TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada presents 'Famous'!
Pages (2): « 1 [2]
Was weer een gezellig avondje in de Panama inderdaad! Markus Schulz sloot de avond af met een paar verrassend stevige platen voor zijn doen (Marco V. - Automanual en Mauro Picotto - This Time, This Place
).
El Sandro was ook zeker goed bezig in de tweede zaal, waar hij moest warmdraaien voor Mischa Daniels. Ze hadden het echter beter andersom kunnen programmeren, want toen Sander klaar was liep de zaal ook meteen leeg.
ps: Emre, heeft je oma misschien nog wat van die roze gordijnstof over?? Ik wil er ook zo'n mooie blouse van laten maken!!

Ik hoorde al dat het een super avond was!
erg klote dat ik er niet bij kon zijn! 
| quote: |
| Originally posted by Matthijs .....en Mauro Picotto - This Time, This Place ) |
is die NEW ofzo?
| Originally posted by Matthijs ps: Emre, heeft je oma misschien nog wat van die roze gordijnstof over?? Ik wil er ook zo'n mooie blouse van laten maken!! |
| Originally posted by Matthijs Markus Schulz sloot de avond af met een paar verrassend stevige platen voor zijn doen (Marco V. - Automanual en Mauro Picotto - This Time, This Placeha: |
| Originally posted by Partyhardy! h�, welke? is die NEW ofzo? |
Nee je hebt gelijk, het moest inderdaad 'new time, new place' zijn.
| Originally posted by emre Deze bedoel je? Het is meer paars |
Ik vond het erg gezellig feestje.
Eerst even opwarmen met Mischa Daniels, dansvloer was nog niet helemaal vol maar mensen begonnen toch al wat te shaken.
Toen nam Harry Lemon het van hem over, draaide wel ok maar niet echt speciaal, als we even naar de WC gingen kwamen we tot de leuke vaststelling dat het klein zaaltje open was met Mister Elsandro.
Ja, je draaide echt lekker hoor.. Toen begon het feest pas echt
Dan zijn we weer naar de main room gegaan voor Markus, hij haalde zowat al zijn klassiekertjes boven, had eigenlijk een vernieuwende set van hem verwacht maar uiteindelijk stoorde het me niet (integendeel) dat hij al die typisch lekkere Markusplaatjes van het afgelopen jaar ging draaien. Ik wou ook nog graag even ridgewalkers horen met Find omdat ik die wel vond passen in de categorie 'typische-Markus-platen' dus ben ik hem maar even gaan aanvragen. Kon mijn dansspieren dan ook niet bedwingen toen hij hem ging draaien.
Was geslaagd feestjes met leuke DJ's en aangenaam publiek!
foto'tjes staan voorlopig al op mijn eigen site : http://www.emmaspartypictures.com/Pictures/Famous/
Vanaf nu mag Emre niks meer zeggen
klik hier
Lekker bekkie emre!
Deze mag er ook zijn...boukhari in the house!
Wat is er nou zo bijzonder aan dat shirt?

| Originally posted by Partyhardy! Vanaf nu mag Emre niks meer zeggen klik hier |
Ook wat pics online op www.famousnight.nl
En op phono.nl staan ze ook... het lukt even niet om ze te plaatsen, maar Emre volgende keer maar weer aan de 7up 
ERG vette avond!!
Muzikaal zeer hoogstaand!!!
Zaal was goed gevuld! Eindelijk voor het eerst eens een NIET stamp volle Panama mee gemaakt.. moet zeggen dat dit veeeel relaxter is!
Lemon 8 was weer geweldig! Met weer een aantal onwijs lekkere platen die je toch eigenlijk niemand ziet draaien hier... om er een paar te noemen:
Sattva - Echoes of Silence (Way out West Remix)
Grayarea - Gravity (Albatross Mix)
Good Livin - Feels so good (Original)
Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix)
Markus draaide ook errg lekker! Eerste uur alle classics zoals emma al zei... die had hij toch ECHT achterwege mogen houden. Eerste drie kwartier XL stijl en niks vernieuwend dus weer...
Daarna kwam hij heeeel goed los en draaide alleen maar knallers!
Gabriel & Dresden - Arcadia
Hammer & Bennet - Language
Delicate Imposters - Sleepless City (Santiago Ni�o Remix)
Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix)
etc.
heerlijk avondje gehad dus! Met deze line-up mag Armade het land wel door, zoals Lemon8 verklapte

Leuk om Sido en kornuit weer eens tegen te komen. 
Jammer genoeg El Sandro moeten missen... maar op Arise komt dit zeker goed!

| Originally posted by tijs08 ERG vette avond!! Muzikaal zeer hoogstaand!!! Zaal was goed gevuld! Eindelijk voor het eerst eens een NIET stamp volle Panama mee gemaakt.. moet zeggen dat dit veeeel relaxter is! Lemon 8 was weer geweldig! Met weer een aantal onwijs lekkere platen die je toch eigenlijk niemand ziet draaien hier... om er een paar te noemen: Sattva - Echoes of Silence (Way out West Remix) Grayarea - Gravity (Albatross Mix) Good Livin - Feels so good (Original) Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix) Markus draaide ook errg lekker! Eerste uur alle classics zoals emma al zei... die had hij toch ECHT achterwege mogen houden. Eerste drie kwartier XL stijl en niks vernieuwend dus weer... Daarna kwam hij heeeel goed los en draaide alleen maar knallers! Gabriel & Dresden - Arcadia Hammer & Bennet - Language Delicate Imposters - Sleepless City (Santiago Ni�o Remix) Andrew Bennett - Ocean Drive (Probspot Remix) etc. heerlijk avondje gehad dus! Met deze line-up mag Armade het land wel door, zoals Lemon8 verklapte ![]() Leuk om Sido en kornuit weer eens tegen te komen. ![]() Jammer genoeg El Sandro moeten missen... maar op Arise komt dit zeker goed! |
Dit uurtje is opgenomen van Lemon:
Harry Lemon (recorded live in Panama at Amsterdam 11-27-2004 / Global DJ Broadcast 6.12.04)
01. Chab feat JD Davis - Closer To Me
02. Quasistereo feat Acl - Sex Fiend (Original Mix)
03. Benz and MD vs Ebrius - Sound 84 (Subsky Remix)
04. Papa & Gilbey - Monkey Trousers (Chab Remix)
05. BT - Fibonacci Sequence (Paulo Mojo Remix)
06. Harry Lemon - Tiga
07. Good Livin - Feels so good (Original Mix)
08. ID
Aankomende Famous op 1e kerstdag is niet echt intressant:
Remy, Erick E, Roog en Mischa Daniels.
| Originally posted by MaGiK54 Aankomende Famous op 1e kerstdag is niet echt intressant: Remy, Erick E, Roog en Mischa Daniels. |