TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- JP´s zijn coolboard in de foreignthread
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Basvh, jij zegt dit: Dit is dikke BULL! Denk je echt dat die buitenlandse TA gaan kijken naar wat een paar mongolen in een NLforum ervan vinden???? Terwijl ze overal zien/horen/doodgegooid worden met sensation etc? |
| En als ze het niet serieus hoeven nemen, WAAROM is zo'n board er dan??? |
| Originally posted by jp Overigens: elke kritiek die erop doelt dat ik mijn mening te veel doordruk, arrogant klink en eigenwijs doe is volledig gegrond |

| Originally posted by basvh je zou jezelf eens wat minder serieus moeten nemen |
Zoek eens een andere coffeeshop, je krijgt teveel chemicalieen binnen 
| Originally posted by jp Zoek eens een andere coffeeshop, je krijgt teveel chemicalieen binnen |
| Originally posted by SnuggLe gootsteenontstopper |
| Originally posted by jp Daar maak je GHB mee |
GHB maak je met GBL en gootsteenontstopper. Dit verhit je op het fornuis en dan gaat het kristaliseren. Het idee al is walgelijk, maar ja scheikunde is niet altijd logisch.
Veel makkelijker is GHB poeder op internet te bestellen, dan heb je geen last van ontploffingsgevaar 
Van mij hoeft dat spul niet. Het is te verslavend en de kans om out te gaan is behoorlijk aanwezig. Zo'n comaslaap van een dag is echt geen pretje.
Op coca bladeren kauwen schijnt overigens lekker te zijn. En dat is een natuurproduct net als wiet 
De kenners spreken merk ik al...
Ik heb scheikunde al vroeg uit mijn vakkenpakket gegooid!
Waarop baseren wij dat TE uncool is?
Voor mij persoonlijk is TE "uncool" vanwege de muziek. Maar qlimax is nog uncooler voor mij. Net zoals dat ik teqnology niet juist vind staan. Sensation staat ook al bij uncool? Voor 80.000 Nederlanders is het wel cool alleen volgens een handjevol forumnerd is het uncool??. Waarom voor buitenlanders niet dan?
Als dit niet serieus is dan zou ik het ook niet in de foreignthread neerzetten
Ook lekker ongenuanceerd dit allemaal. Waarom staat trance-energy bij uncool? Ik denk dat die buitenlanders dat dan ook wel even willen weten waarom het dan uncool zou moeten zijn....
Hmm eigenlijk ben ik ook veels te politiek correct bezig 
posten die hap! en zet die Q feestjes nog maar wat meer bij uncool
(let's go back to the olddays met die heerlijke threads over hardstyle
)
| Originally posted by SnuggLe laat ze er zelf achter komen. Niet dan?? |
Ik vind niet dat je buitenlanders moet dit plaatje moet confronteren.
Ten eerste weten die mensen niet precies wat voor feest het is. Van foto's kan je geen redelijke impressie krijgen hoe leuk een feest is.
Door iemands mening (die van jp bijv) kan je iemand misschien wel een leuk feest laten mislopen.
Stel dat ik in Hoetoeland woon en ik hoor hele goeie verhalen over Awakenings. Maar als er dan zo'n lokale prutser gaan neerzetten dat het een kutfeest is (terwijl awakeings very good is) Dan kan door informatie winning een persoon op een verkeerd pad brengen.
Dit zou je zo'n ieman dniet aan kunnen doen.
Wat al eerder gemeld is, laat de mensen inderdaad maar gewoon naar de feesten gaan waar ze van plan zijn om naar toe te gaan.
Moeten we niet vergeten dat JP niet 1 van de minste TA-ers is.....
Maar dan nog, hij maakt wel wat foutjes ja
JP, je vindt gewoon teveel dingen gaaf 
| Originally posted by SnuggLe Moeten we niet vergeten dat JP niet 1 van de minste TA-ers is..... Maar dan nog, hij maakt wel wat foutjes ja JP, je vindt gewoon teveel dingen gaaf |
eerst een dikke discussie aan met jp...en dan als je weet dat je het finaal gaat verliezen effe flink slijmen. Maak je beeldscherm efef schoon he brammie
Die ECHTE Hagenees had nooit deze thread moeten starten 
| Originally posted by jp Die ECHTE Hagenees had nooit deze thread moeten starten |
House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is.
| Originally posted by jp House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is. |
Ja wat een verschrikkelijk feest was dat. Top 3 notering van de slechste parties ook. De massaal aanwezige TA's waren gelukkig een enorm pluspunt 
| Originally posted by jp Ja wat een verschrikkelijk feest was dat. Top 3 notering van de slechste parties ook. De massaal aanwezige TA's waren gelukkig een enorm pluspunt |
| Originally posted by jp House/parties/dj's wekken toch altijd weer een hoop emoties los en dat is prima. Het Valt trouwens op dat er nooit eens een goed feest (niet clubavond) in Den Haag is. |
Rave the City ook maar dan spreek je over '93
Je had toch op het maliveld altijd zo'n dance podium in de zomert? Was toen een jaar of 2 geleden ineens opgehouden 
| Originally posted by Chicane Je had toch op het maliveld altijd zo'n dance podium in de zomert? Was toen een jaar of 2 geleden ineens opgehouden |
Het mag niet meer van Bea en Maxi