TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] Capital: R-Match (PvD all night long) - Paard Van Troje, Den Haag
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

en dit is een ultra-geile flyer die ik ff op mn deur MOET plakken haha....

Nee sorry de aanduiding ultra-geil is niet van toepassing op dat lelijke vod
mja ok, zo'n grote vandit night poster is wel iets mooier jah 
Er hangt hier niks van PvD aan de muur behalve een Mayday 99 poster waar z'n naam op staat.
ohhh had ik niet verwacht eigenlijk
Hier hangen teveel vandit/pvd stickers overal. Aantal flyers van de April-Vandit-Night, uiteraard alle tickets van de VN waar ik geweest ben (incl Love From Above 2003/2004) Dan nog een Vandit Night poster van afgelopen oktober, een poster van Love From Above 2004, en een poster van LoveWeekend (SEZ)...

Die rommel ligt allemaal netjes opgeslagen in het grote PvD archief 
Jullie zijn net een stel pubermeissies die alles van bv de backstreet boys verzamelen.
ik had ooit van de kerstman het eerste album van de backstreet boys gekregen

enne pubermeisjes....
die zijn vaak best lief en schattig

On-topic: gaat ie nou nog Murder was the Bass draaien of wat?
hoop t wel
misschien goed idee wat we (lees: ik en stel GTA's) vorig jaar bij de Einheitsrave deden...
Thuis wat A4tjes uitprinten met wat vette tracks, en dan vooraan staan en m requesten 
misschien helpt t (vorig jaar wel)

| quote: |
| Originally posted by jp On-topic: gaat ie nou nog Murder was the Bass draaien of wat? |
Hallo het is een dj, geen juke box 
Ik ga een berichie op me telefoon laten lezen en dan vraag ik Just kick an. Via je gsm berichies aan de dj laten lezen is cool tegenwoordig 
t was maar een idee hoor

Ik neem een vriendin mee met grote borsten en paintbrush een tracklist op haar tepels. Als ie zich niet aan de lijst houdt gaat onherroepelijk het topje weer aan 
ik ga dus echt niet!
hij komt toch niet...
ik ga wel lekker naar ILT!
| Originally posted by franzelare ik ga dus echt niet! hij komt toch niet... ik ga wel lekker naar ILT! |
| Originally posted by Optimus En Ruub dan? |
| Originally posted by franzelare ik ga dus echt niet! hij komt toch niet... |
heb nog een kaart te koop voor capital R-match! PM me.. Voor een leuk prijsje verkoop ik 'm.
Ik heb er zin in, skip de progressive maar en ga gelijk stampen 
whahahahahaha die sig, geweldig

| Originally posted by franzelare ik ga dus echt niet! hij komt toch niet... ik ga wel lekker naar ILT! |
Nog maar een paar dagen en dan 6 uur pvd 
------------------
ROLLCALL
-eieregooie
-HBtje
-jp
-MAGiK54
------------------