TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe was Deep Dish @ Panama???
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by magrec Maar goed lekker boeien alsof jij naar feesten gaat waar deep dish draait |
| Er staat iig netjes bij dat ze niet samen komen...deep dish featuring... |
heb een klein stukje gehoord in dance department en dat was best vet. dat ze flashdance 4-5 keer draaien gaat nerges over, een paar keer een remix net als de EM op Creamfields was zeer ok, maar 4 of 5 keer gaat me iets te ver. kan me trouwes herineren dat ik laatst een set van armin tegenkwam waar ie op t laatst ook weer een paar tracks van het begin draaide en daar hoorde ik ook niemand over dus t zal allemaal wel meevallen.
the fruit is idd een beetje een nichtennummer maar die baslijn is zeker heel vet.
en dat ze er idd gwn DJ Ali van maken en er dan tussen haakjes Deep Dish achter zetten, dat vind ik dan weer wel kunnen...
Hehe trouwens vorig jaar mei draaiden ze gewoon 20 minuten coldplay - clocks
6 november is er weer een yoshitoshi avond in de panama.
Max graham, redanka & more tbc.
| Originally posted by magrec Hehe trouwens vorig jaar mei draaiden ze gewoon 20 minuten coldplay - clocks 6 november is er weer een yoshitoshi avond in de panama. Max graham, redanka & more tbc. |
| Originally posted by SnuggLe Wat ?? 6 November alweer???? Dat is snel. Maar ben d'r niet bij. Ik ga mijn oude stamkroegdiscotheek, de beruchte RADSTAKE in Varseveld, weer eens bezoeken. Met zijn allen met de discobus heen; vol laten lopen; 16 jarige meisjes uitchecken en dan weer terug. |
toemaar toemaar