TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . '
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Regi Penxten! |
Zou zijn nieuwe zangcarriere kunnen verklaren, hij wordt overmoedig
Mike maakte vorig jaar al een sterke stijging, benieuwd waar ie dit jaar terecht komt.
tjah en over de #1 kan er echt geen twijfel bestaan volgens mij..
Kan haast alleen maar gewonnen worden door Tiesto. Zeker ook, als je de Dutch Dj Awards in het achterhoofd houdt, die toch wel iets zeggen over zijn enorme populariteit. Ik zal vrijdagnacht eens goed opletten of ie het verdient om de beste genoemd te worden.

Tiesto wint, Armin tweede, Paul derde 
| Originally posted by jp Tiesto wint, Armin tweede, Paul derde |
en ikke vijfde

ik gok sasha op 6
Mike op25
Markus op 15
Wilt er iemand wedden??? 
Den Tijs staat volgens mij nog altijd op 1, maar Armin zal nu wel tweedes staan denk'k. M.I.K.E in de top 20 ergens, en hopelijk Markus en Perry ook ergens daar.
01 Tiesto
02 Armin van Buuren
03 Sasha
04 Paul van Dyk
05 Carl Cox
zal zoiets worden, denk ik. Markus zal idd een enorme stijging maken, maar top 10 dat haalt ie volgens mij niet. en M.I.K.E. ergens tussen 20 en 30.
Ik denk dat Sasha toch zeker op 2 of 3 gaat komen, hij heeft met Involver tenslotte toch een serieus pak promotie gemaakt dit jaar!
Mijn voorspelling:
01 Tosti
02 Armin
03 PvD
04 Sasha
05 Oakenfold
06 Carl Cox
07 Ferry Corsten
08 John Digweed
09 James Zabiela
10 Sander Kleinenberg
| Originally posted by Ultravibe! Ik zal vrijdagnacht eens goed opletten of ie het verdient om de beste genoemd te worden. |
go carl cox! 
Tiesto
Armin
Sasha/Digweed
Zabiela
Carl Cox
Dave Clarke
PvD
Mike
Markus top 15
ps: relatief want veel van de andere scenes ken ik ni
mij valt het toch altijd op dat de trance dj's in deze lijst altijd goed scoren
omdat dat blad hun publiek vooral da genre is zeker?
| Originally posted by pooley omdat dat blad hun publiek vooral da genre is zeker? |
Armin staat al in de line-up voor de offci�le DJ Mag after party van morgenavond. Voor de winnaar is er ook een plaatsje voorzien om te draaien. Dit doet mij al licht vermoeden dat het NIET Armin zal zijn die nummer 1 wordt, want anders moet hij dubbel zo lang spinnen
Makes sence, no? Is dat een brol redenering van mij or do I have a valid point?
't Zal toch weer diejen Tijs zijn vrees ik! 
En ik hoop dat "onze" Mike sterk gaat stijgen. Hij verdient het wel!
| Originally posted by Nagib Armin staat al in de line-up voor de offci�le DJ Mag after party van morgenavond. Voor de winnaar is er ook een plaatsje voorzien om te draaien. Dit doet mij al licht vermoeden dat het NIET Armin zal zijn die nummer 1 wordt, want anders moet hij dubbel zo lang spinnen Makes sence, no? Is dat een brol redenering van mij or do I have a valid point?'t Zal toch weer diejen Tijs zijn vrees ik! ![]() En ik hoop dat "onze" Mike sterk gaat stijgen. Hij verdient het wel! |
Ook leuk is dat Armin's set van a.s. vrijdag is verlengd van 3 uur naar 6 uur
Voorteken?

Neen
En was er nu mis met Tiesto? Hij draait toch goede trance? (Jack u bakkes ;x)
^... dat tijs nu eenmaal NIET de beste DJ is...
| Originally posted by pooley En was er nu mis met Tiesto? Hij draait toch goede trance? (Jack u bakkes ;x) |
| Originally posted by Tiger777 ^... dat tijs nu eenmaal NIET de beste DJ is... |
All� da de mensen het nu nog ni doorhebben
POPULAIRSTE (danku xilver
)