TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צילצולים לפלאפון
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Huge-A on Oct-15-2004 22:36:

מישהו יודע אם זה עובד על פלאפון TELIT ??????


Posted by YonatanArbel on Oct-16-2004 12:52:

quote:
Originally posted by ADiSH
אני פשוט שולח את הלינק דרך האיסיקיו


ואי איזה רעיון חזק!!!!!
איך לא חשבתי על זה זה פשוט חוסך לי מלא זמן של כתיבה מעצבנת של הלינק


Posted by -CosmicFire- on Oct-16-2004 13:06:

quote:
Originally posted by Eitan E
מה ההבדל בינהם?
ואיזה מכשירים יכולים לנגן
mmf?


סמסונג מנגנים MMF
נוקיה MIDI


Posted by StruckeR on Oct-17-2004 00:16:

יש לי תסמסונג 640....
יש לי אותו כולה שבוע אז ככה שאני לא ממש מתמצא בו...
יש למישהו מושג איך אני נכנס לאתר ספציפי? להכניס יעני כתובת לדפדפן?


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.