TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
je maakt wel vrienden als nieuwkomer hier 
Wat een lachertje weer... Heeft me dag weer goed gemaakt.
PS: Vooral blijven volhouden dat het geen SPAM is! Chapeaux!
sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen...
| quote: |
| Originally posted by mikeclark sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen... |
Wees blij vanaf oktober ben ik terug in de studio bij Tijs dus dan ben je van mijn gezaag vanaf..hahahaha
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Whahaha! Al had je Bassie als vriend! Denk je echt dat wij dat interessant vinden? Ga aub ergens anders het elitaire mannetje uithangen. Toedeledokie! |

alle vrienden van Tijs en Armin zijn dus elitair..hahahaha.het wordt hier met de minuut leuker.. slotje hier...ander IP adres en je bent zo terug op het forum... Trancefool..je hebt inderdad je naam niet gestolen Tijs roept of je komt eten, Armin heeft gekookt... hahahahaha... ik kook zelf...hahahahaha ik zal het doorgeven, jammer.. Armin kan best lekker koken, vooral kaasfondue zal dan toch eens naar Leiden komen om bij hem te komen eten...bedankt voor de tip Zijn daar dan ook Arminsletjes? only his nice girlfriend do-able Zo weer eens een golden oldy posten: LAAT JE RIMMEN MIKE ik hoop echt dat remy d deze thread gaat lezen!
Och ja ben ook nog goed bevriend met Rob Papen...maar die zal je waarschijnlijk
Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:00:
Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:03:
Posted by Chicane on Sep-20-2004 18:07:
Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:12:
Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:12:
Posted by Chicane on Sep-20-2004 18:17:

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:22:
Posted by jp on Sep-20-2004 18:40:

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 18:49:
Posted by Chicane on Sep-20-2004 18:51:

Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 18:56:
Posted by jp on Sep-20-2004 19:11:

Posted by basvh on Sep-20-2004 19:48:

Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 20:08:
quote: Originally posted by basvh
ik hoop echt dat remy d deze thread gaat lezen!
Lol 
shit... gebeurt er een keer wat... ben ik werken... ik vermaak me prima met het lezen van deze thread! 
ik hoop van harte dat de rest van de 'vrienden'kring van tiesto en armin minder kansloos is. 
lol deze thread is geniaal! 
Ik ga niet voor iedereen eten klaarmaken :-) LOL
Er mag al eens gelachen worden
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.