TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by moogwai on Nov-04-2004 09:06:

Ik vond Spartan tegenvallen. Op zich wel leuk verhaal, maar te langdradig. Hoofdrolspeler boeit ook geen moment.

Chronicles of Riddick is gewoon zo'n lekkere science-fiction actiefilm, niet nadenken maar schieten. Gewoon goed vermaak

Bourne Supremacy is echt een goed vervolg Bourne Identity, heeft me zeker kunnen boeien.

Verder nog gezien:
The Transporter; erg coole film als je van auto en knok actie houdt.
Taking Lives; leuk verhaal over een psychopaat, zeker boeiend.
Out Of Time; hoofdinspecteur is zelf de hoofdverdachte van een moord. Interessant verhaal met een verassende afloop!
21 Grams; Topfilm, over de gevolgen van een dodelijk auto-ongeluk. Verleden (oorzaak) en heden (gevolg) wisselen elkaar constant af, maakt het zo zeker interessanter.
Man On Fire; over een bodyguard die wraak neemt. Begint interessant, maar vond het te langdradig worden.

Ja, ik heb nu ook tijd zat om films te kijken

Posted by sndh on Nov-04-2004 15:08:

Heb gisteren Road to Perdition gezien, ook goeie film, erg de moeite waard! Vooral Jude Law speelt een supergoeie rol!

Posted by Magicbas on Nov-04-2004 15:19:

quote:
Ik vond Spartan tegenvallen. Op zich wel leuk verhaal, maar te langdradig. Hoofdrolspeler boeit ook geen moment.

Ok, jammer dat ik nu dus extra kritisch ga opletten bij Spartan

quote:
Bourne Supremacy is echt een goed vervolg Bourne Identity, heeft me zeker kunnen boeien.

Hehe dat heb ik dus van meerdere gehoord, maar omdat ik Bourne Identety nog niet gezien heb, wil ik nog ff wachten...met smart, dat wel

quote:
The Transporter; erg coole film als je van auto en knok actie houdt.

Ja, vond ik ook wel een goeie film! Andere goeie film van de hoofdrol speler is trouwens Lock, Stock & 2 Smoking Barrels, voor diegene die hem nog niet gezien hebben!

quote:
Taking Lives; leuk verhaal over een psychopaat, zeker boeiend.

Yup, ook een leuke (spannend) film om te zien! Naar mijn mening een film met een goede plotwending, ookal was het wel eventjes in me opgekomen tijdens de film. En we zien natuurlijk Angelina Jolie naakt

Posted by SnuggLe on Nov-04-2004 15:59:

Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft:

The Shawshank Redemption op Net5

Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit.

Posted by basd on Nov-04-2004 16:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Dat is Dude, where's my car, op de voet gevolgd door Army of Darkness, maar deze doet leuk mee voor de derde plaats.

Ga alleen niet kijken, heb em al drie keer gezien, plus ik moet trainen en daarna speelt AZ.

Posted by SnuggLe on Nov-04-2004 16:04:

quote:
Originally posted by basd
Dat is Dude, where's my car, op de voet gevolgd door Army of Darkness, maar deze doet leuk mee voor de derde plaats.

Ga alleen niet kijken, heb em al drie keer gezien, plus ik moet trainen en daarna speelt AZ.

Nee Bas, dat zijn de meest FLAUWE films ooit, oftewel de 'Bas en Jaap' films

Ja balen dat Feyenoord niet Live is Naja, dan uit armoede maar AZ kijken.

ps. ik ben donderdag weer even in Enschede....koffie doen?

Posted by basd on Nov-04-2004 16:20:

quote:
ps. ik ben donderdag weer even in Enschede....koffie doen?

Als in volgende week? Is goed..

Posted by TimeportE on Nov-04-2004 16:59:

heb weer een zooi films gedownload:
spiderman 2 (al gezien), the notebook (schijnt super film te zijn), the terminal en troy.. en ik heb nog american beauty en following (dom dat ik die nog niet gezien heb...)

Posted by basd on Nov-04-2004 17:05:

Van het weekend maar eens The Others kijken, nog niet gezien.. Verder komt zaterdag The Matrix nog op TV, misschien ook even kijken. Of The Butterfly Effect nog maar een keer.

Posted by moogwai on Nov-04-2004 17:53:

quote:
Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft:

The Shawshank Redemption op Net5

Zeker een topfilm! Maar heb 'm pas nog gezien, dus deze skip ik vanavond. Zijn er eigenlijk nog meer "vergelijkbare" gevangenisfilms als deze? The Green Mile is er ook zo een, maar kan er verder geen herinneren.

Posted by websley on Nov-05-2004 15:50:

Na aanleiding van de dood van Theo v. Gogh kwam er dinsdag op Ned3 een van zijn vroegere films. Ja, ik heb het hier over "06". Een rare kijk op wat een 'sexlijn' nou moet voorstellen.

Een man en een vrouw raken met elkaar in contact en wisselen daarbij hun fantasieen uit. De relatie wordt echter steeds gecompliceerder naarmate de twee elkaar langer kennen. Eigenlijk is het bijna te vergelijken met een kat en muis-spel, maar dan met min of meer gelijke partijen om elkaars persoonsgegevens te achterhalen. Met de nodige humor was dit zeker een aanrader geweest, maar wanneer die NOG een keer op tv verschijnt is onduidelijk

Voor mij was het in ieder geval een lache filmpje. Ik kan me voorstellen dat-ie spraakmakend is

Posted by Remy D on Nov-05-2004 16:46:

Was laatst naar Alien vs Predator wat een brute film.

Echt gaaf hoe op het laatst die Alien Queen zo hard in der kut geneukt word door die Predator en dat door haar gruwelijke zoutzure vocht die Predator opgelost werd is gewoonweg GRUWELIJK!! Echt mooi camerawerk (Heb jij dat soms gefilmd Tim?? Mocht je nog meedoen??)

Posted by New Wave on Nov-05-2004 16:51:

quote:
Originally posted by Remy D
Was laatst naar Alien vs Predator wat een brute film.

Echt gaaf hoe op het laatst die Alien Queen zo hard in der kut geneukt word door die Predator en dat door haar gruwelijke zoutzure vocht die Predator opgelost werd is gewoonweg GRUWELIJK!! Echt mooi camerawerk (Heb jij dat soms gefilmd Tim?? Mocht je nog meedoen??)

Nee ik sta onder contract bij Wicked Pictures Dat zou een snabbel geweest zijn, dat mag niet We kregen trouwens een sollicitatie binnen van een Remy D die had gesolliciteerd als fluffer. Nieuwe uitdaging Remy ?

Posted by Remy D on Nov-05-2004 16:53:

quote:
Originally posted by New Wave
Nee ik sta onder contract bij Wicked Pictures Dat zou een snabbel geweest zijn, dat mag niet We kregen trouwens een sollicitatie binnen van een Remy D die had gesolliciteerd als fluffer. Nieuwe uitdaging Remy ?

Remy Dijkman had inderdaad de baan gekregen, mijn mond was te klein voor die sloophamer van jou.

Posted by Vertigo on Nov-06-2004 09:30:

De beste film van dit jaar vond ik verre weg "Man on Fire" met Denzel Washington, het was een prachtig geheel en een film dat eindelijk de karakters erg goed ontwikkeld....

Posted by New Wave on Nov-06-2004 12:06:

quote:
Originally posted by Vertigo
De beste film van dit jaar vond ik verre weg "Man on Fire" met Denzel Washington, het was een prachtig geheel en een film dat eindelijk de karakters erg goed ontwikkeld....

Goeie film inderdaad.

Posted by basvh on Nov-06-2004 16:15:

Episode 3 trailer

Posted by moogwai on Nov-06-2004 16:22:

Heeft iemand een van de onderstaande films gezien? Zitten hier nog aanraders tussen?

The Motorcycle Diaries
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Dawn of the Dead
Shaun Of The Dead
Collateral
Hidalgo
11:14
Oldboy
Touching the Void
Big Fish
Mystic River
Open Range

Posted by moogwai on Nov-06-2004 16:22:

quote:
Originally posted by basvh
Episode 3 trailer

Snel maar ff checken dan!

Posted by Tim81 on Nov-06-2004 18:29:

Alleen Mystic River gezien van die rij. Is wel de moeite waard!

Posted by basvh on Nov-06-2004 20:10:

Eternal Sunshine is vet maar wel een denkertje alla vanilla sky!

Posted by basd on Nov-08-2004 08:24:

quote:
Originally posted by moogwai
Heeft iemand een van de onderstaande films gezien? Zitten hier nog aanraders tussen?

Open Range

Met je ballen in de gehaktmolen, da's ongeveer even leuk.

Posted by Disney on Nov-08-2004 09:48:

quote:
Originally posted by moogwai

The Motorcycle Diaries
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Dawn of the Dead
Shaun Of The Dead
Collateral
Hidalgo
11:14
Oldboy
Touching the Void
Big Fish
Mystic River
Open Range

Shaun of de Dead geweldig!

Je moet alleen wel van Engelse humor houden!

Posted by TimeportE on Nov-08-2004 10:21:

ik vond zelf de trailer van episode 3 (star wars voor de onwetenden), beetje tegenvallen.. nu hebben ze ook echt alles digitaal gedaan, geen enkele scene is op lokatie gedaan en het ziet er gewoon nep uit.. de hoeveelheid paars en felblauw schiet van het scherm af en het is gewoon TE duidelijk dat het met de computer is gedaan.. LOTR wist tenminste nog onopvallend CGI ed gebruiken..
maar we zullen zien of het verhaal beetje relaxed is.. we zullen zien.

btw gister the terminal gezien, grappige film met goede hanks. typisch spielberg, feel good maar had op sommige politieke punten wel wat verder gekund.. maar zeker leuk!

Posted by Jappio on Nov-08-2004 17:40:

quote:
Originally posted by Vertigo

vanavond in de sneak hier! Ben benieuwd!

Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »