TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Zehra on Oct-26-2004 08:45:

^ vind ik ook!

Posted by Kaidreas on Oct-26-2004 20:41:

jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...

snif snif snif... sorry jasper sorrrrrrrrrry

Posted by djcresto on Oct-26-2004 20:57:

quote:
Originally posted by Kaidreas
jamaar vrienden... ge moet da wel begrijpen e... das wel maar 2 boerendorpen verder e.. das nie in zo'n metropool gelijk aalst waar ik alleen maar in verdwaal neen ma kga me daar rustig kunnen houden (alle denk ik toch), en ik heb de energie nodig...

gelijk da aalst groot is .....

Posted by Xilver on Oct-26-2004 21:00:

quote:

Dries ge zijt een vijg jong, kom is gewoon af, ktrakteer u een pint, meer hedde toch ni nodig om zat te worden

Posted by Kaidreas on Oct-26-2004 21:03:

jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )

hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?

Posted by djcresto on Oct-26-2004 21:05:

quote:
jawel... een halve fles wijn, 3 pintjes, een rode smirnoff, 3 rode vodka red bulls en nen parinska (ofzoiets )

hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden... maar wanneer is het eigenlijk de antwerp beta meeting? hebben we daar nu al een datum op geplakt?

ge moet nie van onderwerp veranderen, laat gewoon u tetten in antwerpen en laat ze spelen met die boezemvriend en kom met u benen, hoofd en de rest van u lijf naar aalst

Posted by Xilver on Oct-26-2004 21:06:

quote:

Had gij toen ni nog iets gepakt in de caf� au lait? Of was da die parinska... Ik weet da ik daar toen nog 2 coctailkes heb gedronken die me toen uitermate smaakten.

Antwerp beta meeting is een stille dood gestorven... Tzal nog wel eens pas geven zeker.

Posted by Kaidreas on Oct-26-2004 21:08:

mmmmmmm margarita......
damn die cocktails van u waren gewoon beter

ow ja btw: 1 Topic to rule them all--> met andere woorden kwas weer ff aan offtopicen....
carry on with the good work lads

Posted by Jasperovitsj on Oct-26-2004 21:38:

quote:

hahaha, sorry maar da kan ik echt niet maken, tis van een boezemvriend. ik zou da ook nie zo fijn vinden...

Neem boezemvriend mee naar Second Sun en bezat u daar

Posted by Oester on Oct-29-2004 10:16:

onze franse vriend , heeft der ook zen werk van gemaakt :-)

http://www.deejayz.net/

Posted by Jasperovitsj on Oct-29-2004 15:09:

Amai, als hij evengoed draait zoals hij reclame maakt gaat het een fijn avondjes worden!

BTW, hier is dus de definitieve line-up:

Jasper 22u - 23.45
FredNova 23.45 - 1.30
Fire 1.30 - 3.30
Jordan Waeles 3.30 - 5.15
Maarten 5.15 - end

Posted by Jakhira on Nov-03-2004 15:14:

J aangezien je opent kun je lekker diep beginnen voor mij
Please *angelface*

Zoals ik al zei in een andere thread is het zeker dat ik kan komen, dus als mensen over een tijdje zeggen wanneer ze in Aalst toekomen kan ik hen begeleiden naar een warm-up caf� (lees: Irish pub) en dan naar the Factory als onze Jasper ga beginnen, goed?

Posted by lievez on Nov-03-2004 15:20:

Irish pub, zie dagge u ni miswandelt en den twilight binnega

of is da daar ni in da straatje diene irish pub ?

Posted by _Jedi on Nov-03-2004 15:22:

^Jack is dat in de Paddy's dat ge bedoelt met 'Irish Caf�?'

Posted by djcresto on Nov-03-2004 16:20:

quote:
Originally posted by Pumaz
J aangezien je opent kun je lekker diep beginnen voor mij
Please *angelface*

Zoals ik al zei in een andere thread is het zeker dat ik kan komen, dus als mensen over een tijdje zeggen wanneer ze in Aalst toekomen kan ik hen begeleiden naar een warm-up caf� (lees: Irish pub) en dan naar the Factory als onze Jasper ga beginnen, goed?

kweet niet of het in Aalst zo zit maar in een Irish pub hebben ze meestal geen goei gewone pintjes. Waar is die Irish pub eigenlijk jack?

Posted by Xilver on Nov-03-2004 16:21:

quote:
Originally posted by djcresto
kweet niet of het in Aalst zo zit maar in een Irish pub hebben ze meestal geen goei gewone pintjes. Waar is die Irish pub eigenlijk jack?

They got Guiness dammit, vele beter dan gewoon pintjes

Posted by Dj LPG on Nov-03-2004 16:23:

1) Twilight bestaat niemeer, jammer want het was leuk om die mensen gaan te kloten

2) In de paddy's hebbe ze denkek ook gewoon bier, ma ik ben het nie zeker

3)Buiten de paddy's is er denkek geen enkel ander iers cafe in aalst

Posted by TOR on Nov-03-2004 16:23:

bij ons in de pub kun je gerust een gewone pint bestellen..

en ja, ik heb niks gepland die dag, dus ik kan op elk ogenblik komen.. hangt er gewoon van af hoeveel tijd je in de pub wilt doorbrengen en hoe zat je naar het feest wilt vertrekken..

Posted by djcresto on Nov-03-2004 16:23:

quote:
Originally posted by Xilver
They got Guiness dammit, vele beter dan gewoon pintjes

da vind ik echt mislukte chocomelk eh, klaat me meestal leiden door de cocktails in een Irish pub. Heeft me al eens een serieus zeer been gekost.

Posted by Jakhira on Nov-03-2004 16:30:

Ik bedoelde Paddy's, rechtover het station in Aalst. Vroeger had je 't Verdiep die ook Guinness had (vlak bij de Twilight) maar ik denk dat da weg is nu spijtig genoeg.
Ze hebben er ook "gewoon bier" (ik drink daar Carlsberg) en ge kunt het zelfs in Ierse maten kopen (lees: ongeveer halve liter).

Posted by lievez on Nov-03-2004 17:09:

ahja just, de paddys aant station.

kwist ni zeker of da verdiep daar nog was. en twilight sjah.. was soms is leuk me carnaval me ne mens loopt toch ni op zen gemak

Posted by Jakhira on Nov-03-2004 17:28:

quote:
Originally posted by lievez
kwist ni zeker of da verdiep daar nog was

Niet dus, echt spijtig, was daar lekker relaxed, da fake water van achter was echt wel chic

Posted by Dj LPG on Nov-03-2004 18:01:

quote:
Originally posted by Pumaz
Niet dus, echt spijtig, was daar lekker relaxed, da fake water van achter was echt wel chic

euh, ik ben daar vorige week nog iets gaan drinke? zelfs nog me imke jack

Posted by Jakhira on Nov-03-2004 18:03:

Huh?

Oeps

Dacht dat het weg was...

Posted by lievez on Nov-03-2004 18:11:

is da genen bloemewinkel geworde?

dan zijde daar iet gon drinken tusse de bloemekes

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »