TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "school herbegint" frustraties thread
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
ik begin dinsdag aan mijn licenties, bijna enkel keuzevakken en allemaal super interessante dingen.
En eindelijk zie ik dan die vrienden terug, en leuven, en moet ik niet meer werken. Verder moet ik mijn vriendin tijdens de vakantie hard missen wegens dat zij in limburg woont en ik in w-vl en we allebei moesten werken...
leve het nieuwe schooljaar!
| quote: |
| Originally posted by Bertn Verder moet ik mijn vriendin tijdens de vakantie hard missen wegens dat zij in limburg woont en ik in w-vl en we allebei moesten werken... |
***Ik verkoop zakdoekskes van het merk LOTUS voor slechts 10� het stuk!!!***
rrrrrrrrrrrrukkeuh!
| Originally posted by Wildfir3 rrrrrrrrrrrrukkeuh! |
straks 
jammer dat de school weer begint ..
want nu is het vrouwelijk schoon in de winkel tijdens de week soms ver te zoeken .. tenzij ge valt op +65 vrouwen..
anyway cheer up voor de studenten.. ge hebt veel vakantiedagen die ge later niet meer hebt!
| Originally posted by JediD4M anyway cheer up voor de studenten.. ge hebt veel vakantiedagen die ge later niet meer hebt! |
check die uren 
http://www.rega.be/index.php?menu=&...mester=1&show=1
| Originally posted by Wildfir3 check die uren ![]() http://www.rega.be/index.php?menu=&...mester=1&show=1 |
Alleen vrijdag lijt me kut. Donderdag weggaan en dan om 8.20 les, auch 
Gijle hebt echt wel weinig programmeren ze (wa zit er in O-O?)
OO is java 
en ja, ik ben content met die uren! ni meer dan vijf uur les per dag gewoonweg, daar gaat ge mij �cht ni over horen klagen zenne.
partay! 
ieuw ! 
| Originally posted by Wildfir3 OO is java ![]() en ja, ik ben content met die uren! ni meer dan vijf uur les per dag gewoonweg, daar gaat ge mij �cht ni over horen klagen zenne. partay! |
doede gij info aan de EHB misschien? 
| Originally posted by Wildfir3 doede gij info aan de EHB misschien? |
erasmus hogeschool brussel
toen ik daar mijn eerste jaar informatica deed dan was da bij mij hetzelfde, vandaar 
Ah si noebie is ehsallertje geworden.
5 halve dagen en 1 namiddag, valt we lgoed mee.
memories, goeie stoeltjes in de aula, verschanen achter ne pikel en maffen !
Ma tis wel nen bunker voor gsm's :/
ff mijn rooster erbij nemen...
maandag 08:30 - 17:30 
dinsdag 10:30 - 15:30
woensdag 10:30 - 15:30
donderdag 08:30 - 15:30
vrijdag 15:30 - 17:30 
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)
Donderdag 10u-11u: Beeldverwerking (namiddag zelfstudie)
Rest van de week is bedoeld voor de thesis.
Ah, wat ga ik toch graag naar school/kot 
| Originally posted by TOR ff mijn rooster erbij nemen... maandag 08:30 - 17:30 ![]() dinsdag 10:30 - 15:30 woensdag 10:30 - 15:30 donderdag 08:30 - 15:30 vrijdag 15:30 - 17:30 |
| Originally posted by CygnusX Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie) |
| Originally posted by CygnusX Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie) Donderdag 10u-11u: Beeldverwerking (namiddag zelfstudie) Rest van de week is bedoeld voor de thesis. Ah, wat ga ik toch graag naar school/kot |
volgende week woensdag & vrijdag vrij !!!!!!
iemand goesting om me een beetje gezelschap te komen houden 
en ik weet officieel nog niks...Na lang gezocht te hebben weet ik al dat ik vrijdag 1/10 verwacht wordt en de eerste les begint op 4/10 om 8:30 'smorgens. Voor de rest weet ik... NIKS. Geen uurroosters, geen brieven, niks.