TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
תגיד להם:
אבא, אמא, יש משהו שאנחנו צריכים לדבר עליו...
ידעתי את זה מאז שראיתי גבר עירום בפעם הראשונה, וכל הזמן הזה, שמרתי את זה בפנים...
אבא, אמא...
אני מכור לטראנס!
טיאסטו היה חייב לשמוע קאלסי
אחרת מאיפה בדיוק הוא הביא את ה
"אדיגו פור אסטרינג??
זאת בכלל סינפוניה של מלחין אמריקאי בשם באבר סמואל
המנהיגה נוגנה על ידי סינפונית ניו יורק בשנת 1936
בעקרון הם גם עושים מיקסים לרוק...
טיאסטו לקיין...
ועוד....
בעקרון הם מגוונים 
ואללה איזה באמת מכוניות יש להם אתם יודעים?
אני סגור על זה שלארמין בטוח יש איביזה טורבו ומטוס פרטי
טייסטו סתם טמבל, הוא בטח מקשיב לפופ רוסי או משהו 
| quote: |
| Originally posted by yaman ואללה איזה באמת מכוניות יש להם אתם יודעים? אני סגור על זה שלארמין בטוח יש איביזה טורבו ומטוס פרטי |
לפי דעתי טרד דיי דפוק...
הם יוצרים טראנס ומתקלטים טראנס כל החיים שלהם... ומקבלים אלפי תקליטים ודיסקים של טראנס כל היום...
וברור שזה המוסיקה האהובה עליהם אחרת הם לא היו מתקלטים או יוצרים אותה !
אז מן הסתם הם שומעים את המוסיקה הזאת גם להנאה בזמנם הפנוי...
עכשיו אני לא אומר שהם לא אוהבים או שומעים סגנונות אחרים אני רק אומר שמן הסתם זה המוסיקה שהם שומעים רוב הזמן...
: \
| quote: |
| Originally posted by coby לפי דעתי טרד דיי דפוק... הם יוצרים טראנס ומתקלטים טראנס כל החיים שלהם... ומקבלים אלפי תקליטים ודיסקים של טראנס כל היום... וברור שזה המוסיקה האהובה עליהם אחרת עם לא היו מתקלטים או יוצרים אותה ! אז מן הסתם הם שומעים את המוסיקה הזאת גם להנאה בזמנם הפנוי... עכשיו אני לא אומר שהם לא אוהבים או שומעים סגנונות אחרים אני רק אומר שמן הסתם זה המוסיקה שהם שומעים רוב הזמן... : \ |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- לאאאאאאא אבל בכל זאת הגיון פה אם הבן אדם יוצר טראנס זתומרת שהוא אוהב את הסגנון וסביר להניח שזה רוב החומר שהוא שומע... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar בדיוק בגלל שהוא יוצר טראנס ובגלל שהוא צריך לעבוד עם זה כל היום בטוח בא לו להרגע קצת עם מוזיקה אחרת |
| quote: |
| Originally posted by taltul להירגע??? זהו שזוי בדיוק הסתירה לדעתי... הרי ממה הוא צריך להירגע הרי זהו הז'אנר שהוא בחר בו ואם הוא בחר בו אז סביר להניח בגלל שאוהב אותו ונהנה ממנו כל רגע בחיים שלו... עכשיו במקרה זה לא נראה לי שהוא צריך להירגע הרי הוא נהנה מעבודה שלו ומהמוזיקה שהוא עושה... אני לא אומר שישמע את אותם דברים כל הזמן - שיקח אמביינט פרוג או ברייקס וצ'יל אאוט - כלומר תמיד אפשר למצוא משהו אחר כדי לגוון אבל למה ללכת לחפש משהו בז'אנרים אחרים כאשר ישך ים של בחירה מול העניין בז'אנר שאתה מכור עליו... זה הנקודת מחשבה שלי... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אחי עם כל הכבוד לעבודה שלהם ולסגנון שלהם תאמין לי שאחרי שהוא יושב בסטטודיו ומסיים תעבודה להיום אנלא בטוח שתמיד בא לך לשמוע עוד טראנס אז נכון אולי אמביינט או ברייקס.... גם לי יש קטעים שאחרי שאני ממקסס כבר בא לי קצת להרגע עם משו אחר |
| quote: |
| Originally posted by yaman צודק בהחלט לא חובה שיוצר טראנס יישמע רק טראנס יש מלא אומנים שמנגנים מוסיקה ומעדיפים לשמוע דדדקא מוזיקה אחרת למשל אם אתם מכירים את אחד מכלא 6 הוא יוצר ראפ אבל מעדיף לשמוע רוק |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אתה קוצוני |
זה לא עניין של מעדיפים, הם מעדיפים טראנס, זה הז'אנר האהוב עליהם, אבל זה כמו שאתה עובד במפעל של שוקולד כל היום במשך שנה, אתה כבר לא תאכל שוקולד כשתחזור הביתה כי ימאס לך מהריח, אז אולי הם שומעים גם דברים אחרים כדי להירגע מהטראנסים כל הזמן.
ואין לו ציוד של מליונים, פשוט כי אין כזה דבר ציוד של מליונים בטראנס, המיקסר הכי טוב בסביבה עולה באזור ה-1500 דולר, ואפילו אם כל הציוד שלו קאסטום מייד זה עדיין לא יעלה לו יותר מ-10000 דולר סה"כ לשני טרנטייבלס, שני דיסק פליירז ומיקסר. שלא לדבר על זה שזה בזבוז כסף רציני, כי אתה יכול להשיג ציוד מעולה בלי להוציא יותר מ-3000 דולר כשאתה גר בארה"ב. רק בישראל הדברים האלה יקרים בלי היכר, אני הבאתי את שלי מארה"ב.
| quote: |
| Originally posted by MrBlond זה לא עניין של מעדיפים, הם מעדיפים טראנס, זה הז'אנר האהוב עליהם, אבל זה כמו שאתה עובד במפעל של שוקולד כל היום במשך שנה, אתה כבר לא תאכל שוקולד כשתחזור הביתה כי ימאס לך מהריח, אז אולי הם שומעים גם דברים אחרים כדי להירגע מהטראנסים כל הזמן. |

| quote: |
| ואין לו ציוד של מליונים, פשוט כי אין כזה דבר ציוד של מליונים בטראנס, המיקסר הכי טוב בסביבה עולה באזור ה-1500 דולר, ואפילו אם כל הציוד שלו קאסטום מייד זה עדיין לא יעלה לו יותר מ-10000 דולר סה"כ לשני טרנטייבלס, שני דיסק פליירז ומיקסר. שלא לדבר על זה שזה בזבוז כסף רציני, כי אתה יכול להשיג ציוד מעולה בלי להוציא יותר מ-3000 דולר כשאתה גר בארה"ב. רק בישראל הדברים האלה יקרים בלי היכר, אני הבאתי את שלי מארה"ב. |
Armins Studio:

| quote: |
| Originally posted by MrBlond זה לא עניין של מעדיפים, הם מעדיפים טראנס, זה הז'אנר האהוב עליהם, אבל זה כמו שאתה עובד במפעל של שוקולד כל היום במשך שנה, אתה כבר לא תאכל שוקולד כשתחזור הביתה כי ימאס לך מהריח, אז אולי הם שומעים גם דברים אחרים כדי להירגע מהטראנסים כל הזמן. ואין לו ציוד של מליונים, פשוט כי אין כזה דבר ציוד של מליונים בטראנס, המיקסר הכי טוב בסביבה עולה באזור ה-1500 דולר, ואפילו אם כל הציוד שלו קאסטום מייד זה עדיין לא יעלה לו יותר מ-10000 דולר סה"כ לשני טרנטייבלס, שני דיסק פליירז ומיקסר. שלא לדבר על זה שזה בזבוז כסף רציני, כי אתה יכול להשיג ציוד מעולה בלי להוציא יותר מ-3000 דולר כשאתה גר בארה"ב. רק בישראל הדברים האלה יקרים בלי היכר, אני הבאתי את שלי מארה"ב. |
הסטודיו של ראנק 1 משתין על כולם!
גם אני אוהב טראנס אבל אני לא מקשיב לטראנס 24 שעות ביממה...
וזה עדיין לא ציוד של מליונים
תעשה את החשבון....
בונא טל אתה בא בהגזמות, אי אפשר לשמוע טראנס כללללל הזמן... וגם תהיה יותר קליל גבר
לא חייב להתייחס לזה כל הזמן כאל יצירת אומנות, זה מוזיקה שכיף לשמוע וסבבה לעשות ולמקסס והיא המוזיקה שאני הכי אוהב, ובאמת יש טראקים שהם ממש יצירות אומנות, אבל יש גם טראקים שנועדו לשמח, להרקיד, להכניס למצב רוח וכו'... וכן זה אומנות... אבל גם אומנות לא חייב להיות דבר כזה כבד.. 
מה גם שטראנס אמביינט צ'יל וכו' הם מבוססים על אותן "תחושות" ולפעמים נגיד אני רוצה להרגיש משהו שונה, אז אני שומע קצת היפ הופ ומשחק אותה בפוזה עם האוטו, שם רוק ושר עם החבר'ה (גם באוטו בד"כ...) ולפעמים אני גם שם טראנס...
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA בונא טל אתה בא בהגזמות, אי אפשר לשמוע טראנס כללללל הזמן... וגם תהיה יותר קליל גבר לא חייב להתייחס לזה כל הזמן כאל יצירת אומנות, זה מוזיקה שכיף לשמוע וסבבה לעשות ולמקסס והיא המוזיקה שאני הכי אוהב, ובאמת יש טראקים שהם ממש יצירות אומנות, אבל יש גם טראקים שנועדו לשמח, להרקיד, להכניס למצב רוח וכו'... וכן זה אומנות... אבל גם אומנות לא חייב להיות דבר כזה כבד.. ![]() מה גם שטראנס אמביינט צ'יל וכו' הם מבוססים על אותן "תחושות" ולפעמים נגיד אני רוצה להרגיש משהו שונה, אז אני שומע קצת היפ הופ ומשחק אותה בפוזה עם האוטו, שם רוק ושר עם החבר'ה (גם באוטו בד"כ...) ולפעמים אני גם שם טראנס... |

| quote: |
| Originally posted by taltul בדיוק!!! זה העניין - זה פשוט לא טבעי להתעסק כל החיים עאלקטרונית כאשר בפועל בן אדם לא ממש שומע אותה... לדעתי זה מובן מאליו שאם יוצרים כמו אבאב אנד ביונד למשל והדומים להם ישמעו קודם כל אלקטרונית משאר שאר הסגנונות האחרים... והם חייבים לעשות את זה כי אחרת מאיפה כל ההשראה וכל המוזות??? משירי פופ / ראפ או רוק שהם (נראה לכם???) שומעים... עוד פעם מישהו פה כבר אמר את זה - יכול להיות שהם שומעים קלאסית או רוק לפעמים אבל בטוח שזה לא פופ או ראפ כי אין להם שום דבר שהם יכולים ללמוד מ2 הז'אנרים הללו... |
| quote: |
| Originally posted by Rising יא מצחיק.. זה לא סותר.. כל הסגנונות מושפעים אחד מהשני.. ובייחוד טראנס ששואב הרבה מסגנונות כמו ראפ ורוק.. אפילו שאתה לא מרגיש את זה..ככה זה.. ניקח לדוגמא את דיג'יי סקאזי שיוצר טראנס פסיכודאלי.. כל הקטע של הגיטרות החשמליות בא מהרוק... והוא בעצמו אמר את זה.. והוא ידוע כמי שיצר רוק בעבר. בכל מקרה לא סותר. |
| quote: |
| Originally posted by taltul סבבה רוק אני עוד מסכים...אבל מה קשר להיפ הופ בכלל??? |
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA faithless... בעיקר האוס, כל הניו יורק האוס עם הזמרות השמנות שמדברות על כסף תכשיטים אהבה וכל השטויות... כמו casius... זה דיי דומה כשחושבים על זה... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.