TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bijbestellen T-shirts
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
ik wil ook wel n t-shirt bestellen, zet mij maar ook in de lijst,
dat maakt voort moment 5 in totaal
Allez ik ook eentje, heb ook nog geen.
Voor mij geld die bestelling nog altijd 
ik wil er ook eentje 
7 shirts... Normaal gezien zou dat binnekort te doen moeten zijn. Cygnus, heb jij die prijsberekeningen nog?
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Cygnus, heb jij die prijsberekeningen nog? |
| Originally posted by CygnusX Sinds de eerste bestelling van een half jaartje terug zijn er veel mensen bijgekomen op ons forumpje. Sommigen daarvan hebben al laten merken dat ze ook zo'n Beta t-shirt zouden willen. Bijbestellen kan natuurlijk. We kunnen de prijs per t-shirt echter pas exact bepalen als iedereen gekozen heeft wat ie wil. Daarom heeft Tiger777 een schatting gemaakt, afhankelijk van het aantal t-shirts. De schatting gaat er vanuit dat iedereen een duur t-shirt kiest, dat iedereen zijn/haar t-shirt via de post krijgt en dat iedereen beide kanten laat bedrukken. 1 t-shirt : 71�/t-shirt 5 t-shirts: 24�/t-shirt 10 t-shirts: 18�/t-shirt 15 t-shirts: 16�/t-shirt 20 t-shirts: 15�/t-shirt 30 t-shirts: 14�/t-shirt Om nu al een prijs te kunnen bepalen, stel ik het volgende voor. Er zit +/- 125� in de Beta-kas (70� overschot van de vorige t-shirts en de rest van de Beta-party). Dat geld kunnen we gebruiken om ervoor te zorgen dat de prijs op 13�/t-shirt komt, zoals vorige keer. Stel dat er 20 nieuwe t-shirts besteld gaan worden, dan zal de kas 2�/t-shirt bijbetalen (=40�). De prijsschatting van hierboven gaat van het duurste/slechtste geval uit. Als er een paar mensen een goedkoper t-shirt verkiezen, een paar mensen alleen de voor -of achterkant laten bedrukken en een paar mensen hun t-shirt op een meeting in ontvangst nemen, dan dalen de kosten. Vorige keer had ik een dikke fout gemaakt bij de berekening waardoor we in het slechtste geval heel wat euro's tekort zouden komen, uiteindelijk bleek het dus een positieve balans van 70� te zijn (oef ). |
All� mensen nog 3 en dan zitten we aan een schappelijke prijs ...van 18�
Elof, Yves Deruyter niet ge�ntresseert in een coole Beta T-Shirt??? 
kunnen ook ns aan lolo vragen, komt hier ook af en toe
en elof 
*upje* 
kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat?
I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora
gReetz
Ik wil er ook wel eentje, als het niet te duur is.
| Originally posted by diddi kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat? I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora gReetz |
Ola
mijn 2 xxl'en zijn eigenlijk veel te groot geworden
| Originally posted by djcresto mijn 2 xxl'en zijn eigenlijk veel te groot geworden |
| Originally posted by Gladius dont worry, you'll grow in to it =p. heh j/k, komt doordat ge afgevallen zijt zeker eh? nice =) |
'k zou ze ook wel eerst eens willen zien vooraleer ik er dan mss eentje bestel.
| Originally posted by diddi kan ik ergens zien wat er op die T-shirt staat? I'm new around... ik "ken" Jaspro* al wel van andere fora |
oeh, tof, blauwe technics! 
Ik wil ook ��n
iemand zal nog wel is moeten uitlegge wa ge allemaal kunt kiezen
maar(opnieuw) ik wil er zeker ��n 
Yup yup, ik wil er ook wel zo eentje!
Maar wel liefst met alleen vanvoor het BETA-logo en zonder een V-halske als da mogelijk zou zijn?
Wel leuk om op deze manier trance muziek een beetje te promoten

Cool shirt, echt waar.
Maar euh, zijn er ook bloesjes (topjes) voor de vrouwen?
Ik ben niet zo'n t-shirt fanaatje.
Sorry als k moeilijk doe, just a question.
Thx in advance!
| Originally posted by Lady_LizzY Maar euh, zijn er ook bloesjes (topjes) voor de vrouwen? |
^^vanzelfsprekend. U vraagt, wij leveren
Owkie,
count me in dan (if that's ok
)