al helemaal los. handen in de lucht, schreeuwen, juichen.. echt mooi om te zien.
dat maak je hier in NL nooit mee


raar volk hoor die belgen.. maar wel erg leuk!


Posted by New Wave on Nov-16-2004 21:36:

quote:
Originally posted by AlFerox
man, om 20.00 bij redhead, begin van het feest, die hele zaal van voor naar achter al helemaal los. handen in de lucht, schreeuwen, juichen.. echt mooi om te zien.
dat maak je hier in NL nooit mee


raar volk hoor die belgen.. maar wel erg leuk!


Mwjha vorig jaar wa shet op het begin ook al ontiegelijk druk.
Bij Gayle San gingen die gasten ook al helemaal los.
Misschien dat ik volgend jaar wel weer ga. Maar dat ligt aan de line-up.


Posted by franzelare on Nov-17-2004 07:27:

ik ben ook dit jaar weer ff op ILT wezen kijken en heb me mega vermaakt!

gelukkig niet weer met de trein gegaan

ik vond het een goed feest ookal was het wat druk
en die belgen die om drugs vroegen, nouja laat ze lekker!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.