TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tiesto In Concert 2- חגיגה בסוף שבוע
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by taltul on Oct-29-2004 23:10:

quote:
Originally posted by Huge-A
יעני מה כל שעה הוא יעשה כזאת הפסקה..
או שעכשיו זה עם הקונצרט מה שזה לא יהיה...

אתה לא מכיר???
זה כאילו נושא אחר... כל שעה נושא חדש...אני לא יודע מה הם המציאו השנה אבל שנה שעברה היה קטע שכל פעם הייתה מדינה אחרת... יענו הוא ביקר בכל קצוות העולם וכאלה...


Posted by Huge-A on Oct-29-2004 23:13:

עשו איתו עכשיו קסם או שאני מרחף..


Posted by Glenn-Holmes on Oct-29-2004 23:15:

quote:
Originally posted by Huge-A
עשו איתו עכשיו קסם או שאני מרחף..


ממשהבנתי כביכול זה דווקא הוא שריחף
אתה בסדר גמור אתה


Posted by taltul on Oct-29-2004 23:17:

quote:
Originally posted by Huge-A
עשו איתו עכשיו קסם או שאני מרחף..

כן משהו כזה...
יענו שהוא כלוא וזה והוא צריך להשתחרר תוך 2 דקות!


Posted by Segev on Oct-30-2004 01:36:

אהה לא רציני יש פה וידאו חינם זה ניראה ממש העתקה של הקונצרט הקודם


Posted by Huge-A on Oct-30-2004 05:54:

היה סט מעולה ... כל שעה עצירה מזדיינת אבל בקטנה...
ורק דבר אחד הציק לי זה המראיין המוצץ הזה כל שנייה מזיין בשכל עם שאלות
ועוד הכי מצחיק שהוא לא מבין את עצמו
ועכשיו הגיע הזמן לנומה נומה יההה


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Oct-30-2004 08:31:

התחברתי בדיוק לשיר האחרון חחח...
נראה אולי היום אני יצליח לראות משהו.


Posted by ronsh on Oct-30-2004 14:46:

תגידו אין מצב שהסט יצא לאינטרנט בזמן הקרוב?
כאילו מה אמור לקחת איזה חצי שנה עד שנזכה לשמוע את זה?


Posted by DJ Alex E. on Oct-30-2004 15:14:

אני די בטוח שאנשים הקליטו את זה
ותוך זמן קצר זה יגיע לאנטרנט
אני לא מודאג בקטע הזה


Posted by Rising on Oct-30-2004 16:06:

איזה כיף למוש הוא ראה את הדבר האמיתי.. לא סרטים ולא חרטא... חוויה של פעם בחיים


Posted by markfeldman on Oct-30-2004 16:54:

quote:
איזה כיף למוש הוא ראה את הדבר האמיתי.. לא סרטים ולא חרטא... חוויה של פעם בחיים


ואללה ? הבן כלבותא נסע ולא אמר לי ?!?!?!?


Posted by Huge-A on Oct-30-2004 16:56:

אני בטוח שזה יהיה משוחרר עוד השבוע
אחרי התוכנית מי ששם לב השמיעו קטעים מכל שעה כנראה בדקו את זה ועוד בשידור...


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Oct-30-2004 17:11:

שניה גם היום יש שידור נכון?
ואם כן אז מתי מתחיל בבקשה 10\11?


Posted by Rising on Oct-30-2004 18:33:

quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה ? הבן כלבותא נסע ולא אמר לי ?!?!?!?


חיובי...


Posted by Segev on Oct-30-2004 19:02:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני די בטוח שאנשים הקליטו את זה
ותוך זמן קצר זה יגיע לאנטרנט
אני לא מודאג בקטע הזה


mim nfo
ladies and gentleman this is the official PAID stream
in the highest digital audio quality. I also ripped
the videostream and might consider releasing it after
all you buttlickers are kind enough to show some
appriciation
זה מה שהיה רשום באינפו של השיחרור של הסט של אתמול


Posted by black mammmba on Oct-30-2004 19:51:

מתי מתחיל השידור
על פי שעון ישראל ?


Posted by YuVaL on Oct-30-2004 20:14:

יש אולי
Video Feed
בחוואה או משו?


Posted by black mammmba on Oct-30-2004 21:52:

ווידאו

http://128.46.209.11:31337/;stream.nsv


Posted by ronsh on Oct-30-2004 22:08:

חבר'ה זה מתחילללללללל.........

שוב הקריין המדהים הזה....על רקע
Forever Today

אוקיי אני יסכם....
התחלנו אני,black mammmba, וClubber
קלאבר פרש מוקדם...התחלנו רק עם שרת של אודיו אבל מהר מאוד אלי גילה שיש גם וידאו...טוב הקונצרט מתחיל ..
מתבאסים קצת שהתפאורה אותו דבר כמו שנה שעברה..אבל חפיף
השירים בהתחלה קצת רגועים מידי...אבל אז הביאו את ביבי הזאת...
שזה לדעתי פספוס..הרי היא לא זאת ששרה את השירים בדיסק..וככה זה גם נשמע.
לא חשוב...
המוזיקה מתחילה לזרום וכל שיר חוויה...ואז עלה איזה הומו ושר את UR שזה שיר שאני חולה עלי באופן אישי...

קיצר ממשיכים...השירים זורמים יפה..רק באסה שבאמצע כל פעם יש מראיין דפוק ששואל שאלות שלא קשורות לעולם...
ואז לדעתי מגיע הדבר שהכי ריגש אותי הלילה הזה...וזה הגרסה המחודשת ל
Tiesto - Lethal Industry
שפתאום עולה הנגן כינור ונותן יצירת אומנות לשמה..
בקיצור בנתיים קונצרט חזק ביותר....חוויה לנפש

ההפתעה של השנה..טייסטו החליט שהשנה הגולשים באתר שלו בוחרים את השנה האחרונה וזה טירוף!!!
Push - Universal Nation/ The Anthem
Gouryella - Gouryella
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Mix)
Kamaya Painters - Endless Wave


Posted by Huge-A on Oct-31-2004 05:44:

השעה 7:40 טיאסטו מסיים בדיוק לנגן את קטע של יהל .. שלא רשום ברשימה
intelligent Life טוב לדעת שכל ההולנדים מכירים ומזמרים את זה יחדיו ...


Posted by black mammmba on Oct-31-2004 06:12:

Warm Up

01 Way Out West- Killa
02 Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
03 The Ambush - Everlast
04 ID
05 Interstate - I Found U
06 Oliver Moldan - Beauty In LA (Main Mix)
07 ID

In Concert

01 Tiesto - Forever Today
02 Tiesto - Olympic Flame
03 Kyau vs. Albert - Made of Sun (Kyau Hard Dub)
04 Odyssey - Freelancer
05 Phynn - Lucid
06 Armin vs. MIKE pr. Electric Movement - Pound
07 John O'Callaghan pr. Mannix - Mercury (Original Mix)
08 Salt Lake - Sunset Highway (Mark Norman Remix)
09 Passiva - Serenity (Filo & Peri Remix)
10 Fred Baker pr. Dark Alliance - Genetic
11 Tiesto - Breda 8PM (Montana Edit)
12 Michael Burns - Forwards
13 ID
14 Tiesto & Josh Gabriel - Walking On Clouds [Live Perfomance by Bibi]
15 Tiesto - Sweet Mysery (Special Extended Mix) [Live Perfomance by Bibi]
16 ID
17 Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)
18 DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn's "Salvation" Remix)
19 Primer - Everlast (Original Mix)
20 Ridewalker ft. El - Find (Andy Moor Remix)
21 Fractal Structure - Lost Sequence (Original Mix)
22 Jan Gustaffson - Future History
23 Tiesto - Euphoria [With Live Violin Perfomance]
24 Octagen vs. Whirlpool - Alaska (Filo & Peri Remix)
25 Electrovoya - Effervesce
26 Tiesto - Athena
27 ID
28 Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
29 ID [Live Perfomance by Matt Hales]
30 Tiesto - UR [Live Perfomance by Matt Hales]
31 ID
32 Tiesto - Unknown
33 Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop!
34 Rof Rolefes - Mel Percuetek
35 Tiesto ft. BT - Love Comes Again (Original Mix)
36 DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
37 ID
38 ID
39 Rank1 - [email protected]
40 Re:Locate - Typhoon
41 DJ Tiesto - Suburban Train (Original Mix) [Live Performance By The Children Of Orpheus Choir]
42 Push vs. Globe - Tranceformation
43 ID
44 Tiesto - Just Be (Antillas Club Mix)
45 Tiesto - Adagio For Strings
46 Tiesto - Lethal Industry (2004 Mix) [With Live Violin Perfomance]
47 Plastikman - Spastik [Live Percussion Performance]
48 Tiesto - Heroes
49 ID [Cirque De Soleil - Mer Noire (DJ Tiesto Remix)?]
50 Tiesto - Slice
51 Tiesto - Traffic (Montana 12"Inch Re-Edit)
52 Kay D. Smith & Marc Tall pr. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoilpolloi Mix)
53 ID
54 ID
55 Marcos - Just For a Day
56 Matti Laamanen - Live (Original Mix)
57 ID
58 ID
59 Darren Tate - Prayer For A God
60 ID
61 Midor & Six4eight- Beyond Earth
62 ID <---------EPIC TUNE!!!!!!!!!!!!!
63 ATN - Miss A Day (Original Mix)
64 Avanto - The Flute (Airbase Remix)
65 Tiesto - Coming Home
66 Fred Baker pr. Dark Alliance - Vibration


Requests Hour

67 Push - The Anthem
68 Gouryella - Gouryella
69 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
70 Kamaya Painters - Endless Wave
71 Yahel & Eyal Barkan - Voyage
72 BT ft. Jan Johnston - Mercury & Solace (Original 12" Inch Master Mix)
73 Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
74 Delerium ft. Sarah Mclachlan - Silence (DJ Tiesto In Search of Sunrise Mix)



אין מילים.
השעה האחרונה.... בכיתי כמו ילדה קטנה שגנבו לה את הקלפים של :השיר שלנו"

כמה דברים טובים בזמן קצר

שבוע הבא אותו מקום אותה שעה


Posted by Glenn-Holmes on Oct-31-2004 15:21:

טוב נתחיל עם זה שהתכוונתי לפרסם פה ריביו כבר אתמול
אבל האינטרנט נדפק לי
קיצר בא טכנאי סידר
הכל בסדר

ועכשיו לריביו
ולפני זה כאמור בגלל שאתמול לא היה לי אינטרנט...לא שמעתי את אתמול
מבט חטוף על הטראקליסט מגלה טראקליסט דומה לשלשוםן..
השעה האחרונה נראית שווה ביותר לאוהבי הנוסטלגיות (מי לא כזה בעצם פה אהה?) בכל מקרה
הרי הריביו שלי לקונצרט הראשון שנוגן ביום שישי בלילה עד שבת בבוקר...
לפחות ה-4 שעות ששמעתי ממנו

מצחיק האינטרנט נדפק לי אתמול באמצע כתיבת הריביו
מזל ששמרתי

אז ככה
לצערי השינה תפסה אותי ולא יכולתי להחזיק אחרי שעה 4 לפנות בוקר
משאומר שאני ייתן ריביו על הקונצרט עד טראק מספר 38
a leadern way הוא האחרון שאני זוכר

טיאסטו פתח את הקונצרט בצורה המביישת ביותר שיכול די גיי מספר אחת בעולם לפתוח
שעה ראשונה נוראית בכל קנה מידה
המעברים שלו נשמעו גרועים במקרה הטוב
לפחות 3-4 פעמים בשעה הזאת הוא טעה בצורה פושעת ובלתי ניתנת להתעלמות בפיץ' רבאק מקום ראשון בעולם
כמה זמן לא שמעתי את ארמין עושה ולו טעות אחת כזאת?! זה ממש מתסכל לדעת שזה משהוא עושה ועדיין זוכה במקום הראשון

המשך :
שעה שנייה אין חדש תחת השמש
טיאסטו מתחיל להתעשת מבחינת המעברים ומתחיל להשמע יותר כמו טיאסטו אבל עדיין..
קטעים כמו
he shepherd
lolo - why
portishead
find (andy moor remix)

מנוגנים כולם בבי פי אם גבוה מ-140!!!!
אני מצפה מדי גיי ברמה עולמית לא לטעות ככה
אני נשבע לכם שאני חולה על הקטעים האלה בטירוף
ומכולם לא נהניתי!!
הוא פשוט הרס אותם באופן שיטתי..

אחר מכן בא רצף ראשון של קטעים שלו
למען האמת סוף סוף העצבים שלי הופנו לכיוון אחר
הפעם לכיוון הווקאליסטית הנוראית שזייפה וזייפה וזייפה את ווקינג און קלאודס
אני זוכר תדבר הכי מוזר
טיאסטו סוף סוף הוריד תבי פי אם רק כדי שהיא תוכל לשיר
ואז שוב העלה אותו...
למה?

דרך אגב
במקרה עכשיו שהתעוררתי אני מגלךה שיש שידור חוזר והתחלתי לשמוע בדיוק מהקטע שלא שמעתי..חחחחח..
21. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (The Thrillseekers Remix)
היה כל כך טוב לשמוע תקטע הזה בסט הזה...הזכיר לי סטים ישנים של טיאסטו הקטע הזה היה משתלב גם שם כמו כפפה ליד

24. Primer - Everlast (Original Mix)
אני חושב שפה זאת נקודת המפנה עבורי
עד לכאן ממש לא נהניתי אפשר להגיד
זה היה גם המקסוס הנוראי
וגם העובדה שטיאסטו התעקש לנגן כל קטע בבי פי אם גבוה ולא משנה מה יהיה
החל מאוורלאסט הסט תפס כיוון מצוין

ואז טיאסטו אחרי קטע אדיר כמו אל טורו
משתיק הכל ומעלה לבמה את הזמר של השיר ur שלו
למען האמת הרבה התעצבנו מזה
אבל אני מעריך את טיאסטו על זה מאוד
צריך טונה של ביצים כדי לעשות את זה ל-25000 אנשים והוא הוכיח בשלב הזה בפעם הראשונה והלא אחרונה שביצים יש לו והם מפלדה
אני מאמין שטיאסטו כיום עם האהדה שהוא זוכה לה הוא כנראה אחד היחידים שיכול להרשות לעצמו אשכרה לעצור דרייב של סט עם 25000 אנשים ולשים קטע כל כך שקט
אני איתך בזה טיג'ס (איך רושמים את זה בעברית?)

לאחר מכן כמה איידיאים שנשמעים טוב
היה טראפיק שאני לא אוהב אבל היה גם כמה קטעים מעולים
ובכל מקרה היה כיף להאזין כבר כי טיאסטו כבר לא נכשל בהעברות
הטראקים היו סבבה
וכאמור השעה המאוחרת היא שמנעה ממני להמשיך להאזין
הייתי עייף מת

סיכום
הדבר שהכי מעניין אותי זה מה קרה לו בשעה הראשונה
בסה"כ החל משעה שלישית נהניתי להקשיב מאוד
נוגנו גם קטעים טובים
שגם מוקססו להלכה

אבל ....
מבחינה טכנית
חברים יקרים
זה לא די גיי השנה
זה רחוק מלהיות די גיי השנה
הדבר היחיד שיכול לגרום לו להיות די גיי השנה זה אם הבחירה תיעשה ע"י מצביעים רבים שלרובם לא אכפת אם הוא פקשש פה או לא מעביר טוב קטעים שם...
וזה אכן המצב...

נמחק מהראש את השעתיים הראשונות
ונזכור את השאר ששמעתי שהיה בהחלט טוב

[תוספת]

אני זוכר שגם שלשום הקטע עם הזמר של יו אר היה
וגם לטל אינדסטרי עם הנגן ההוא
באמת היה יפה...

קיצר...
מקווה שנשאר לכם כוח אחרי המגילה הזאת...


Posted by yaman on Oct-31-2004 16:27:

quote:
Originally posted by black mammmba
Requests Hour

67 Push - The Anthem
68 Gouryella - Gouryella
69 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
70 Kamaya Painters - Endless Wave
71 Yahel & Eyal Barkan - Voyage
72 BT ft. Jan Johnston - Mercury & Solace (Original 12" Inch Master Mix)
73 Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
74 Delerium ft. Sarah Mclachlan - Silence (DJ Tiesto In Search of Sunrise Mix)




זה טוב לאלללללללללללללה


Posted by Glenn-Holmes on Oct-31-2004 16:29:

quote:
Originally posted by yaman
זה טוב לאלללללללללללללה


בחיייך!!!!
באמת?!?!?!

מה היינו עושים בלעדיך בני
החשיבות שלך לפורום הזה היא מכרעת!!

בוא לא נשכח מי הכתיר את אלקס ל"דוקטור לטראנס" יאללה בני בלי לבזבז זמן
היום יש עדכון במצעד שלי חביבי...
זה יהיה מעניין (או שלא..)


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Oct-31-2004 17:09:

היה סבבה, ההופעות המפגרות של הנגנים והזמרים הרסו לדעתי בטירוף!
את הנגני תופים אהבתי!

הלכתי לישון בדיוק לפני שהתחילה השעה של הבקשות!


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.