TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »


Posted by Chicane on Sep-20-2004 17:51:

je maakt wel vrienden als nieuwkomer hier


Posted by Dj Lex on Sep-20-2004 17:53:

Wat een lachertje weer... Heeft me dag weer goed gemaakt.

PS: Vooral blijven volhouden dat het geen SPAM is! Chapeaux!


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 17:53:

sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen...


Posted by Dj Lex on Sep-20-2004 17:55:

quote:
Originally posted by mikeclark
sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen...


Whahaha! Al had je Bassie als vriend! Denk je echt dat wij dat interessant vinden? Ga aub ergens anders het elitaire mannetje uithangen. Toedeledokie!


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 17:55:

Wees blij vanaf oktober ben ik terug in de studio bij Tijs dus dan ben je van mijn gezaag vanaf..hahahaha


Posted by TranceFool on Sep-20-2004 17:58:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whahaha! Al had je Bassie als vriend! Denk je echt dat wij dat interessant vinden? Ga aub ergens anders het elitaire mannetje uithangen. Toedeledokie!



Een slotje en een ban graag voor deze kneus die zichzelf heel wat vindt


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 17:58:

alle vrienden van Tijs en Armin zijn dus elitair..hahahaha.het wordt hier met de minuut leuker..
Och ja ben ook nog goed bevriend met Rob Papen...maar die zal je waarschijnlijk


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:00:

slotje hier...ander IP adres en je bent zo terug op het forum...


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:03:

Trancefool..je hebt inderdad je naam niet gestolen


Posted by Chicane on Sep-20-2004 18:07:

Tijs roept of je komt eten, Armin heeft gekookt...


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:12:

hahahahaha...


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:12:

ik kook zelf...hahahahaha


Posted by Chicane on Sep-20-2004 18:17:

ik zal het doorgeven, jammer.. Armin kan best lekker koken, vooral kaasfondue


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:22:

zal dan toch eens naar Leiden komen om bij hem te komen eten...bedankt voor de tip


Posted by jp on Sep-20-2004 18:40:

Zijn daar dan ook Arminsletjes?


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:49:

only his nice girlfriend


Posted by Chicane on Sep-20-2004 18:51:

do-able


Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 18:56:

Zo weer eens een golden oldy posten: LAAT JE RIMMEN MIKE


Posted by jp on Sep-20-2004 19:11:


Posted by basvh on Sep-20-2004 19:48:

ik hoop echt dat remy d deze thread gaat lezen!


Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 20:08:

quote:
Originally posted by basvh
ik hoop echt dat remy d deze thread gaat lezen!



Lol


Posted by dj_spare on Sep-20-2004 20:37:

shit... gebeurt er een keer wat... ben ik werken... ik vermaak me prima met het lezen van deze thread!


Posted by robin on Sep-20-2004 20:44:

ik hoop van harte dat de rest van de 'vrienden'kring van tiesto en armin minder kansloos is.


Posted by ambs on Sep-20-2004 20:45:

lol deze thread is geniaal!


Posted by mikeclark on Sep-20-2004 20:48:

Ik ga niet voor iedereen eten klaarmaken :-) LOL
Er mag al eens gelachen worden


Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.