TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Ik vond Spartan tegenvallen. Op zich wel leuk verhaal, maar te langdradig. Hoofdrolspeler boeit ook geen moment.
Chronicles of Riddick is gewoon zo'n lekkere science-fiction actiefilm, niet nadenken maar schieten. Gewoon goed vermaak 
Bourne Supremacy is echt een goed vervolg Bourne Identity, heeft me zeker kunnen boeien.
Verder nog gezien:
The Transporter; erg coole film als je van auto en knok actie houdt.
Taking Lives; leuk verhaal over een psychopaat, zeker boeiend.
Out Of Time; hoofdinspecteur is zelf de hoofdverdachte van een moord. Interessant verhaal met een verassende afloop!
21 Grams; Topfilm, over de gevolgen van een dodelijk auto-ongeluk. Verleden (oorzaak) en heden (gevolg) wisselen elkaar constant af, maakt het zo zeker interessanter.
Man On Fire; over een bodyguard die wraak neemt. Begint interessant, maar vond het te langdradig worden.
Ja, ik heb nu ook tijd zat om films te kijken 
Heb gisteren Road to Perdition gezien, ook goeie film, erg de moeite waard! Vooral Jude Law speelt een supergoeie rol!
| quote: |
| Ik vond Spartan tegenvallen. Op zich wel leuk verhaal, maar te langdradig. Hoofdrolspeler boeit ook geen moment. |

| Bourne Supremacy is echt een goed vervolg Bourne Identity, heeft me zeker kunnen boeien. |
| The Transporter; erg coole film als je van auto en knok actie houdt. |
| Taking Lives; leuk verhaal over een psychopaat, zeker boeiend. |
Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft:
The Shawshank Redemption op Net5
Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit.
| Originally posted by SnuggLe Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit. |
| Originally posted by basd Dat is Dude, where's my car, op de voet gevolgd door Army of Darkness, maar deze doet leuk mee voor de derde plaats. Ga alleen niet kijken, heb em al drie keer gezien, plus ik moet trainen en daarna speelt AZ. |

Naja, dan uit armoede maar AZ kijken.
| Originally posted by SnuggLe ps. ik ben donderdag weer even in Enschede....koffie doen? |
heb weer een zooi films gedownload:
spiderman 2 (al gezien), the notebook (schijnt super film te zijn), the terminal en troy.. en ik heb nog american beauty en following (dom dat ik die nog niet gezien heb...)
Van het weekend maar eens The Others kijken, nog niet gezien.. Verder komt zaterdag The Matrix nog op TV, misschien ook even kijken. Of The Butterfly Effect nog maar een keer.
| Originally posted by SnuggLe Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft: The Shawshank Redemption op Net5 Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit. |
Na aanleiding van de dood van Theo v. Gogh kwam er dinsdag op Ned3 een van zijn vroegere films. Ja, ik heb het hier over "06". Een rare kijk op wat een 'sexlijn' nou moet voorstellen.
Een man en een vrouw raken met elkaar in contact en wisselen daarbij hun fantasieen uit. De relatie wordt echter steeds gecompliceerder naarmate de twee elkaar langer kennen. Eigenlijk is het bijna te vergelijken met een kat en muis-spel, maar dan met min of meer gelijke partijen om elkaars persoonsgegevens te achterhalen. Met de nodige humor was dit zeker een aanrader geweest, maar wanneer die NOG een keer op tv verschijnt is onduidelijk
Voor mij was het in ieder geval een lache filmpje. Ik kan me voorstellen dat-ie spraakmakend is
Was laatst naar Alien vs Predator wat een brute film.
Echt gaaf hoe op het laatst die Alien Queen zo hard in der kut geneukt word door die Predator en dat door haar gruwelijke zoutzure vocht die Predator opgelost werd is gewoonweg GRUWELIJK!! Echt mooi camerawerk (Heb jij dat soms gefilmd Tim?? Mocht je nog meedoen??) 
| Originally posted by Remy D Was laatst naar Alien vs Predator wat een brute film. Echt gaaf hoe op het laatst die Alien Queen zo hard in der kut geneukt word door die Predator en dat door haar gruwelijke zoutzure vocht die Predator opgelost werd is gewoonweg GRUWELIJK!! Echt mooi camerawerk (Heb jij dat soms gefilmd Tim?? Mocht je nog meedoen??) |
Dat zou een snabbel geweest zijn, dat mag niet
We kregen trouwens een sollicitatie binnen van een Remy D die had gesolliciteerd als fluffer. Nieuwe uitdaging Remy
?
| Originally posted by New Wave Nee ik sta onder contract bij Wicked Pictures Dat zou een snabbel geweest zijn, dat mag niet We kregen trouwens een sollicitatie binnen van een Remy D die had gesolliciteerd als fluffer. Nieuwe uitdaging Remy ? |
De beste film van dit jaar vond ik verre weg "Man on Fire" met Denzel Washington, het was een prachtig geheel en een film dat eindelijk de karakters erg goed ontwikkeld.... 
| Originally posted by Vertigo De beste film van dit jaar vond ik verre weg "Man on Fire" met Denzel Washington, het was een prachtig geheel en een film dat eindelijk de karakters erg goed ontwikkeld.... |
Episode 3 trailer

Heeft iemand een van de onderstaande films gezien? Zitten hier nog aanraders tussen?
The Motorcycle Diaries
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Dawn of the Dead
Shaun Of The Dead
Collateral
Hidalgo
11:14
Oldboy
Touching the Void
Big Fish
Mystic River
Open Range
| Originally posted by basvh Episode 3 trailer |
Alleen Mystic River gezien van die rij. Is wel de moeite waard!
Eternal Sunshine is vet maar wel een denkertje alla vanilla sky!
| Originally posted by moogwai Heeft iemand een van de onderstaande films gezien? Zitten hier nog aanraders tussen? Open Range |
| Originally posted by moogwai Heeft iemand een van de onderstaande films gezien? Zitten hier nog aanraders tussen? The Motorcycle Diaries Eternal Sunshine of the Spotless Mind Dawn of the Dead Shaun Of The Dead Collateral Hidalgo 11:14 Oldboy Touching the Void Big Fish Mystic River Open Range |
ik vond zelf de trailer van episode 3 (star wars voor de onwetenden), beetje tegenvallen.. nu hebben ze ook echt alles digitaal gedaan, geen enkele scene is op lokatie gedaan en het ziet er gewoon nep uit.. de hoeveelheid paars en felblauw schiet van het scherm af en het is gewoon TE duidelijk dat het met de computer is gedaan.. LOTR wist tenminste nog onopvallend CGI ed gebruiken..
maar we zullen zien of het verhaal beetje relaxed is.. we zullen zien.
btw gister the terminal gezien, grappige film met goede hanks. typisch spielberg, feel good maar had op sommige politieke punten wel wat verder gekund.. maar zeker leuk!
| Originally posted by Vertigo De beste film van dit jaar vond ik verre weg "Man on Fire" met Denzel Washington, het was een prachtig geheel en een film dat eindelijk de karakters erg goed ontwikkeld.... |