TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אביזרים מגניבים למסיבות שוות
Pages (2): « 1 [2]


Posted by princess cc on Oct-07-2004 22:54:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
נראה לי זה 700...


וואי עוד מעט אני מגיעה לשם!
עכשיו אני רק צריכה להחליט מה לרשום שם וגם לבחור חתימה


Posted by Shahar on Oct-08-2004 04:21:

quote:
Originally posted by Dr.SuS
בטכלס זה פשוט אבל שעושים את זה זה מסובך לאלה
יש הרבה מרכיבים וצריך גם להבין קצת אלקטרוניקה בשביל לעשות את זה טיפה יותר מפשוט
אני אישית לא גורו גדול באופטיקה, אני בטוח שיש פה 2 שעוברים אותי בטוח אני יותר מתעסק עם סטיקלייטים כי אני מקבל אותם חינם אז לפחות מוצא להם שימוש
הרעיון המרכזי של אופטיקה זה לדים (מנורות קטנות שעובדות על בטריה 1.5 וולט
שמחוברות לצינור פלסטיק שקוף משני הצדדים ולפעמים גם בתוכו אם רוצים יותר אור או שהצינור ארוך
זהו, אחר כך מה שנשאר זה רק לבנות את הקונסטרוקציה של החולצה עם הצינורות עליהם, למצא מקום לבטרייה
רוב הפעמים זו הנדסה רצינית ולא קלה, אבל שווה את המאמץ
לד כחול לוקח יותר מ1.5 וולט אז בדרך כלל משתמשים בה פחות, או לפחות ככה זה במחשב
אני מתעסק בזה יותר במחשב "twicking" שמה זה עובד ככה...
הקטע היותר מעמיק זה הדמיון ומה אתה עושה איתו ברגע שאתה יודע להתעסק עם הדברים הקטנים
בטכלס כמו שפוזי אמר אפשר לכתוב על זה ספר בקלות כי יש הרבה מרכיבים שאפשר להוסיף ושצריך להוסיף לפעמים בשביל שזה יעבוד טוב
זהו מכאן זה רק יצירתיות יתר דמיון וזמן....


אבא שלי היה טכנאי אלקטרוניקה 25 שנה..מספיק טוב בשביל לבנות כזה?

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
נראה לי זה 700...


500....


Posted by Dr.SuS on Oct-08-2004 06:34:

אם אמא שלך מעצבת אופנה ואתה עשיר דמיון אז יצא ממש ממש טוב


Posted by markfeldman on Oct-08-2004 15:37:

quote:
OFFTOP:
תצבור 800 פוסטים וגם תוכל לשנות בקלות...


ok

לי יש, ואיך אני בכל זאת משנה ?


Posted by Elior on Oct-08-2004 16:04:

quote:
Originally posted by markfeldman
ok

לי יש, ואיך אני בכל זאת משנה ?


profile - edit profile

ויש לך אופציה של
Custom User Text:


Posted by Shahar on Oct-08-2004 16:10:

quote:
Originally posted by Dr.SuS
אם אמא שלך מעצבת אופנה ואתה עשיר דמיון אז יצא ממש ממש טוב


בקטע של האופנה אל תדאג לי..
שאלתי את אבא שלי על זה והוא אמר שאת הצינורות המאירים קונים מוכנים
אבל אני צריך להראות לו תתמונה ואז הוא יגיד לי אם אפשר או לא....

ירון הצינורות שיש לך על החולצה באו מוכנים עם הלדים בתוכם או שקנית צינור וחיברת אליו?


Posted by markfeldman on Oct-08-2004 16:48:

quote:
profile - edit profile

ויש לך אופציה של
Custom User Text:


תודה אחי !


Posted by Dr.SuS on Oct-08-2004 17:14:

אם אתה צריך דגמים מוכנים לחולצות שלא עשיתי תגיד


Posted by Shahar on Oct-09-2004 19:02:

quote:
Originally posted by Dr.SuS
אם אתה צריך דגמים מוכנים לחולצות שלא עשיתי תגיד


אני צריך לדעת איך להכין את זה ומאיפה לקנות תחומר


Posted by princess cc on Oct-09-2004 20:36:

quote:
Originally posted by Shahar
אני צריך לדעת איך להכין את זה ומאיפה לקנות תחומר


חחחחחחחחחחחחח שחר זה לא נשמע טוב!!!!!!!!!!!!


Posted by coby on Oct-09-2004 20:44:

quote:
Originally posted by taltul
OFFTOP:


טל מזה אופטופ ?!


Posted by markfeldman on Oct-09-2004 21:25:

quote:
טל מזה אופטופ ?!


לא קשור לנושא הת'רד.


Posted by Shahar on Oct-09-2004 21:43:

מה אתם יודעים על
El Wire!?
מה זה בדיוק?
איפה אפשר לקנות?

מי שיכול שיעזור....


Posted by -CosmicFire- on Oct-14-2004 22:07:

quote:
Originally posted by Shahar
מה אתם יודעים על
El Wire!?
מה זה בדיוק?
איפה אפשר לקנות?

מי שיכול שיעזור....


משתמשים בזה הרבה אנשים שעושים מודינג למחשב או שמשפרים מכוניות
זה פשוט חוט זוהר (עם חשמל) שמפיץ אור ואתה יכול לשחק איתו איך שאתה רוצה
לא יודע איך זה עובד
אפשר לקנות בכל מני חנויות מחשבים ושיפורים לרכב
עוד פרטים דבר איתי


Posted by Shahar on Oct-15-2004 02:45:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
משתמשים בזה הרבה אנשים שעושים מודינג למחשב או שמשפרים מכוניות
זה פשוט חוט זוהר (עם חשמל) שמפיץ אור ואתה יכול לשחק איתו איך שאתה רוצה
לא יודע איך זה עובד
אפשר לקנות בכל מני חנויות מחשבים ושיפורים לרכב
עוד פרטים דבר איתי


1. איפה קונים?

2. אפשר לחבר אותו לבטריות?

3. תודה אחיייייי


Posted by Dr.SuS on Oct-15-2004 09:53:

היי כבר אמרתי את כל זה...
לד רגיל עובד על 1.5 וולט יעני בטריה אחת
אפשר לחבר כמובן יותר מאחת
מכניסים אותפ לצינורות פלסטיק גמישים אם עושים בבית ואם לא אפשר לקנות סליל מוכן יש גם
לד כחול לוקח יותר מ 1.5 וולט
אפשר לקנות הכל בחנויות מחשבים


Posted by Shahar on Oct-15-2004 10:00:

quote:
Originally posted by Dr.SuS
היי כבר אמרתי את כל זה...
לד רגיל עובד על 1.5 וולט יעני בטריה אחת
אפשר לחבר כמובן יותר מאחת
מכניסים אותפ לצינורות פלסטיק גמישים אם עושים בבית ואם לא אפשר לקנות סליל מוכן יש גם
לד כחול לוקח יותר מ 1.5 וולט
אפשר לקנות הכל בחנויות מחשבים


סורי אחי עדיין אנלא מבין
סבבה שלד זה 1.5...אני רוצה את הצינור פלסטיק
אז ככה:
1. איפה קונים צינור פלסטיק גמיש בלי לד בתוכו!?

2. איפה קונים סליל מוכן?

תודה


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.